abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67995517
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:45 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ga ze uit proberen, trouwens die mogen ineens wel kantoren en bedrijfsgebouwen voor bewoning aanbieden.
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.... het is dan wel legaal. Beter dan iemands huis stelen toch.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:52:10 #127
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_67995586
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Van de google ad hierboven:
[..]

Dus hoezo gebrek aan woonruimte?
Ten eerste over anti-kraak, dat is gewoon huren zonder rechten. Je hebt wel meer ruimte dan wanneer je huurt maar je betaald evenveel en als student/jongere heb je liever goedkopere ruimte dan meer ruimte.

Daarnaast is er altijd wel ergens woonruimte beschikbaar. Het is alleen de vraag in hoe verre dit zich verhoud met het aantal woningzoekenden en waar dit is. Ik zie die google ad overigens niet dus ik kan er niet al teveel over vertellen.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:47 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.... het is dan wel legaal. Beter dan iemands huis stelen toch.
Kraken is ook legaal. Dat lijkt mij geen argument.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_67995629
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:52 schreef Ugjerke het volgende:

Kraken is ook legaal. Dat lijkt mij geen argument.

Nog wel..... maar er laait alweer een fikse discussie op, dus hopelijk is die onzinnigheid snel verleden tijd. Het is echt van de zotte dat je legaal iemands huis mag stelen... want dat is het in feite.
- Ovid Fasti
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:57:07 #129
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_67995656
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Nog wel..... maar er laait alweer een fikse discussie op, dus hopelijk is die onzinnigheid snel verleden tijd.
En dan kan de Staat geen woonruimte meer garanderen, wat ze wel verplicht zijn. Nu kunnen ze nog zeggen dat je kan kraken mocht iemand hen daar op wijzen.
pi_67995700
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Nog wel..... maar er laait alweer een fikse discussie op, dus hopelijk is die onzinnigheid snel verleden tijd. Het is echt van de zotte dat je legaal iemands huis mag stelen... want dat is het in feite.
Het omgekeerde komt er eerder aan, er komt weer tijd van veel leegstand en mensen die 't niet kunnen betalen.
***** Kraak.....
pi_67995769
Ik wacht wel tot Wilders partij eindelijk de grootste is. Dan wordt er eindelijk eens grote schoonmaak gehouden in Nederland. Het zal tijd hoog tijd worden.
- Ovid Fasti
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:05:33 #132
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_67995787
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:03 schreef Sempiterna het volgende:
Ik wacht wel tot Wilders partij eindelijk de grootste is. Dan wordt er eindelijk eens grote schoonmaak gehouden in Nederland. Het zal tijd hoog tijd worden.
Dan moet hij ook nog in de regering komen.
pi_67995893
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:03 schreef Sempiterna het volgende:
Die peroxide cowboy gaat nog boel veranderen .
***** Kraak.....
pi_67995981
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:12 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Die peroxide cowboy gaat nog boel veranderen .
Die gaat met veger en blik heel Nederland door over een paar jaar.

Maar goed, ik ga slapen.. vannacht weer werken voor mijn centjes. Dus, de rest van de dag ben je van mij af
- Ovid Fasti
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:21:35 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_67996119
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:44 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Maar zou het geen idee zijn dat krakers in overleg met de eigenaar van het pand in kwestie tot een overeenkomst kunnen komen waardoor zowel de krakers (woonruimte en geen gedonder met de politie) als de eigenaren (geen leegstand , pand wordt onderhouden) profijt van kunnen hebben?

Al heet het dan geen kraken meer maar who cares
Dat noemen ze ookwel anti-kraak.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:24:39 #136
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_67996168
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

In dat geval moet er ook nog flink betaald worden.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:27:31 #137
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_67996231
Amsterdam Oost, nou wat een toplocatie
Ok stelletje hokboeren
pi_67996237
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee op het moment dat eigenaar wel ineens wil verhuren is er een contract. Na een jaar wordt dat auto huur voor onbepaalde termijn.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:33:13 #139
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_67996355
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:39 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Hoho even dimmen jij.

Deze discussie gaat over krakers en niet over voetbalsupporters . Omdat voetbal "supporters" óók agressief doen gaan we het bij krakers ff goedpraten?? Dacht ut dus ff niet hé
En mij dom noemen is erg dapper. Vooral voor iemand die zelf als een mongool overkomt en allerlei zaken die geen reet met elkaar te maken hebben parallel te trekken met deze discussie.

Neem lekker een paddo en loop niet te janken. Morgen komt de ME vast weer langs om jou en dat andere hippietuig onder lichte dwang van een gummiknuppel je "woning" uit te tikken.

Linkse kutpauper
Ten 1e: Ik zeg dat het binnen die bepaalde groepen bepaalde mensen zijn die het voor de anderen verzieken en een slecht beeld creëren. Dit is bijvoorbeeld ook bij de jeugd van Marokkaanse afkomst die op straat lopen te kloten. Tuurlijk zijn ze aanwezig maar dat betekent niet dat ze allemaal zo zijn.

Als jij zo naïef en negatief wilt zijn moet je vooral zo doorgaan. Dat is hip tegenwoordig heb ik vernomen. Zegt meer over jou dan over mij.

Ten 2e: Ik kraak niet.

Ten 3e. Mij mongool noemen maakt jou wel cool. Hulde! Dat maakt jou natuurlijk een stuk beter dan "kut krakers".

Groetjes!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_67996416
Beste Tim ik vond Pacmaniac best wel ok in deze discussie tot nu maar goed da's mijn mening.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:39:04 #141
236839 TimKuik
pi_67996477
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:36 schreef kraaksandaal het volgende:
Beste Tim ik vond Pacmaniac best wel ok in deze discussie tot nu maar goed da's mijn mening.
Dat zal best. Ik vind mijzelf ook best wel OK in deze discussie. Ik mag mijn argument toch wel onderbouwen? Ik begreep uit zijn boodschap dat hij mijn bericht niet zo goed begreep, daarom leg ik het uit. Dat hij mij verder voor van alles en nog wat wilt uitmaken moet hij zelf weten.

Verder even goede vriendjes hoor.
pi_67996587
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:33 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ten 1e: Ik zeg dat het binnen die bepaalde groepen bepaalde mensen zijn die het voor de anderen verzieken en een slecht beeld creëren. Dit is bijvoorbeeld ook bij de jeugd van Marokkaanse afkomst die op straat lopen te kloten. Tuurlijk zijn ze aanwezig maar dat betekent niet dat ze allemaal zo zijn.

Ten 2e: Ik kraak niet.

Ten 3e. Mij mongool noemen maakt jou wel cool. Hulde! Dat maakt jou natuurlijk een stuk beter dan "kut krakers".

Groetjes!
Nou dan zijn we het toch eens?

Krakers die de boel verneuken zijn kut ja. En het paddoverbod is een hele andere discussie

Ik dit topic helemaal niet geopend omdat "er toevallig zoveel gedoe met krakers in het nieuws is geweest "
Gisteren zag ik een stukje van het RTL nieuws waarin een stelletje kutkrakers zich misdroegen en liepen te rellen met de ME omdat ze zélf een pand bezetten wat helemaal niet voldeed aan de definitie die de wet verbind aan de term "kraakpand"

Verder heb ik niet gezegd dat ALLE krakers kut zijn maar die linkse flikkers die gisteren voor overlast zorgen zijn gewoon wel kut. Niet alleen vanuit het perspectief van een relatieve outsider maar ik kan me ook voorstellen dat andere krakers die zich wél aan de wettelijke normen houden niet blij zijn met dergelijke negatieve beeldvorming toch?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:44:40 #143
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_67996598
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:27 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Nee op het moment dat eigenaar wel ineens wil verhuren is er een contract. Na een jaar wordt dat auto huur voor onbepaalde termijn.
Daarom worden anti-krakers er ook voor die tijd uitgehaald.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_67996646
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dat zal best. Ik vind mijzelf ook best wel OK in deze discussie. Ik mag mijn argument toch wel onderbouwen? Ik begreep uit zijn boodschap dat hij mijn bericht niet zo goed begreep, daarom leg ik het uit. Dat hij mij verder voor van alles en nog wat wilt uitmaken moet hij zelf weten.

Verder even goede vriendjes hoor.
Nou je begon gelijk te bashen over "domme mensen aan de top" en kortzichtigheid aan mijn adres . Als ik aan de top stond lag ik nu wel ergens op de Bahama's aan een coctailtje te lurken en zou ik me zeker niet met internetdiscussies bezig houden
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67996663
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Daarom worden anti-krakers er ook voor die tijd uitgehaald.
Ook dat en er mag dan ook ineens meer in het kader van bestemmingsplan.
***** Kraak.....
pi_67996725
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:46 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Nou je begon gelijk te bashen over "domme mensen aan de top" en kortzichtigheid aan mijn adres . Als ik aan de top stond lag ik nu wel ergens op de Bahama's aan een coctailtje te lurken en zou ik me zeker niet met internetdiscussies bezig houden

Jullie 2 moeten niet zo langs elkaar lullen.
***** Kraak.....
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:56:28 #147
236839 TimKuik
pi_67996929
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Nou dan zijn we het toch eens?

Krakers die de boel verneuken zijn kut ja. En het paddoverbod is een hele andere discussie

Ik dit topic helemaal niet geopend omdat "er toevallig zoveel gedoe met krakers in het nieuws is geweest "
Gisteren zag ik een stukje van het RTL nieuws waarin een stelletje kutkrakers zich misdroegen en liepen te rellen met de ME omdat ze zélf een pand bezetten wat helemaal niet voldeed aan de definitie die de wet verbind aan de term "kraakpand"
Ok, dan heb ik waarschijnlijk het topic niet zo goed gelezen, het viel me alleen op dat je me na mijn bericht meteen aanviel op het feit dat ik een linkse kuthippie zou zijn.

Verder heeft het paddoverbod er in jouw ogen er misschien niks mee te maken maar die zijn ook verboden geworden omdat er een aantal aarstaarten waren die gewoon niet wisten hoe ze er mee om moesten gaan en dus door (drugs)misbruik het hele gedoe in een kwaad daglicht gezet hadden. Wat nu dus ook gebeurd door (pand)misbruikende krakers.

Door de media komt er een heel negatief beeld tegen krakers. Ik ken genoeg krakers, een goeie vriend van mij heeft heel lang gekraakt omdat hij 3 jaar moest wachten tot de woningbouw hem een plek gaf. Dit heeft hij toevallig 1 week geleden gekregen. Hij betaald nu 350 euro voor een plek waar je zonder woningbouw 850 euro voor zou betalen (wat ongeveer 70% van zijn loon is). Verder staat hij al 3 jaar lang iedere doordeweekse ochtend om 05:00 op om naar zijn werk te gaan, houd hij alles netjes (ook toen hij nog kraakte) en lurkt hij geen uitkering.

In Hilversum (waar ik dus woon) is het heel duur om een beetje een fatsoenlijke plek te krijgen. Dus zie ik kraken als een optie (niet dat ik het zelf zo snel zal doen).
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef Pacmaniac het volgende:
Verder heb ik niet gezegd dat ALLE krakers kut zijn maar die linkse flikkers die gisteren voor overlast zorgen zijn gewoon wel kut. Niet alleen vanuit het perspectief van een relatieve outsider maar ik kan me ook voorstellen dat andere krakers die zich wél aan de wettelijke normen houden niet blij zijn met dergelijke negatieve beeldvorming toch?
Klopt.

[ Bericht 3% gewijzigd door TimKuik op 14-04-2009 10:02:49 ]
pi_67997164
Kraakpandfeesten

Onterechte klacht dus
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67998534
Sowieso onterechte klacht, moeten die idioten maar niet van die grote panden langer dan 365 dagen leeg laten staan
pi_67998564
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:48 schreef n0r het volgende:
Sowieso onterechte klacht, moeten die idioten maar niet van die grote panden langer dan 365 dagen leeg laten staan
Het object dat ik in de OP noem stond nog geen maand leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')