Nee, ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zoeken jullie de spelers in Breda ?
Mmm gaat er straks 1 weg voor maar een paar miljoen, denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 23:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Eindelijk spelers uit jullie eigen jeugdopleiding ?![]()
Of waar komen ze vandaan ?
Marko Arnautović is ook de enigste speler uit de jeugdopleiding al heeft ie daar ook niet lang gezeten omdat ie ook al gekocht isquote:Op maandag 13 april 2009 23:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Mmm gaat er straks 1 weg voor maar een paar miljoen, denk ik.
Woutje Bramaquote:Op maandag 13 april 2009 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Marko Arnautović is ook de enigste speler uit de jeugdopleiding al heeft ie daar ook niet lang gezeten omdat ie ook al gekocht is
Je blijft kijken he!?!quote:
Heb alleen de laatste 10 minuten echt kunnen volgen. Hiervoor had ik 'm gewoon op de achtergrond aanstaan aangezien ik vrienden op bezoek had.quote:
Heubach, Boschker, Paauwe en Gerritsen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nou oke 1 punt voor jou.
Wie nog meer ?
hij zeikt altijd op de stemverheffing van Van Gaal, maar Johan kan er zelf ook wat van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:20 schreef maril het volgende:
Ik begin me toch te ergeren aan bepaalde dingen die eerst grappig leken.
BV vd Gijp , die praat konstant lachend, blijft echt niet leuk, althans bij mij dan.
En dan heb ik moeite met die opmerking over dat salaris van Johan naar Wilfred, er zat zo,n dreiging achter waar hij zelf kritiek op zou kunnen hebben.
Ik vind wel nl dat Wilfred kritisch op VI mag blijven, ook al wordt hij dooor hun betaald.
Ooit heeft Johan Derksen uitgesproken dat het van hem geen invloed heeft van kritiek geven op de erediviesie ook al wilde de KNVB anders, het moest allemaal positiever vn de KNVB, en nu doet hij hetzelfde bij Genee. En hij was bloedserieus hij was echt pised op Genee, dus ga mij niet vertellen dat het een grapje was. Het was gewoon genant.
Wel een aardige gast, hij kan wel praten. Maar hopelijk zit Hansie er ook nog een half uur.quote:
En hem met feiten om de oren slaat...quote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef buddyb het volgende:
ja, hans moet sowieso zendtijd krijgen
de minachting waarmee derksen met hem praat/naar hem kijkt is prachtig
quote:Andre Wetzel is maandagavaond te gast in Sport1 United. Wetzel was coach van ADO Den Haag, maar is met de komst van Raymond Atteveld als trainer doorgeschoven naar de functie van technisch directeur bij de tegen degradatie strijdende club. ADO deed zichzelf afgelopen weekend opnieuw tekort door een 3-0 voorsprong weg te geven.
Wetzel wordt aan tafel vergezeld door Sport1-analist Wim Kieft, Parool-journalist Dick Sintenie en presentator Kees Jansma. Zij bespreken de voetbalactualiteiten, die opgefleurd worden door bijzondere beelden van de voorbije voetbalweek.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij zit gewoon bij Sport 1 United, het beste voetbal praatprogramma van Nederland. Klaar.
Wel.quote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef koningdavid het volgende:
Misschien is Sport1 United niet live?
Die is nu bij Sport1 te gast.quote:Op maandag 20 april 2009 18:56 schreef TC03 het volgende:
Geen Wetzel? Mooi.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef buddyb het volgende:
ik heb die gemiste kans van caluwe nog steeds niet gezien
ik had gehoopt dat gijp het daarover zou hebben
Dat krijg je met zoveel camera's tegenwoordig.quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef GustavFTW het volgende:
wat wordt die actie van afellay weer opgeblazen overal zeg
Die was tamelijk gênant jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef buddyb het volgende:
Die taal verstaat hij iig.quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Vieze rotjong.
Nee. Sloeg toch gewoon nergens op. Gewoon een kutmarokkaan die afellayquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef GustavFTW het volgende:
wat wordt die actie van afellay weer opgeblazen overal zeg
Jij bent feyenoorder en dus sowieso anti-voetbalquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef inZanity het volgende:
wat een onzin!
waarom zou zoiets in godsnaam geel moeten zijn..?
ik vind het een prachtige actie, moet gewoon kunnen.
jepquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij bent feyenoorder en dus sowieso anti-voetbal
DJ_Day-Vquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een checklist?
Sjempions liek
Not dun
Maar Hansie
... ?
ik hoorde dat ookquote:
Bedankt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef tong80 het volgende:
george Kesler is ook bondscoach geweedt in Nedderland.
Even voor de jonkies
Was een groot verschil iddquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef TC03 het volgende:
Hans Kraaij weet weer niet waar het over gaat. Van Nistelrooij deed dat toen omdat hij uitgelachen werd toen hij een strafschop miste.
mensen die gaan janken omdat iemand een lolletje uithaald die zijn voor mijn anti-voetbal..quote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jij bent feyenoorder en dus sowieso anti-voetbal
je avatarquote:
2 zware blesures gehad.quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef venomsnake het volgende:
Wat moet Twente met VD Gun?.. Die is altijd geblesseerd ja.
Hier en daar een buiquote:
laten we dat wel hopenquote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ie voor Twente kiest ipv Feijenoord wil zeggen dat Feijenoord volgend jaar weer in het rechter rijtje staat
Of dat Feyenoord hem niet nodig heeft en dat hij liever in de basis staat.quote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 zware blesures gehad.
Heeft zich briljant teruggevochten.
Dat ie voor Twente kiest ipv Feijenoord wil zeggen dat Feijenoord volgend jaar weer in het rechter rijtje staat
Ik kijk pas net, waardoor dan?quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
Feyenoord dus weer 200.000 euro weggespoeld.
Puike avatar.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
.
Ik dacht even Kesler van de KNVB, helaas.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen Van der Gun.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zonder al die blessures had hij op zeker in de Europese (sub)top gespeeld. Zonde..
Het gaat er om dat ze geen geld hebben om te organiseren.quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef buddyb het volgende:
feyenoord toernooi gaat niet door
nou nou, moeten we clubs als celtic en borussia missen!!
Haha.quote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze geen geld hebben om te organiseren.
Ook een aanstaande international als van der Gun kunnen ze niet betalen.
Van der Gun kist heus niet voor de clubgeschiedenis van Twente."
Van der Gun is transfervrij hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze geen geld hebben om te organiseren.
Ook een aanstaande international als van der Gun kunnen ze niet betalen.
Van der Gun kist heus niet voor de clubgeschiedenis van Twente."
En kiest voor het hoogste salarisquote:
Ja?quote:
Denk je dat ze bij Twente een hoger salaris betalen?quote:
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk je dat ze bij Twente een hoger salaris betalen?.
Buiten die twee zware blessures blijft hij blessuregevoelig. Pak zijn statistieken er maar bij. Hij mist gewoon (te) veel wedstrijden...quote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 zware blesures gehad.
Heeft zich briljant teruggevochten.
Aan Van der Gun wel denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk je dat ze bij Twente een hoger salaris betalen?.
Ibi affelay wat een uitslag gister voor hem 6-2. thuis met 6-2 winnenquote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Vieze rotjong.
Die avatarquote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ibi affelay wat een uitslag gister voor hem 6-2. thuis met 6-2 winnen
Deze quote schoot me gelijk weer te binnen toen ik je zag reageren.quote:
Waarom staat Litmanen dan in de finalke van de beste Noord-Europeze voetballer ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Buiten die twee zware blessures blijft hij blessuregevoelig. Pak zijn statistieken er maar bij. Hij mist gewoon (te) veel wedstrijden...
Op een forumpjequote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom staat Litmanen dan in de finalke van de beste Noord-Europeze voetballer ?
De man van glas
iedereen neemt die nuquote:
Iddquote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef VoreG het volgende:
Een youtube filmpje van dumpert.nl
Goede beelden hoor.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef VoreG het volgende:
Een youtube filmpje van dumpert.nl
Goede beelden hoor.
NOS durft geen eens die beelden uit te zettenquote:
Het grappige is dat de originele beelden van RTL komen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Een Dumpert filmpje op youtube laten zien.
Want? De NOS filmt in een gebied waar je mag filmen, wat erg. Net zo dieptriest als voetballen op een voetbalveld dus..quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef GGMM het volgende:
Echt dieptriest van de NOS.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Vertekende dat youtube filmpje ook zo op jullie tv?
Hier met 107![]()
![]()
cm alleen maar blokjes
Nee, ik heb een goede tv.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier met 107![]()
![]()
cm alleen maar blokjes
Dat ze het niet uitzenden bedoelde ik.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? De NOS filmt in een gebied waar je mag filmen, wat erg. Net zo dieptriest als voetballen op een voetbalveld dus..
De NOS komt nog met een reactie trouwens gaf Genee net aan.
Zit je nou echt te pronken met de tv van pappie en mammie?quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier met 107![]()
![]()
cm alleen maar blokjes
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zit je nou echt te pronken met de tv van pappie en mammie?
Hij doelde waarschijnlijk op het niet uitzenden van de beelden.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? De NOS filmt in een gebied waar je mag filmen, wat erg. Net zo dieptriest als voetballen op een voetbalveld dus..
Vind eigenlijk dat ie dat nog best goed doet, nauwelijks fouten.quote:
Wat doe je hier dan? Donderstraal eind op.quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Programma is trouwens echt saai geworden zonder beelden van wedstrijden. Kijk het al jaren niet meer
Bedankt. Dat scheelt een hoop onzin in dit topicquote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Programma is trouwens echt saai geworden zonder beelden van wedstrijden. Kijk het al jaren niet meer
quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Ad_rem het volgende:Haha daar zou ik nou wél een youtube filmpje van willen zien.
Ik kan dit niet rijmen met:quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Programma is trouwens echt saai geworden zonder beelden van wedstrijden.
quote:Kijk het al jaren niet meer
Op een tv van 107 cm vind ik het programma ook niet leuk. Ik kijk meestal op een draagbaar tv'tje.quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
sowieso jorienquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef koemleit het volgende:
Johan is gewoon op z'n pik getrapt dat Van Gaal niet in z'n programma wil, dus gaat ie hem maar op deze manier bashen.
beetje zwak hoor. We hebben allemaal welleens een slok op..
VI heeft pas sinds dit jaar de beelden niet meer. Jij kijkt het al jaren niet meer. Toch weet je dat het saai is zonder beelden. Hoe weet je dat het saai is als je niet kijkt?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef buddyb het volgende:
Alleen Van Gaal bashing hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef koemleit het volgende:
vette AZ/Van Gaal bashing terwijl ze net kampioen zijn, ik vind het een beetje Not Dun.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef BeamofLight het volgende:
LOOOOLLLL Gijpie : Dirk Scheringa schijnt 2 armen uit zijn kom te hebben
Klopt dat dat net nu moet is wel beetje jammer.quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef koemleit het volgende:
vette AZ/Van Gaal bashing terwijl ze net kampioen zijn, ik vind het een beetje Not Dun.
Ach mooi verhaal toch?quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef koemleit het volgende:
maar voglens mij wel sterk aangedikt, heb dat stuk in de pers nl gelezen vandaag (wel ff vluchtig) maar zo erg was het helemaal niet, ging er meer over dat van Gaal op zichzelf bood om maar niet in het programma te komen, dronkenschap kan ik me niet echt herinnern.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef BeamofLight het volgende:
LOOOOLLLL Gijpie : Dirk Scheringa schijnt 2 armen uit zijn kom te hebben
inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef HocBarr het volgende:
Wel erg zwak van Van Gaal met dat bied-verhaal.
Ja oke dat is ook wel weer zo maar dan hadden ze net zo goed het gifje van hier kunnen laten zienquote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
NOS durft geen eens die beelden uit te zetten
quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Voetbal International #26
Iedereen is toch vrij om overal te reageren?
En dan zon reactie
Wat vinden jullie daarvan mods?
Ook iets wat ze bij de NOS niet durfen te vertellenquote:
Na vanavond komt die al helemaal nooit meerquote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Merkie het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als Van Gaal eens bij VI komt.
Van Gaalquote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Merkie het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als Van Gaal eens bij VI komt.
Moet ie naar lenen.nl gaan of zijn hypotheekje verhogen bij dsbquote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Het zal allemaal wel zo zijn, alleen AZ is 1 dag kampioen dan kun je toch wel een beetje normaal nieuws brengen dan alleen maar AZ+vGaal+Scheer beetje afmaken...
Beetje respect voor een terechte nieuwe kampioen! Ook al ben ik totaal geen az fan ofzo, maar ze verdienen wel iets meer krediet lijkt me
Hij was bezopen op zijn eigen gala. En ging 21 000 euro bieden om niet bij Derksen aan tafel te zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik zet de tv nu aan, wat was de anecdote
Ik denk dat Van Gaal dit programma al heel lang niet meer kijktquote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel werelds, als Van Gaal zit te kijken is ie gelijk he-le-maal uit de kampioenstemming. Die zit nu met het stoom uit zijn oren op de bank
Ah,quote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
René van der Gijp (Dordrecht, 4 april 1961) was een Nederlandse prof-voetballer. Hij werd in 1976 gescout door Sparta. In 1978 debuteerde Van der Gijp in de hoofdmacht van dezelfde club. Hij groeide uit tot een goede rechtsbuiten. Na drie seizoenen Sparta en SC Lokeren (België) keerde hij in het seizoen 1984 – 1985 weer terug in Nederland. Hij speelde in die periode bij PSV, waar hij zich ook in het Nederlands elftal wist te spelen, in 15 interlands scoorde hij 2 doelpunten.
René is de derde ‘Van der Gijp’ die voor het Nederlands voetbalelftal heeft mogen uitkomen. Zowel zijn oom Cor van der Gijp als zijn vader Wim van der Gijp droegen ook het Oranje tricot. Vaak wordt René gewezen op het feit dat hij niet alles uit zijn carrière heeft weten te halen. Kenners menen dat hij met zijn talent meer interlands had kunnen spelen en misschien wel bij een Europese topclub aan de slag had kunnen gaan
Ik ben een kenner.
Hij heeft later zijn spijt betuigd
Grootste talent met Vanenburg.
Maar Gullit en van Basten werden wereldsterren
quote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij was bezopen op zijn eigen gala. En ging 21 000 euro bieden om niet bij Derksen aan tafel te zitten.
het zou koning zijn als ie zou bellen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel werelds, als Van Gaal zit te kijken is ie gelijk he-le-maal uit de kampioenstemming. Die zit nu met het stoom uit zijn oren op de bank
Ik dacht hetzelfde, dat is dus onzin. El Hamdaoui zou m.i. niet meer dan 20 miljoen moeten kosten, iets meer dan Babel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Merkie het volgende:
El Hamdaoui is ¤60 miljoen waard volgens Johan.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Merkie het volgende:
quote:
Ik denk dat ie het ZEKER wel kijkt, al is het alleen maar om zijn negatieve persbeeld te voedenquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal dit programma al heel lang niet meer kijkt.
Belachelijkquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Merkie het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo ijdel issie wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij heb al een paar blikken AZ-bier op dus normaal lullen gaat niet meer lukken dus ik schat de kans laag inquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
het zou koning zijn als ie zou bellen.
Pure zelf kastijding dan.quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het ZEKER wel kijkt, al is het alleen maar om zijn negatieve persbeeld te voeden
Hoezo dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Van Gaal mag lekker wegblijven bij Ajax, lekker in die reet van woekerdirk blijven zitten
Leuk zeg.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef tong80 het volgende:
Michael van Praag is een rat.
Heb die man nooit gemogen door nepotisme voorzitter van Ajax geworden maar het voetbal naar Talpa laten gaan omdat e NOS te negatief was. Met als sttement dat Huhgo Borst er te onverzorgd uitziet
Hiddink gaat echt een prijs pakken let maar opquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm dalijk wint Guus de CL, FA Cup en kampioen
Dat zie ik niet snel gebeurenquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die FA Cupfinale van Everton winnen kan ik ook nog wel als trainer van Chelsea.quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hiddink gaat echt een prijs pakken let maar op
Je schijt niet op je eigen nest. Wij gaan erg goed om met clubiconen maar ga achteraf niet negatief lopen doen als je voor een andere club werkt.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Zoveel voor ajax betekend
En winnen van Arsenalquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die FA Cupfinale van Everton winnen kan ik ook nog wel als trainer van Chelsea.
Kampioen worden ze niet meer hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Johan noemt ons middenveld tuinkabouters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |