quote:
Ach ja, volgend jaar doe ik weer gezellig mee!quote:
Hong Kong zou ik ook nog eens graag naartoe willen!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Best frustrerend, die oefenpot....Luxemburg, Vietnam, ierland, Hong Kong, allemaal net aan mn neus voorbij...
Nu maar naar Mexico
Dudequote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik was helemaal blij met Litouwen... blijk ik die al te hebben
Wil er iemand nog met mijn kleine jongetjes ballen?
quote:
Ik kan pas uitgedaagd worden op de 27e, ofzoiets.quote:
Daag mij maar uit als je wilt: Jong Mooiboys (1225862).quote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik was helemaal blij met Litouwen... blijk ik die al te hebben
Wil er iemand nog met mijn kleine jongetjes ballen?
`quote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daag mij maar uit als je wilt: Jong Mooiboys (1225862).
Ik accepteer hem vanmiddag/avond.
Is dit dan niet al de vijfde keer?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Lyzio het volgende:
Zondag -voor de zoveelste keer- erop of eronder. Twee keer is het erop geweest, en twee keer eronder. Drie keer is scheepsrecht, niet?
ik snapte het ook al niet helemaalquote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dit dan niet al de vijfde keer?
eeuuhh.....jaquote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Lyzio het volgende:
Drie keer is scheepsrecht als het goed gaat. Erop dus. Ik vond de post zelf ook al vrij ingewikkeld.
Maar als het slecht gaat is het voor de derde keer slecht gegaan, ook drie keer is scheepsrecht dus!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Lyzio het volgende:
Drie keer is scheepsrecht als het goed gaat. Erop dus. Ik vond de post zelf ook al vrij ingewikkeld.
als het niet goed gaat toch ook? Eronder dus. Ik vind de post nog steeds vrij ingewikkeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Lyzio het volgende:
Eeh.. ja. Ook dat klopt. Het zal dus altijd een scheepsrechte uitslag worden! Of ik moet gelijk spelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als het niet goed gaat toch ook? Eronder dus. Ik vind de post nog steeds vrij ingewikkeld.
Als je gelijk speelt is volgende week zeker 3 keer is scheepsrecht/ erop of eronder?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eeh.. ja. Ook dat klopt. Het zal dus altijd een scheepsrechte uitslag worden! Of ik moet gelijk spelen.
Nee, dan is het min of meer al gescheeprecht. Omdat ik dan erop, eronder en ertussenin ben geweest. Van alles wat dus. Eigenlijk is het bij voorbaat al een heel scheeprechtelijke wedstrijd geworden. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk niet verliezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je gelijk speelt is volgende week zeker 3 keer is scheepsrecht/ erop of eronder?
Cruijff is duidelijkerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, dan is het min of meer al gescheeprecht. Omdat ik dan erop, eronder en ertussenin ben geweest. Van alles wat dus. Eigenlijk is het bij voorbaat al een heel scheeprechtelijke wedstrijd geworden. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk niet verliezen.
Ik heb Johan Cruijff als woordvoerder.
En voor de mensen die het niet helemaal volgen... het is erop of eronder dus gewoon komende zondag!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, dan is het min of meer al gescheeprecht. Omdat ik dan erop, eronder en ertussenin ben geweest. Van alles wat dus. Eigenlijk is het bij voorbaat al een heel scheeprechtelijke wedstrijd geworden. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk niet verliezen.
Ik heb Johan Cruijff als woordvoerder.
Zo zou je het ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En voor de mensen die het niet helemaal volgen... het is erop of eronder dus gewoon komende zondag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |