Nostalgie!quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef pinquit het volgende:
haai.
BE, ik vond een actie-foto van vroegah van je
Ja, dat bedacht ik me ook nog, zonder hormonen had ik wrsch ook tranen in mijn ogen gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Gezelschap en jip&janneke champagne, wat jammer dat je zo ver weg woont huup
BE, wat lijkt me dat naar, je kind zo achterlaten, met of zonder hormonen
Ja, dat is de keerzijdequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook nog, zonder hormonen had ik wrsch ook tranen in mijn ogen gehad.
Het is namelijk voor mij ook nog eens de bevestiging van wat ik al die jaren wilde, een kindje dat boven alles en iedereen mij wilde en mij nodig had. Heelom te zien en mee te maken, maar tegelijkertijd dus ook hartverscheurend.
Ik deed het zelf ook zo, de eerste keer dat Stella begon te huilen toen ik wegging. Weer terug naar haar toe en dan stiekem weggaan als ze speelt. Maar dat voelde zo verkeerd dat ik met de leidsters een plan van aanpak heb gemaakt. Als ik wegga, neem ik haar even op de arm voor een dikke kus en dan geef ik haar aan één van de leidsters. Nou het werkte, gewoon een heel duidelijk ritueel en ik geloof dat ze nog drie keer gehuild heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Ja guus, ik weet het. Maar ik vind het zo vreselijk zielig. Maar vandaag ging het wel beter! Ze werd door de leidster opgetild en ik kon haar heerlijk een kus geven. Ik liep weg, zonder dat er een drama uitbrak.
Ik geef haar aan de leidster en dan maakt Jen een banaan.... Daar begint het dan al. Maar ik ga er maar weer vanuit dat dit ook weer overgaat...quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:52 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook zo, de eerste keer dat Stella begon te huilen toen ik wegging. Weer terug naar haar toe en dan stiekem weggaan als ze speelt. Maar dat voelde zo verkeerd dat ik met de leidsters een plan van aanpak heb gemaakt. Als ik wegga, neem ik haar even op de arm voor een dikke kus en dan geef ik haar aan één van de leidsters. Nou het werkte, gewoon een heel duidelijk ritueel en ik geloof dat ze nog drie keer gehuild heeft.
Kloptquote:Op maandag 13 april 2009 20:38 schreef Reinhilde het volgende:
Lois, ik heb in mn hoofd dat Eva dol is op Mickey Mouse, klopt dat?
Ehm, wat precies?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:41 schreef freecell het volgende:
Waaaah BE, ik zou echt gaan gillen
Dat is echt héél storend!
Ik zou zelf ook meegaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Koosje het volgende:
Ik lees hier over schoonmoeders en efteling.. Wil ik toch even het volgende vragen..
Mijn zoontje wordt bijna 3 en nu willen mijn schoonouders hem meenemen een dagje naar de Efteling. Mijn eerste gedachte was dat ik hem nog wat jong vind om zo'n trip alleen met opa en oma te maken, maar daarbij wil ik zoiets leuks als de efteling graag zélf met mijn kind beleven.
Hoe zouden jullie reageren?
Dat laatstequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm, wat precies?Dat huilen van Sasha?
Of bedoelde je eigenlijk Moussy?
Ik dacht, ik zet het er even bij.quote:
Ja, nou ja, die heeft zelf gezegd na een week terug komen. Maar ik ben er gewoon niet gerust op. En wat nu dan? Gelukkig is ie er zelf niet ziek van. En ik vind het zo stom van mezelf dat ik er zo over stress.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Ow Buuf, wat vervelend ....Goed idee om nog ff de HA te vragen inderdaad! Die zal ookw el begrijpen dat je het eng vindt denk ik
Is niet stom. Het gaat om je kindje!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, die heeft zelf gezegd na een week terug komen. Maar ik ben er gewoon niet gerust op. En wat nu dan? Gelukkig is ie er zelf niet ziek van. En ik vind het zo stom van mezelf dat ik er zo over stress.
Gewoon gaan, het is inderdaad wel eng, zo klinkt het wel eigenlijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, die heeft zelf gezegd na een week terug komen. Maar ik ben er gewoon niet gerust op. En wat nu dan? Gelukkig is ie er zelf niet ziek van. En ik vind het zo stom van mezelf dat ik er zo over stress.
niet zomaar laten gaan hoor, het is niet goed toch zoiets! zou ik ook van stressen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, klopt, die is het ook idd.Dat kan dus ook via een wond met een fikse kneuzing.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
Succes vanmiddag dan Buuf, kan me voorstellen dat het eng is.en bij toxic shock enzo moet ik altijd denken aan de "handleiding" die bij een doosje tampons zit haha
@Koosje oh zo'n dilemma hebben we hier ook, onze dochter is nog niet eens geborenMaar allebei de opa's en oma's hebben al aangegeven dat ze erg graag met ons meisje naar de Efteling willen en ze hebben ook al allebei utivoerig tegen mijn buik lopen wauwelen dat dit dan haar eerste Efteling ervaring wordt enzo.
Nou zullen ze er vast geen probleem mee hebben als mijn lief en ik meegaan verder maar het ding is gewoon dat mijn lief en ik dat heel erg graag gewoon met zn drietjes willen doen. Voor het eerst als gezinnetje naar de Efteling zeg maar. Dus we hebben al aangegeven dat we eerst met zn 3en gaan, en dat ze daarna best eens met haar wegmogen. en ook omdat ik weet dat beide oma's zich enorm beledigt zouden voelen dat de ander eerst is geweest met het kleinkind enzo...![]()
Ooooh Moussy wat ben jij flauw zeg!![]()
het is toch werkelijk te idioot voor woorden dat gedoe ik zit me gewoon kwaad te maken erover haha
Haha ja ik wist wel dat het ook "normaal" kon zeg maar dat toxic gebeuren, maar iedere keer als ik het hoor moet ik toch aan tampons denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, klopt, die is het ook idd.Dat kan dus ook via een wond met een fikse kneuzing.Alleen als je enorm pech hebt trouwens. Iets van 1 op de 100.000 kinderen ofzo. Daarom hebben ze zich ook lang afgevraagd wat het nou was.(twee jaar geleden)
Wat een gedoe toch he, met grootouders. Hier zijn ze trouwens helemaal niet zo van de pretparken enzo. Dus dat mogen we lekker zelf doen.
Oh, maar dat snap ik ook echt wel heel goed hoor! Ik zou daar echt heel snel klaar mee zijn. Wrsch minder geduldig dan jij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef moussy het volgende:
Fijn toch BE, echt! Ik ben ook niet makkelijk hoorjoh! Maar het getouwtrek, gehakketak en eeuwige gezeik nu echt heel erg zat, tis klaar zo.
Buuf, fijn dat je vanmiddag terecht kan!
Ik liet me voorheen ompraten, en daarbij het zijn P. zijn ouders. Ik kom er eigenlijk al jaren niet echt meer, alleen bij feesten en partijen.. die altijd zo leuk zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, maar dat snap ik ook echt wel heel goed hoor! Ik zou daar echt heel snel klaar mee zijn. Wrsch minder geduldig dan jij.![]()
Ik denk dat Koosje niet bedoelde dat ze haar schoonmoeder niet vertrouwd maar eerder dat haar kind er nog te klein voor is. Een hoop attracties mogen ze nog niet in, heel groot park met veel wandelen en soms erg lange wachtrijen waardoor er misschien al een hoop lol voor een klein kind van af gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
En Kim gaat juist met mijn zusje in mei naar de Efteling. Ik vertrouw haar volkomen. En heb op de site gezien dat er genoeg leuke dingen voor Kim zijn. Heb al wel gewaarschuwd dat het weleens een lange autorit kan worden. Ze gaat er nml vanuit dat ze dan zal slapen. Maar je weet het maar nooit.
Eerst wilde ze naar Disneyland met haar en toen plopsaland. Maar dat vind ik te ver weg.
aha... lastig zeg ! Heeft hij er vaker last van ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak van de gelegenheid gebruik ff de bijkeuken te soppen. Heb normaal zo'n rijtje vriezer wasmachine droger met een plank erboven. Nu de wasmachine weg is kan ik daar eens onder en achter.![]()
![]()
Laten we het er op houden dat ik eer van mijn werk heb.![]()
Oh Stout, heb het laten zien bij de huisarts vorige week. Toen bleek het dus wél die bacterie te zijn weer.(wondroos heet het in deze vorm geloof ik) Nou ja, we zien wel. Moet alleen steeds aan Morris denken.
ja dan krijg je dat: "het zijn toch zijn ouders" gedoe inderdaad. Fijn dat je nu met P. op een lijn zit Mous, dat is heel fijn, hebben wij inmiddels ook. Hier zei iemand nog van het weekend toen het over logeren bij mijn schoonmoeder ging: je zal toch een keer over die drempel moeten. Nou NIET dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik liet me voorheen ompraten, en daarbij het zijn P. zijn ouders. Ik kom er eigenlijk al jaren niet echt meer, alleen bij feesten en partijen.. die altijd zo leuk zijnMaar nu heeft P. zelf een streep gezet en hoef ik mijn knop ook niet meer om te zetten naar 'sociaal' als er een schoonfamilielid in de buurt is.
Niet echt nee. Alhoewel we nu wel een gevoeligheid vermoeden. (Hij heeft Toxic Shock Syndrome gehad twee jaar geleden, gifstoffen gemaakt door een stervende bacterie maken dan dat je hoge hartslag, zeer lage bloeddruk en daardoor uitval van organen ff in een notedop. Ook dat is deze bacterie)quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:14 schreef Stout het volgende:
[..]
aha... lastig zeg ! Heeft hij er vaker last van ?
Moest je niet huilen, BE?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk nu pas dat Susan Boyle filmpje op Youtube.
Briljant om de reacties van het publiek en de jury te zien!Dit zou je echt nooit verwachten!
Gaaf hoor!
getver!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges! Effe bijlezen nog.
Net tijdens de was vond ik het washok wat stinken. En toen zag ik het: Kattediarree![]()
![]()
Dus handschoenen aan en met toiletpapier het ergste opvegen. Zat er ook nog een halfvergane muis tussen. En even later mijn ontbijt...
Nu is alles weer brandschoon. I <3 chloor
Ja? Ik begon te janken bij de eerste regel die ze zong. Zo'n vrouw wil ik als buurvrouw! Hier zitten ze 's avonds op hun terras met een gitaar 2-3 dezelfde liedjes te zingenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Betrapt.
![]()
Dat juichen van het publiek deed het hem.
Ik ook als ik het herlees. Sorry!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Getver! Rocka!!![]()
Daar word ik zelfs hier nog onpasselijk van.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik jank werkelijk om alles tegenwoordig. Tv series, zielige stukken uit een boek.
En gisteren van het lachen, maar dat ging ook over in huilen.
Sasha is helemaal into 'papa kusje', ik krijg ze niet, maar papa wel. Die mij daar heerlijk mee plaagt uiteraard.
En dus kon ik het gisteren niet laten toen Sasha bij papa op schoot zat, smoeltje onder het kwijl en het snot en nog veel meer zooi. Ik zei 'papa kusje?' wetende dat F. hem ook niet af zou durven weren.![]()
Wrsch moet je erbij geweest zijn, maar ik vond het echt zo enorm grappig!![]()
![]()
![]()
hehehehe!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik jank werkelijk om alles tegenwoordig. Tv series, zielige stukken uit een boek.
En gisteren van het lachen, maar dat ging ook over in huilen.
Sasha is helemaal into 'papa kusje', ik krijg ze niet, maar papa wel. Die mij daar heerlijk mee plaagt uiteraard.
En dus kon ik het gisteren niet laten toen Sasha bij papa op schoot zat, smoeltje onder het kwijl en het snot en nog veel meer zooi. Ik zei 'papa kusje?' wetende dat F. hem ook niet af zou durven weren.![]()
Wrsch moet je erbij geweest zijn, maar ik vond het echt zo enorm grappig!![]()
![]()
![]()
Gaaf!quote:
daar heb je zo een speciale rol toch voor?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn gisteren wezen fietsen met het kind, die rustig in slaap viel tijdens het fietsen. Maar dan krijg je zo'n eng scheef afhangend kind wat af en toe eens tegen het stuur aan ketst met het hoofd enzo. Is daar wat voor? Of moet je daar zelf wat voor verzinnen?
Ik heb vorige week met mijn hand onder zijn hoofdje gefietst.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn gisteren wezen fietsen met het kind, die rustig in slaap viel tijdens het fietsen. Maar dan krijg je zo'n eng scheef afhangend kind wat af en toe eens tegen het stuur aan ketst met het hoofd enzo. Is daar wat voor? Of moet je daar zelf wat voor verzinnen?
Ik ben niet zwanger maar ik heb van de week zitten huilen bij de serie Roots, heb ik op dvd en wou het zo graag zien. Gelukkig in mijn uppie zitten kijken maar jemig wat doen mensen elkaar aan soms.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ziet er ook niet echt comfortabel uitquote:
Ah heel goed dat ze het zo in de gaten houden! Bij Morris heb ik toen ook foto's gemaakt en ze naar de kinderarts in het ziekenhuis gemaild. Handig is dat. Ik hoop dat het cremmetje genoeg is bij julliequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat klinkt gezellig Vicky!
Ik ben weer terug. Met een cremmetje om geen tijd te verliezen. Er zijn foto's gemaakt en ter beoordeling naar de dermatoloog gemaild. Daar krijgen we dan vrijdag uitslag (hihi) van.
Ze nemen het zéér serieus, zijn zich ook te pletter geschrokken van de voorgeschiedenis. We zien wel wat er vrijdag uit komt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:
En willen jullie niet meer van die jankfilmpjes postenZit ik net ongegeneerd te snikken en te applaudiseren na de sound of music, wordt er aangebeld! De meteropnemer!!!
![]()
Ga je dan ook met kind op de scooter of dat niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik kan zaterdag mijn nieuwste vervoermiddel ophalen
* Troel wordt een scootermama
Nee, dat zeker niet. Het is echt voor woon-werkverkeerquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ga je dan ook met kind op de scooter of dat niet?
goed dus dat je gegaan bent!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben weer terug. Met een cremmetje om geen tijd te verliezen. Er zijn foto's gemaakt en ter beoordeling naar de dermatoloog gemaild. Daar krijgen we dan vrijdag uitslag (hihi) van.
Ze nemen het zéér serieus, zijn zich ook te pletter geschrokken van de voorgeschiedenis. We zien wel wat er vrijdag uit komt.
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het is echt voor woon-werkverkeer
Sowieso is zo'na chterzitje voor op een scooter naar mijn idee vreselijk wankel, want het wordt met spanbanden vastgezet en telkens als je gaat tanken moet het stoeltje dus ook met de zitting mee omhoog enzo en daar wordt het niet echt veiliger van. Plus: goede helm in een kindermaat? En dan zeker elke zoveel maanden weer tientallen euro's aftikken omdat het kind groeitquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Nah ik zie hier wel eens een moeder voorbij karren op de scooter met een best nog kleintje achterop. Doodeng vind ik dat, en achterlijk
Nou moe, kan dat ook een keer op dinsdag of donderdag!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef Lois het volgende:
JaGod zeg het is echt te erg. En dan heb ik zo ook nog een hevige bespreking, hopen dat ik wakker genoeg blijf....
Morgen bankje, dat houdt me op de been! Mannen kijken![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef Chan het volgende:
Een boel concentratie heb ik hier nog niet echt gezien, maar ik geloof wel dat iemand hier een flink portie nesteldrang heeft laten slingeren? Normaal doe ik nooit zoveel in huis op 1 dag... Ik word er een beetje bang van
En, voel je je zelf ook weer wat relaxter nu de dermatoloog er naar gaat kijken? Of ben je nog steeds niet helemaal gerustgesteld?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, die is volgend op de antibiotica, die dus niet afdoende was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ah heel goed dat ze het zo in de gaten houden! Bij Morris heb ik toen ook foto's gemaakt en ze naar de kinderarts in het ziekenhuis gemaild. Handig is dat. Ik hoop dat het cremmetje genoeg is bij jullie
Fijn Memmel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef Memmel het volgende:
Nog maar 2 dagen werken en dan verlof
![]()
Buurvrouw, goed dat ze het zo nauwlettend in de gaten houden. Ik zou er ook niet zomaar gerust op zijn hoor.
Op zich wel hoor. Maar ja, wat kan je van een foto nou zien denk ik dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En, voel je je zelf ook weer wat relaxter nu de dermatoloog er naar gaat kijken? Of ben je nog steeds niet helemaal gerustgesteld?
Oh! Lijkt wel Babelfish!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
Fijn dat ze het zo serieus nemen buuf! Hoop dat 't crempje z'n ding goed doet![]()
Ik moet hier een brief typen voor een collega, die hij met de hand (want hij weet niet hoe hij met computers om moet gaan) geschreven heeft. Pareltjes!Ik citeer: "Dat u word op genommen. tot onze vasten klanten bestand. met daar bij behorende service. en een gereduceerde uren tarief [...] bij normalen dag uren ook zal dan de voorrijkosten ver vallen."
![]()
Ik moet het echt hardop zeggen om te weten wat er nou staat
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
Fijn dat ze het zo serieus nemen buuf! Hoop dat 't crempje z'n ding goed doet![]()
Ik moet hier een brief typen voor een collega, die hij met de hand (want hij weet niet hoe hij met computers om moet gaan) geschreven heeft. Pareltjes!Ik citeer: "Dat u word op genommen. tot onze vasten klanten bestand. met daar bij behorende service. en een gereduceerde uren tarief [...] bij normalen dag uren ook zal dan de voorrijkosten ver vallen."
![]()
Ik moet het echt hardop zeggen om te weten wat er nou staat
WOEHOE!!!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef pinquit het volgende:
ik
heb
mijn
theorie
gehaald
5 ft op het onderdeel waar je 13 ft mag hebben, 2 ft op het onderdeel waar je 5 ft mag hebben![]()
Morris had een hele grote vurige plek. Op de foto was goed te zien dat het een dag later een stuk groter was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op zich wel hoor. Maar ja, wat kan je van een foto nou zien denk ik dan.![]()
Blijkbaar doen ze dat wel vaker zo dus daar vertrouw ik dan maar op
ik ook maar B. wil nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gefeliciteerd Pinq!
Ik wil ook wel BBQ-en eigenlijk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zullen we samen BBQ-en Huup? Dan gaan de mannen maar samen bloemkool eten met een boomstam
Kreeg je die schoentjes er ook bijquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef MamsX het volgende:
Ik was vandaag bij de hema
En een tas vol met paaschocola naar keuze voor 5 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En natuurlijk gefeliciteerd pinq![]()
MEAT!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha ja is goed
dan ben ik benieuwd waar jouw kleine mannen voor kiezenen die bouwvakker van je
Nou heb ik ook zin in gehaktballen, en dat eten we niet vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga straks gehaktballen maken![]()
Mijn gehaktballen zijn zooooooo goddelijk lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Reinhilde het volgende:
nou, ik zal 2 ingredienten verklappen.
1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Meer!
Nou waren die schoentjes maar bij de prijs inbegrepenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Kreeg je die schoentjes er ook bij
Of zijn die niet van chocolade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, knap hoor!!! en nu door naar het praktijkexamen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef pinquit het volgende:ik
heb
mijn
theorie
gehaald
5 ft op het onderdeel waar je 13 ft mag hebben, 2 ft op het onderdeel waar je 5 ft mag hebben![]()
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:41 schreef RockabeIIa het volgende:
eeeeenorm aan het inkakken op mijn werk dus ik dacht "effe fokken"
tussen 18.00 en 18.30 gaan ze standaard naar bed. het kan soms uitlopen enzo. maar ze zijn 's morgens ook tusen 6 en 8 wakker en slapen maar 1 keer. maar de jongste moet zich even bewijzen voor papa en mama want ze ging voor het eerst staan en jawel in bed en dan papa roepenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Popples, gaan ze vaker zo vroeg al naar bed?
Fijn van je jurkquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Buufke.. beterschap voor zoonlief!
Pinquit, gefeliciteerd!![]()
Ik ben eindelijk wat opgelucht..
Half maart zou mijn trouwjurk binnenkomen, toen ik belde werd het eind maart..
En nu zijn we half april, en begon ik m wel te knijpen We trouwen 23 juni..
Vandaag heeft mijn schoonmoeder even gevraagd..
En ik mag gelukkig een afspraak maken voor half mei..
Hij moet deze week dus binnen komen.. Pfew!
Sjouwenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef Popples het volgende:
wij zelf ook vroege slapers dus mijn avond is nu begonnen en om 22.00 uur lig ik er zelf ook in of in iedergeval probeer ik.![]()
de dames die in de buurt van het strand wonen. even een domme vraag. hoe doen jullie dat als jullie naar het strand gaan en je kind kan nog niet kan lopen?![]()
wij gaan volgende week zaterdag met de kids voor het eerst, we gaan op verjaardagsvisite naar mijn zusje maar willen er ook een uitje van maken.
In de draagdoek natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef Popples het volgende:
wij zelf ook vroege slapers dus mijn avond is nu begonnen en om 22.00 uur lig ik er zelf ook in of in iedergeval probeer ik.![]()
de dames die in de buurt van het strand wonen. even een domme vraag. hoe doen jullie dat als jullie naar het strand gaan en je kind kan nog niet kan lopen?![]()
wij gaan volgende week zaterdag met de kids voor het eerst, we gaan op verjaardagsvisite naar mijn zusje maar willen er ook een uitje van maken.
Hoe doen mensen dat toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef Memmel het volgende:
Yes Pinq! Wat goe-hoed!
BE, ik neem denk ik gewoon vrij. Heb nog 6 weken staan (na aftrek van mijn 7 weken extra verlof na mijn zw. verlof).
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:07 schreef Reinhilde het volgende:
We willen graag een goede bakfiets, en bij fietsen is helaas zo dat je voor kwaliteit echt moet betalen!
De fiets die wij willen kost 2100 euro.![]()
We willen nieuwe (2ehands) auto, want toch wel heel makkelijk! Niet te oud, niet te veel kilometers, niet te lelijk ().
Nou, ga maar gauw aan de 3 a 4000 euro staan!
Vakantiegeld is 1500.Wie ziet het gat?
![]()
Wachten tot belastinggeld wordt het dus voor de auto.
Nixxx gaat weer 2 maanden treinen, en zo dus over op ruim 3 uur reistijd ipv 1h 20 minuten per dag.![]()
Oh ja, we willen ook nog een nieuwe vloer.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef Lois het volgende:
JaGod zeg het is echt te erg. En dan heb ik zo ook nog een hevige bespreking, hopen dat ik wakker genoeg blijf....
Morgen bankje, dat houdt me op de been! Mannen kijken![]()
Een droger lijkt me zo heerlijk luxequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:09 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik wil een nieuwe droger, dat is eigenlijk het meest noodzakelijke hier. Verders nog een lang verlanglijstje maar geduld is een schone zaak
oh dat wil ik eigenlijk ook nogquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje, wat heb ik dan weinig wensen. Ik wil alleen maar een nieuw huis.
Wordt jij ook zo manisch depressief van het huizenaanbod?quote:
insgelijksquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje, wat heb ik dan weinig wensen. Ik wil alleen maar een nieuw huis.
we zijn niet echt aan het kijken hoor.. voorlopig zit een ander huis kopen er echt niet in. Huizenmarkt is nou niet echt denderend. Daarbij moet dit huis eerst verkocht zijn voor ik uberhaupt ga kijken voor een ander huis..quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wordt jij ook zo manisch depressief van het huizenaanbod?.
hier nog zoeentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk als al je geld al op is voor je het binnen hebt.![]()
Wij hebben hier al twee makelaars over de vloer gehad. Nummer 1 had een negatief verschil qua prijs van maar liefst 25.000 euroquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
we zijn niet echt aan het kijken hoor.. voorlopig zit een ander huis kopen er echt niet in. Huizenmarkt is nou niet echt denderend. Daarbij moet dit huis eerst verkocht zijn voor ik uberhaupt ga kijken voor een ander huis..
Ach.. we zitten voorlopig nog wel een paar jaar hier denk ik.. maar ik wil zoooooooooooo graag een tuin..
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn wensenlijstje is te lang voor hier.
Maar een stukje ervan:hier isset ook al op voordat het uberhaupt binnen is... vakantiegeld van M. gaat naar de auto. Belastinggeld gaat naar het balkon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk als al je geld al op is voor je het binnen hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ons huis is behoorlijk hoog getaxeerd en we wonen op zich in een gewilde wijk...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben hier al twee makelaars over de vloer gehad. Nummer 1 had een negatief verschil qua prijs van maar liefst 25.000 euro. Het is dus duidelijk dat die hier geen stap meer over de drempel zet
. Wij hebben het geluk dat we een appartement hebben midden in het centrum. De meeste appartementen waar ze een normale prijs voor vragen zijn hier vrij snel verkocht. Maar het vinden van een nieuw huis is een verschrikkelijk drama. Wát een lelijke huizen voor extreem veel geld
.
dat heb ik er wel voor over.... nou ja.. M.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky een tuin is ook niet alles. Onderhouden moet je ook nog. Laten we daar niet van houden.En waarom schiet het onkruid eruit ineens.
![]()
Hier gaan we van vakantiegeld een groot deel van de schuld eerder afbetalen, helaas wel boeterente.
En ik wil toch wel eens fatsoenlijke sandalen en een korte broek die niet aan alle kanten lubbert. En zo duur hoeft dat niet te zijn. Dus dat kan dan mooi.En Djeez uiteraard ook iets, het is zijn vakantiegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |