quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Merkie het volgende:
El Hamdaoui is ¤60 miljoen waard volgens Johan.
quote:
Ik denk dat ie het ZEKER wel kijkt, al is het alleen maar om zijn negatieve persbeeld te voedenquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal dit programma al heel lang niet meer kijkt.
Belachelijkquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Merkie het volgende:
El Hamdaoui is ¤60 miljoen waard volgens Johan.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo ijdel issie wel hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij heb al een paar blikken AZ-bier op dus normaal lullen gaat niet meer lukken dus ik schat de kans laag inquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
het zou koning zijn als ie zou bellen.
Pure zelf kastijding dan.quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het ZEKER wel kijkt, al is het alleen maar om zijn negatieve persbeeld te voeden
Hoezo dan?quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Van Gaal mag lekker wegblijven bij Ajax, lekker in die reet van woekerdirk blijven zitten
Leuk zeg.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef tong80 het volgende:
Michael van Praag is een rat.
Heb die man nooit gemogen door nepotisme voorzitter van Ajax geworden maar het voetbal naar Talpa laten gaan omdat e NOS te negatief was. Met als sttement dat Huhgo Borst er te onverzorgd uitziet
Hiddink gaat echt een prijs pakken let maar opquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm dalijk wint Guus de CL, FA Cup en kampioen
Dat zie ik niet snel gebeurenquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die FA Cupfinale van Everton winnen kan ik ook nog wel als trainer van Chelsea.quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hiddink gaat echt een prijs pakken let maar op
Je schijt niet op je eigen nest. Wij gaan erg goed om met clubiconen maar ga achteraf niet negatief lopen doen als je voor een andere club werkt.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Zoveel voor ajax betekend
En winnen van Arsenalquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die FA Cupfinale van Everton winnen kan ik ook nog wel als trainer van Chelsea.
Kampioen worden ze niet meer hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |