Nostalgie!quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef pinquit het volgende:
haai.
BE, ik vond een actie-foto van vroegah van je
Ja, dat bedacht ik me ook nog, zonder hormonen had ik wrsch ook tranen in mijn ogen gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Gezelschap en jip&janneke champagne, wat jammer dat je zo ver weg woont huup
BE, wat lijkt me dat naar, je kind zo achterlaten, met of zonder hormonen
Ja, dat is de keerzijdequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook nog, zonder hormonen had ik wrsch ook tranen in mijn ogen gehad.
Het is namelijk voor mij ook nog eens de bevestiging van wat ik al die jaren wilde, een kindje dat boven alles en iedereen mij wilde en mij nodig had. Heelom te zien en mee te maken, maar tegelijkertijd dus ook hartverscheurend.
Ik deed het zelf ook zo, de eerste keer dat Stella begon te huilen toen ik wegging. Weer terug naar haar toe en dan stiekem weggaan als ze speelt. Maar dat voelde zo verkeerd dat ik met de leidsters een plan van aanpak heb gemaakt. Als ik wegga, neem ik haar even op de arm voor een dikke kus en dan geef ik haar aan één van de leidsters. Nou het werkte, gewoon een heel duidelijk ritueel en ik geloof dat ze nog drie keer gehuild heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:50 schreef Ticootje het volgende:
Ja guus, ik weet het. Maar ik vind het zo vreselijk zielig. Maar vandaag ging het wel beter! Ze werd door de leidster opgetild en ik kon haar heerlijk een kus geven. Ik liep weg, zonder dat er een drama uitbrak.
Ik geef haar aan de leidster en dan maakt Jen een banaan.... Daar begint het dan al. Maar ik ga er maar weer vanuit dat dit ook weer overgaat...quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:52 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook zo, de eerste keer dat Stella begon te huilen toen ik wegging. Weer terug naar haar toe en dan stiekem weggaan als ze speelt. Maar dat voelde zo verkeerd dat ik met de leidsters een plan van aanpak heb gemaakt. Als ik wegga, neem ik haar even op de arm voor een dikke kus en dan geef ik haar aan één van de leidsters. Nou het werkte, gewoon een heel duidelijk ritueel en ik geloof dat ze nog drie keer gehuild heeft.
Kloptquote:Op maandag 13 april 2009 20:38 schreef Reinhilde het volgende:
Lois, ik heb in mn hoofd dat Eva dol is op Mickey Mouse, klopt dat?
Ehm, wat precies?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:41 schreef freecell het volgende:
Waaaah BE, ik zou echt gaan gillen
Dat is echt héél storend!
Ik zou zelf ook meegaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Koosje het volgende:
Ik lees hier over schoonmoeders en efteling.. Wil ik toch even het volgende vragen..
Mijn zoontje wordt bijna 3 en nu willen mijn schoonouders hem meenemen een dagje naar de Efteling. Mijn eerste gedachte was dat ik hem nog wat jong vind om zo'n trip alleen met opa en oma te maken, maar daarbij wil ik zoiets leuks als de efteling graag zélf met mijn kind beleven.
Hoe zouden jullie reageren?
Dat laatstequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm, wat precies?Dat huilen van Sasha?
Of bedoelde je eigenlijk Moussy?
Ik dacht, ik zet het er even bij.quote:
Ja, nou ja, die heeft zelf gezegd na een week terug komen. Maar ik ben er gewoon niet gerust op. En wat nu dan? Gelukkig is ie er zelf niet ziek van. En ik vind het zo stom van mezelf dat ik er zo over stress.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Ow Buuf, wat vervelend ....Goed idee om nog ff de HA te vragen inderdaad! Die zal ookw el begrijpen dat je het eng vindt denk ik
Is niet stom. Het gaat om je kindje!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, die heeft zelf gezegd na een week terug komen. Maar ik ben er gewoon niet gerust op. En wat nu dan? Gelukkig is ie er zelf niet ziek van. En ik vind het zo stom van mezelf dat ik er zo over stress.
Gewoon gaan, het is inderdaad wel eng, zo klinkt het wel eigenlijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, die heeft zelf gezegd na een week terug komen. Maar ik ben er gewoon niet gerust op. En wat nu dan? Gelukkig is ie er zelf niet ziek van. En ik vind het zo stom van mezelf dat ik er zo over stress.
niet zomaar laten gaan hoor, het is niet goed toch zoiets! zou ik ook van stressen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, klopt, die is het ook idd.Dat kan dus ook via een wond met een fikse kneuzing.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
Succes vanmiddag dan Buuf, kan me voorstellen dat het eng is.en bij toxic shock enzo moet ik altijd denken aan de "handleiding" die bij een doosje tampons zit haha
@Koosje oh zo'n dilemma hebben we hier ook, onze dochter is nog niet eens geborenMaar allebei de opa's en oma's hebben al aangegeven dat ze erg graag met ons meisje naar de Efteling willen en ze hebben ook al allebei utivoerig tegen mijn buik lopen wauwelen dat dit dan haar eerste Efteling ervaring wordt enzo.
Nou zullen ze er vast geen probleem mee hebben als mijn lief en ik meegaan verder maar het ding is gewoon dat mijn lief en ik dat heel erg graag gewoon met zn drietjes willen doen. Voor het eerst als gezinnetje naar de Efteling zeg maar. Dus we hebben al aangegeven dat we eerst met zn 3en gaan, en dat ze daarna best eens met haar wegmogen. en ook omdat ik weet dat beide oma's zich enorm beledigt zouden voelen dat de ander eerst is geweest met het kleinkind enzo...![]()
Ooooh Moussy wat ben jij flauw zeg!![]()
het is toch werkelijk te idioot voor woorden dat gedoe ik zit me gewoon kwaad te maken erover haha
Haha ja ik wist wel dat het ook "normaal" kon zeg maar dat toxic gebeuren, maar iedere keer als ik het hoor moet ik toch aan tampons denkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, klopt, die is het ook idd.Dat kan dus ook via een wond met een fikse kneuzing.Alleen als je enorm pech hebt trouwens. Iets van 1 op de 100.000 kinderen ofzo. Daarom hebben ze zich ook lang afgevraagd wat het nou was.(twee jaar geleden)
Wat een gedoe toch he, met grootouders. Hier zijn ze trouwens helemaal niet zo van de pretparken enzo. Dus dat mogen we lekker zelf doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |