Ook niet helemaal prima.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net begonnenMoest gelijk een goeie trainer erbij halen, maar heb nog nooit pic gespeeld..
Oke.. Thanks. Dan moet het maar zo. Wel jammer want ik had wel 2 spelers willen pullen, maar die gaan vast niet meer opleverern dan het me gaat besparen..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je in een competitie zit moet je wachten totdat die competitie is afgelopen. Daarna staat ergens een linkje met de mogelijkheid om de jeugdopleiding te sluiten.
En het PIC-cen heeft te maken met het leiderschap, niet de coashvaardigheid.
Ja..maar wilde wel zo snel mogelijk mensen optrainen. Nu heb ik een wel redelijk stabiel team (maar te weinig traineesquote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niet helemaal prima.
Je had beter een redelijk kunnen kopen, en van het geld dat je spaart betere trainees.
Een redelijk traint slechts 1 week langzamer dan een goed coach namelijk.
wanneer gaat tie erop?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:41 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nou, dat houdt ook niet over...
Gaat op de transferlijst, dus als iemand nog een goedkope trainee zoekt.
Het PIC-cen zal wel werken.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Oke.. Thanks. Dan moet het maar zo. Wel jammer want ik had wel 2 spelers willen pullen, maar die gaan vast niet meer opleverern dan het me gaat besparen..
Mijn trainer:
Een zwak trainer die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Gaat het piccen werken?
Ah. Dus wel redelijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..maar wilde wel zo snel mogelijk mensen optrainen. Nu heb ik een wel redelijk stabiel team (maar te weinig trainees). Misschien had ik dat wel moeten doen..maargoed
Deze trainer heb ik dus:
Trainer: Jorge Houseman
Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft formidabel ervaring en is een slecht leider
Oh ja.. Dat had ik gezien toen (vorige week zondag toch?) dat 'ie uit de wedstrijd was geschopt. Een +7 uiteindelijk? Pff, wordt je niet vrolijk van. Hoe staat 'ie er nu voor? Meestal is een +7 in de jeugd in de praktijk een week of 3,5-4.. En hoe oud is 'ie precies (lees: hoeveel weken heb je nog te gaan voor 17j0d)?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat wil ik ook wel
kheb op dit moment 1 middenvelder in mn jeugd die uitstekend had kunnen worden, maar ja die werd er voor 7 weken afgeschoptdus ik denk niet dat ie dat nog gaat redden..
Dat is het eerste wat ik ga doen als ik weer geld heb ja. Had ik de beginner guides maar doorgelezen voordat ik begon, hehe.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het PIC-cen zal wel werken.
Maar ik zou nu nog een redelijk trainer met slecht leiderschap aanschaffen... Als je dat gedaan hebt, dan heeft PIC geen doel meer.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik ga doen als ik weer geld heb ja. Had ik de beginner guides maar doorgelezen voordat ik begon, hehe.
Jij moest niet al die opdrachten van tevoren doen? Waar je geld voor kreeg?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:06 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik ga doen als ik weer geld heb ja. Had ik de beginner guides maar doorgelezen voordat ik begon, hehe.
Trainees zeker niet neequote:Op woensdag 15 april 2009 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Middenvelders zijn zo duur niet meer of vergis ik me?
quote:
Hier klopt iets niet!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd iets van 250.000 ofzo?
De prijzen zijn idd wat gedaald in de loop van het seizoen, jammer genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Middenvelders zijn zo duur niet meer of vergis ik me?
In het weekend zijn er de meeste mensen online, dus dan is de kans op een bod groter.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef borisz het volgende:
Maakt het uit of je op een speciale dag een speler op een transferlijst zet ?
Bijvoorbeeld: Zondag zijn de wedstrijden dus als je een speler donderdag op de lijst zet heb je dan kans meer te verdienen dan als je ze maandag op de lijst zet?
Dat is wel handig. Thanks.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
In het weekend zijn er de meeste mensen online, dus dan is de kans op een bod groter.
Hier wat info over het online zijn van mensen: http://www.hagonline.org/?id=49
Er is ook zoiets gedaan over de verkoop van spelers, maar die kon ik zo gauw niet vinden.
Ja, dat klopt. Mooie tijden. Maar ik heb alle beginnersfouten gemaak die er zijn dus nu probeer ik weer uit het rood te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij moest niet al die opdrachten van tevoren doen? Waar je geld voor kreeg?
Ik heb nog altijd iets van 250.000 ofzo?
Ik zet 'm er nu op. Heb geen ruimte bij m'n huidige trainees..quote:
Had m al gebookmarked, maar helaas ben ik er niet als ie aflooptquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik zet 'm er nu op. Heb geen ruimte bij m'n huidige trainees..
Gelist voor 10k
Björn Warnink (242196140)
Toch ook maar eens meer verdiepen in de mogelijkheden van de wissels....quote:Aankondigingen
15-04-2009 500? Nee, 1000!
Ook niet-Supporters kunnen vanaf vandaag langere HT-mails schrijven, zodat mails niet meer in twee of meer delen gesplitst hoeven te worden. De limiet voor het aantal karakters is vanaf nu voor iedereen 1000.
Tegelijkertijd kunnen Supporters zich verheugen op het schrijven van langere persberichten. De nieuwe limiet zal, jawel, 1000 karakters zijn. Dit zal vooral nuttig blijken te zijn voor "langdradiger" talen, talen waarbij je meer karakters nodig hebt dan in het Engels en andere korte talen.
15-04-2009 Extra voorwaarden bij wissels
Vanaf nu kun je gebruik maken van vier nieuwe voorwaarden als je je spelersorders (wissels) gaat invoeren:
- Indien niet op achterstand
- Indien niet op voorsprong
- Met meer dan twee goals voorsprong
- Met meer dan twee goals achterstand
Deze voorwaarden zijn er zowel voor de senioren als voor de jeugd.
Was je vergeten dat je een jeugdfriendly hebt? Speel tegen je mooie 4-3-1 opstellingquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik zet 'm er nu op. Heb geen ruimte bij m'n huidige trainees..
Gelist voor 10k
Björn Warnink (242196140)
Gewoon proberen door te zettenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Mooie tijden. Maar ik heb alle beginnersfouten gemaak die er zijn dus nu probeer ik weer uit het rood te komen.
Ik twijfel wel eens of ik niet opnieuw had moeten beginnen, maar ik ben toch al teveel gehecht aan m'n team(s). (:
Het werkt nietquote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef Flappekz het volgende:
Toch ook maar eens meer verdiepen in de mogelijkheden van de wissels....
Hierzo! 1248375quote:
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 27-04-2009quote:
Dat is gek.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef Xummon het volgende:
[..]
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 27-04-2009
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Sikko Korvinius en hij is 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Maar het klopt wel. Een jeugdfriendly kan slechts 1x per 3 weken. Je vorige jeugdfriendly was op 7 april (vorige week dinsdag). De volgende kan dus pas in de week van 27 aprilquote:
Ohw, dat wist ik niet. Waarom is dat gedaan, één keer in de drie weken?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar het klopt wel. Een jeugdfriendly kan slechts 1x per 3 weken. Je vorige jeugdfriendly was op 7 april (vorige week dinsdag). De volgende kan dus pas in de week van 27 april
gfiquote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohw, dat wist ik niet. Waarom is dat gedaan, één keer in de drie weken?
Vergeten te counteren? Of was jij dat niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Goh, ik heb weer eens met 30 hatstats verschil in mijn voordeel tóch verloren in de FokCup![]()
Wat een baggerseizoen op alle fronten![]()
![]()
Ik geloof dat wij ons vanavond moeten bezuipen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Goh, ik heb weer eens met 30 hatstats verschil in mijn voordeel tóch verloren in de FokCup![]()
![]()
Normaal gesproken wel, dit keer nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vergeten te counteren? Of was jij dat niet?
Snel even gekeken.. Beide hebben jullie ongeveer 'nul' scoringskans, tot zover ging alles goed. Dat je een Snel-SE tegen krijgt is K.U.T. en een wrang einde van een Fok! Cup-avontuur... Sterkte tijdens het rouwprocesquote:Op woensdag 15 april 2009 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, dit keer niet
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Die FokCup zal me een zorg zijn... ik baal er harder van dat het in de competitie exact hetzelfde gaat. Prioriteit 1 is nu het vernieuwen en verbeteren van mijn middenveld. Ik wil van de counter af....quote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Snel even gekeken.. Beide hebben jullie ongeveer 'nul' scoringskans, tot zover ging alles goed. Dat je een Snel-SE tegen krijgt is K.U.T. en een wrang einde van een Fok! Cup-avontuur... Sterkte tijdens het rouwproces
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
FOK! cup update: [Hattrick] Fok!Cup XVI: Op naar de knock-out fase
Ja, kutzooi..gelukkig heb ik alleen maar rommel in mn jeugd..quote:Op woensdag 15 april 2009 17:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was je vergeten dat je een jeugdfriendly hebt? Speel tegen je mooie 4-3-1 opstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |