Idd, zullen vast omhoog gaan (mede omdat Obama elke dag zegt dat mensen hun hypotheek kunnen refinancen enzo), maar niet erg belangrijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:41 schreef edwinh het volgende:
[..]
wat denk je zelf? Die gaan natuurlijk omhoog met zulke rente, wat mij betreft een irrelevant cijfer. Er komen om 14.30 belangrijkere cijfers denk ik.
was in jan ook al zo bedrijf dat cijfers bekend maakt kan je wel long op gaan hoe de cijfers ook uit pakken ze gaan omhoogquote:
Ze hebben dan ook gezegd dat ze dit jaar nog herstel denken te gaan zien. Helpt ook goed mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef edwinh het volgende:
[..]
was in jan ook al zo bedrijf dat cijfers bekend maakt kan je wel long op gaan hoe de cijfers ook uit pakken ze gaan omhoog
weer 9,34 johquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Sloggi het volgende:
KPN aangehouden omdat ik dacht dat die nog wel verder zou stijgen..
Komt wel weer terug.
Jahoor, gewoon 4% erbij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Poistieve outlook kan het morgen zomaar UP.
Zeker long gegaan op kruising EMA12 MA20 MA50 op S&P fut.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Shorts (SS243) uiteraard sochtens verkocht daarna toch maar direct long opgepakt en die net ook alweer verkocht.
w00t!
das lekker....heb vanmorgen mijn shorts ook verkocht maar meer omdat ik vanmorgen niet zoveel tijd had om de boel in de gaten te houden.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Shorts (SS243) uiteraard sochtens verkocht daarna toch maar direct long opgepakt en die net ook alweer verkocht.
w00t!
quote:Marc Faber "We need some kind of correction, maybe around 5 to 10 percent, and after that we can maybe rally more into July. Gold will be “dead money” for the next three to six months.
Inderdaad laag volume, weinig actie tot half 3. Ik denk dat het wederom gaat tegenvallen, alhoewel ik geen shortadvies geef.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
das lekker....heb vanmorgen mijn shorts ook verkocht maar meer omdat ik vanmorgen niet zoveel tijd had om de boel in de gaten te houden.
Met welke gedachte ben jij long gegaan?
Tot half 3 zit er denk ik nog weinig richting aan vandaag.
Ik ben long gegaan omdat ik de futs langzaam omhoog zag groeien + lage volumes in de ochtend handel + rds werd leuk gestuwd. Op korte termijn vind ik de voorspellende waarde van de MA's niet erg accuraat.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
das lekker....heb vanmorgen mijn shorts ook verkocht maar meer omdat ik vanmorgen niet zoveel tijd had om de boel in de gaten te houden.
Met welke gedachte ben jij long gegaan?
Tot half 3 zit er denk ik nog weinig richting aan vandaag.
Als jij zegt wanneer ik moet kopen en verkopen kan ik geen geld verliezenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef sitting_elfling het volgende:
w00t!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |