Is dit dan niet al de vijfde keer?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Lyzio het volgende:
Zondag -voor de zoveelste keer- erop of eronder. Twee keer is het erop geweest, en twee keer eronder. Drie keer is scheepsrecht, niet?
ik snapte het ook al niet helemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dit dan niet al de vijfde keer?
eeuuhh.....jaquote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Lyzio het volgende:
Drie keer is scheepsrecht als het goed gaat. Erop dus. Ik vond de post zelf ook al vrij ingewikkeld.
Maar als het slecht gaat is het voor de derde keer slecht gegaan, ook drie keer is scheepsrecht dus!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Lyzio het volgende:
Drie keer is scheepsrecht als het goed gaat. Erop dus. Ik vond de post zelf ook al vrij ingewikkeld.
als het niet goed gaat toch ook? Eronder dus. Ik vind de post nog steeds vrij ingewikkeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Lyzio het volgende:
Eeh.. ja. Ook dat klopt. Het zal dus altijd een scheepsrechte uitslag worden! Of ik moet gelijk spelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als het niet goed gaat toch ook? Eronder dus. Ik vind de post nog steeds vrij ingewikkeld.
Als je gelijk speelt is volgende week zeker 3 keer is scheepsrecht/ erop of eronder?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eeh.. ja. Ook dat klopt. Het zal dus altijd een scheepsrechte uitslag worden! Of ik moet gelijk spelen.
Nee, dan is het min of meer al gescheeprecht. Omdat ik dan erop, eronder en ertussenin ben geweest. Van alles wat dus. Eigenlijk is het bij voorbaat al een heel scheeprechtelijke wedstrijd geworden. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk niet verliezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je gelijk speelt is volgende week zeker 3 keer is scheepsrecht/ erop of eronder?
Cruijff is duidelijkerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, dan is het min of meer al gescheeprecht. Omdat ik dan erop, eronder en ertussenin ben geweest. Van alles wat dus. Eigenlijk is het bij voorbaat al een heel scheeprechtelijke wedstrijd geworden. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk niet verliezen.
Ik heb Johan Cruijff als woordvoerder.
En voor de mensen die het niet helemaal volgen... het is erop of eronder dus gewoon komende zondag!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, dan is het min of meer al gescheeprecht. Omdat ik dan erop, eronder en ertussenin ben geweest. Van alles wat dus. Eigenlijk is het bij voorbaat al een heel scheeprechtelijke wedstrijd geworden. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk niet verliezen.
Ik heb Johan Cruijff als woordvoerder.
Zo zou je het ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En voor de mensen die het niet helemaal volgen... het is erop of eronder dus gewoon komende zondag!
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:03 schreef Ruudt het volgende:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12 #2
wat stoerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Ruudt het volgende:
Heeft iemand zitten kutten met de OP van VJ / GL.
Zoek het zielig zinnetje: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VJGL
Nu is zijn e-penis weer wat groter.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Ruudt het volgende:
Royal sadness....quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Ruudt het volgende:
Dat zou je kunnen achterhalen aan de hand van het IP-adres. Dat staat bij de geschiedenis vermeld. Zo is ook te zien dat die knakker op 9 maart niet alleen de OP van GL/VJ had gewijzigd, maar nog een een stuk of tien. Zielig, wellicht heeft-ie inmiddels een wiki-IP-ban.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
Deze openingspost
*een naam* was here
edit: wie heeft het trouwens aangepast?
Ik heb 't weggehaald, het staat toch nog in de geschiedenis van welk ip er: cablegunmaster was hier erin is gezet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Ruudt het volgende:
Deze openingspost
*een naam* was here
edit: wie heeft het trouwens aangepast?
blijkbaar niet http://forum.fok.nl/user/history/173887quote:Op donderdag 16 april 2009 12:12 schreef Lyzio het volgende:
Zal wel een gast van het Manager-nog-wat-wij-gaan-Hattrick-inhalen-topic zijn. Of state ik nu the obvious?
Wazig geval dan..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar niet http://forum.fok.nl/user/history/173887
Nee, inderdaad. Wat een rare actie dan. Als hij van dat andere managerspel was had ik het nog kunnen plaatsen. Nu niet meer.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar niet http://forum.fok.nl/user/history/173887
Ah. Jij hebt het dus gedaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Wat een rare actie dan. Als hij van dat andere managerspel was had ik het nog kunnen plaatsen. Nu niet meer.
Voor al je statistieken moet je bij http://alltid.org/ zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef Ubriaco het volgende:
weet iemand een Foxtricktool om naast de *-rating ook de hatstats rating weer te geven? Zit dit standaard ergens in HO?
Hatstats-rating is die groene lijn? Vroeg me gister ook al af wat dat was trouwensquote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor al je statistieken moet je bij http://alltid.org/ zijn
Jep. De groene lijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:53 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Hatstats-rating is die groene lijn? Vroeg me gister ook al af wat dat was trouwens
Verschilt volgens mij nogal.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef Ubriaco het volgende:
bij mij 117, zit nog een jaar in de X, wat is ongeveer normaal in IX/VIII etc?
quote:
Zoals je financien om zeep helpen door je eigen speler in een dronken bui weer terug te kopen. Er van overtuid zijnde dat het niet de speler is die je twee avonden ervoor op de TL gegooid hebt.quote:
Volgend jaar, ben dit seizoen halverwege het seizoen ingestapt, eerste twee weken dat ik mijn team had niks kunnen doen ivm vakantie dus had 3 punten uit 5 wedstrijden. Daarna alles gewonnen maar sta nog steeds 2pt achter (die ik waarsch niet meer inloop).quote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]in die lagere divisies zeker.
Zelf zit ik met 111 in divisie IX.
Maar in princiepe zou je dan volgend seizoen naar IX moeten promoveren tenzij je echt iets groots fouts doet.
Had je geen vaste basisopstelling kunnen maken dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Volgend jaar, ben dit seizoen halverwege het seizoen ingestapt, eerste twee weken dat ik mijn team had niks kunnen doen ivm vakantie dus had 3 punten uit 5 wedstrijden. Daarna alles gewonnen maar sta nog steeds 2pt achter (die ik waarsch niet meer inloop).
Kindertjes die vragen...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zoals je financien om zeep helpen door je eigen speler in een dronken bui weer terug te kopen. Er van overtuid zijnde dat het niet de speler is die je twee avonden ervoor op de TL gegooid hebt.
Ik verwacht hier wel een Award voor!
Op z'n zachtst gezegd! Ik snap ook niet dat je het steeds weer oprakeltquote:
Lijkt me wel een leuk idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef NelisZ het volgende:
Wie lijkt het een goed idee om voor volgend seizoen een TOTO op te zetten?
Dus wekelijks van 5 wedstrijden van federatieleden de uitslag voorspellen met een prijs (3 maand Supporter?) voor diegene die aan het einde het meeste punten heeft.
Bij genoeg deelnemers wil ik het wel organiseren en de 3 maand supporter betalen...
Ik zat ook al te speuren op internet naar een geschikt script, om het in de site te kunnen implementeren!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef NelisZ het volgende:
Wie lijkt het een goed idee om voor volgend seizoen een TOTO op te zetten?
Dus wekelijks van 5 wedstrijden van federatieleden de uitslag voorspellen met een prijs (3 maand Supporter?) voor diegene die aan het einde het meeste punten heeft.
Bij genoeg deelnemers wil ik het wel organiseren en de 3 maand supporter betalen...
Zodra de competitie is afgelopen idd! Binnenkort meer daarover!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Daar heb je een punt. Worden alle Awards aan het einde van dit seizoen uitgereikt?
Dat vind ik ook primaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te speuren op internet naar een geschikt script, om het in de site te kunnen implementeren!
De opzet die ik in mijn hoofd had was idd ook elke week 5 wedstrijden, om het zo laagdrempelig mogelijk te houden!En het geeft toch wat meer inzicht in elkaars competities en zo, dus ik ben helemaal voor!! Alleen hoeft het voor mij niet per se voor een prijs te gaan, een award met te kekke avatar is wat mij betreft ook al voldoende!
[..]
Zodra de competitie is afgelopen idd! Binnenkort meer daarover!
Ideeën daarvoor kunnen per PM naar mij toe!! Sommige dagen lijkt het alsof ik niks anders doe, maar ik mis hier ook genoeg!!![]()
16 Weken een avatar is leuker dan drie maanden supporterquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
Eens met Gijs. Drie maanden supporter is niet blijvends. Een extreem ruige avatar natuurlijk wel. Alles om onze e-penissen te vergroten.
Dat is al super!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook primaScheelt mij dan ook weer de kosten van 3 maand supporter
Mijn aanbod voor organisatie blijft uiteraard wel staan
Dan blijven we ten minste dat andere voetbalmanagement spel ook voor wat betreft verschillende topics in [GAM]quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
Tof plan, Nelisz!
[..]
16 Weken een avatar is leuker dan drie maanden supporter.
Gaan we [GAM] vervuilen met wéér een ander HT topic. Zo zijn we langzamerhand toe aan een eigen subforum!.
Nee, dan krijgt ie een appart subforum lijkt mij!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Lyzio het volgende:
Kan gewoon in het Award-topic, die is er toch?
Mijn ICT kennis rijkt niet verder dan Excel, maar ik denk dat ik daar nog wel vrij ver mee kan komen, zolang de voorspellingen overzichtelijk in een eigen topic gepost worden en het aantal deelnemers niet al te erg uit de hand loopt...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is al super!!Al enig idee hoe bij te houden etc. ?
Realbizkit heeft hier ook al eens ideetje over geventileerd, ik weet niet of die zich er nog in verdiept heeft of al concreter plannen had ?
ik wil er anders wel eens mijn php en database kennis overheen laten gaatquote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn ICT kennis rijkt niet verder dan Excel, maar ik denk dat ik daar nog wel vrij ver mee kan komen, zolang de voorspellingen overzichtelijk in een eigen topic gepost worden en het aantal deelnemers niet al te erg uit de hand loopt...
Toch lijkt het me verre van ideaal dat elke week handmatig in te gaan vullen! Het mooiste is dat elke deelnemer 5 wedstrijden ziet en een 1, 2 of 3 kan aanvinken en de organisatie enkel uitslagen hoeft in te vullen en de rest 'vanzelf' gaat!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn ICT kennis rijkt niet verder dan Excel, maar ik denk dat ik daar nog wel vrij ver mee kan komen, zolang de voorspellingen overzichtelijk in een eigen topic gepost worden en het aantal deelnemers niet al te erg uit de hand loopt...
Klinkt goed! Zoiets zou ideaal zijn en vrij makkelijk aan te passen lijkt mij!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb eens zoiets gehad met een EK of WK. Moet eens vragen aan een vriend van me, die heeft dat toen in elkaar gedraaid. Werkte perfect.
Ik zal hem vanavond eens aan zijn virtuele jas trekken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zoiets zou ideaal zijn en vrij makkelijk aan te passen lijkt mij!
had ik gedaan, maar waar ik mee begon was zo vreselijk slecht dat ik die wedstrijden evengoed verloorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Had je geen vaste basisopstelling kunnen maken dan?
Lekkere aankoop, 17K slechtsquote:Stanisław Dymała (242073446)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 03-08-2009
Polska
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: CF de Sabaai
(sinds 16-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 396 (330 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
PSICOTSI TERMINUS EDITION 1.0.19
Playmaking[Form=High]=6.82
Playmaking[Form=Average]=6.87
Playmaking[Form=Low]=6.94
Playmaking[Wage=¤]=6.65
This player is close to skill up or his secondary skills and/or form have a very high sublevel
Zou het dat waard zijn denk je?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Flappekz het volgende:
Als je daadwerkelijk wilt dat ie goed wordt, zul je inderdaad keepen moeten gaan trainen
Dat ligt er maar net aan. Heb je potentiele toppers in de linies die je nu traint?quote:
het gaat er niet om wat ie nu haalt...het gaat om zijn potentie!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Mijn hoogste mid haalt vier sterren.
Heb je ooit wel eens iets ingelezen erover?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Lyzio het volgende:
Weet ik niet, waar kan ik dat zien?
Ja, dit is mijn eerste speler die ik van een scout binnen mijn team heb. De rest van mijn team is nog altijd het startteam. Dus ik heb ook maar een rapport kunnen lezen, en dat is dus van die keeperquote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets ingelezen erover?
In het rapport toen je hem van je scouts kreeg. Tenzij hij in je start-jeugdteam begon, dan heb je geen rapport.
Alle spelers die er vanaf het begin in zitten kun je er uiteindelijk rucksichtlos uit gooien
In dat geval: Keepen trainen jij!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dit is mijn eerste speler die ik van een scout binnen mijn team heb. De rest van mijn team is nog altijd het startteam. Dus ik heb ook maar een rapport kunnen lezen, en dat is dus van die keeper
Ja baasquote:Op donderdag 16 april 2009 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval: Keepen trainen jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |