Nostalgie!quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef pinquit het volgende:
haai.
BE, ik vond een actie-foto van vroegah van je
Ja, dat bedacht ik me ook nog, zonder hormonen had ik wrsch ook tranen in mijn ogen gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Gezelschap en jip&janneke champagne, wat jammer dat je zo ver weg woont huup
BE, wat lijkt me dat naar, je kind zo achterlaten, met of zonder hormonen
Ja, dat is de keerzijdequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook nog, zonder hormonen had ik wrsch ook tranen in mijn ogen gehad.
Het is namelijk voor mij ook nog eens de bevestiging van wat ik al die jaren wilde, een kindje dat boven alles en iedereen mij wilde en mij nodig had. Heelom te zien en mee te maken, maar tegelijkertijd dus ook hartverscheurend.
Ik deed het zelf ook zo, de eerste keer dat Stella begon te huilen toen ik wegging. Weer terug naar haar toe en dan stiekem weggaan als ze speelt. Maar dat voelde zo verkeerd dat ik met de leidsters een plan van aanpak heb gemaakt. Als ik wegga, neem ik haar even op de arm voor een dikke kus en dan geef ik haar aan één van de leidsters. Nou het werkte, gewoon een heel duidelijk ritueel en ik geloof dat ze nog drie keer gehuild heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Ja guus, ik weet het. Maar ik vind het zo vreselijk zielig. Maar vandaag ging het wel beter! Ze werd door de leidster opgetild en ik kon haar heerlijk een kus geven. Ik liep weg, zonder dat er een drama uitbrak.
Ik geef haar aan de leidster en dan maakt Jen een banaan.... Daar begint het dan al. Maar ik ga er maar weer vanuit dat dit ook weer overgaat...quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:52 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook zo, de eerste keer dat Stella begon te huilen toen ik wegging. Weer terug naar haar toe en dan stiekem weggaan als ze speelt. Maar dat voelde zo verkeerd dat ik met de leidsters een plan van aanpak heb gemaakt. Als ik wegga, neem ik haar even op de arm voor een dikke kus en dan geef ik haar aan één van de leidsters. Nou het werkte, gewoon een heel duidelijk ritueel en ik geloof dat ze nog drie keer gehuild heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |