Heb alleen de laatste 10 minuten echt kunnen volgen. Hiervoor had ik 'm gewoon op de achtergrond aanstaan aangezien ik vrienden op bezoek had.quote:
Heubach, Boschker, Paauwe en Gerritsen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nou oke 1 punt voor jou.
Wie nog meer ?
hij zeikt altijd op de stemverheffing van Van Gaal, maar Johan kan er zelf ook wat van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:20 schreef maril het volgende:
Ik begin me toch te ergeren aan bepaalde dingen die eerst grappig leken.
BV vd Gijp , die praat konstant lachend, blijft echt niet leuk, althans bij mij dan.
En dan heb ik moeite met die opmerking over dat salaris van Johan naar Wilfred, er zat zo,n dreiging achter waar hij zelf kritiek op zou kunnen hebben.
Ik vind wel nl dat Wilfred kritisch op VI mag blijven, ook al wordt hij dooor hun betaald.
Ooit heeft Johan Derksen uitgesproken dat het van hem geen invloed heeft van kritiek geven op de erediviesie ook al wilde de KNVB anders, het moest allemaal positiever vn de KNVB, en nu doet hij hetzelfde bij Genee. En hij was bloedserieus hij was echt pised op Genee, dus ga mij niet vertellen dat het een grapje was. Het was gewoon genant.
Wel een aardige gast, hij kan wel praten. Maar hopelijk zit Hansie er ook nog een half uur.quote:
En hem met feiten om de oren slaat...quote:Op maandag 20 april 2009 13:10 schreef buddyb het volgende:
ja, hans moet sowieso zendtijd krijgen
de minachting waarmee derksen met hem praat/naar hem kijkt is prachtig
quote:Andre Wetzel is maandagavaond te gast in Sport1 United. Wetzel was coach van ADO Den Haag, maar is met de komst van Raymond Atteveld als trainer doorgeschoven naar de functie van technisch directeur bij de tegen degradatie strijdende club. ADO deed zichzelf afgelopen weekend opnieuw tekort door een 3-0 voorsprong weg te geven.
Wetzel wordt aan tafel vergezeld door Sport1-analist Wim Kieft, Parool-journalist Dick Sintenie en presentator Kees Jansma. Zij bespreken de voetbalactualiteiten, die opgefleurd worden door bijzondere beelden van de voorbije voetbalweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |