Verschilt volgens mij nogal.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef Ubriaco het volgende:
bij mij 117, zit nog een jaar in de X, wat is ongeveer normaal in IX/VIII etc?
quote:
Zoals je financien om zeep helpen door je eigen speler in een dronken bui weer terug te kopen. Er van overtuid zijnde dat het niet de speler is die je twee avonden ervoor op de TL gegooid hebt.quote:
Volgend jaar, ben dit seizoen halverwege het seizoen ingestapt, eerste twee weken dat ik mijn team had niks kunnen doen ivm vakantie dus had 3 punten uit 5 wedstrijden. Daarna alles gewonnen maar sta nog steeds 2pt achter (die ik waarsch niet meer inloop).quote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]in die lagere divisies zeker.
Zelf zit ik met 111 in divisie IX.
Maar in princiepe zou je dan volgend seizoen naar IX moeten promoveren tenzij je echt iets groots fouts doet.
Had je geen vaste basisopstelling kunnen maken dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Volgend jaar, ben dit seizoen halverwege het seizoen ingestapt, eerste twee weken dat ik mijn team had niks kunnen doen ivm vakantie dus had 3 punten uit 5 wedstrijden. Daarna alles gewonnen maar sta nog steeds 2pt achter (die ik waarsch niet meer inloop).
Kindertjes die vragen...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zoals je financien om zeep helpen door je eigen speler in een dronken bui weer terug te kopen. Er van overtuid zijnde dat het niet de speler is die je twee avonden ervoor op de TL gegooid hebt.
Ik verwacht hier wel een Award voor!
Op z'n zachtst gezegd! Ik snap ook niet dat je het steeds weer oprakeltquote:
Lijkt me wel een leuk idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef NelisZ het volgende:
Wie lijkt het een goed idee om voor volgend seizoen een TOTO op te zetten?
Dus wekelijks van 5 wedstrijden van federatieleden de uitslag voorspellen met een prijs (3 maand Supporter?) voor diegene die aan het einde het meeste punten heeft.
Bij genoeg deelnemers wil ik het wel organiseren en de 3 maand supporter betalen...
Ik zat ook al te speuren op internet naar een geschikt script, om het in de site te kunnen implementeren!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef NelisZ het volgende:
Wie lijkt het een goed idee om voor volgend seizoen een TOTO op te zetten?
Dus wekelijks van 5 wedstrijden van federatieleden de uitslag voorspellen met een prijs (3 maand Supporter?) voor diegene die aan het einde het meeste punten heeft.
Bij genoeg deelnemers wil ik het wel organiseren en de 3 maand supporter betalen...
Zodra de competitie is afgelopen idd! Binnenkort meer daarover!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Daar heb je een punt. Worden alle Awards aan het einde van dit seizoen uitgereikt?
Dat vind ik ook primaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te speuren op internet naar een geschikt script, om het in de site te kunnen implementeren!
De opzet die ik in mijn hoofd had was idd ook elke week 5 wedstrijden, om het zo laagdrempelig mogelijk te houden!En het geeft toch wat meer inzicht in elkaars competities en zo, dus ik ben helemaal voor!! Alleen hoeft het voor mij niet per se voor een prijs te gaan, een award met te kekke avatar is wat mij betreft ook al voldoende!
[..]
Zodra de competitie is afgelopen idd! Binnenkort meer daarover!
Ideeën daarvoor kunnen per PM naar mij toe!! Sommige dagen lijkt het alsof ik niks anders doe, maar ik mis hier ook genoeg!!![]()
16 Weken een avatar is leuker dan drie maanden supporterquote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
Eens met Gijs. Drie maanden supporter is niet blijvends. Een extreem ruige avatar natuurlijk wel. Alles om onze e-penissen te vergroten.
Dat is al super!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook primaScheelt mij dan ook weer de kosten van 3 maand supporter
Mijn aanbod voor organisatie blijft uiteraard wel staan
Dan blijven we ten minste dat andere voetbalmanagement spel ook voor wat betreft verschillende topics in [GAM]quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
Tof plan, Nelisz!
[..]
16 Weken een avatar is leuker dan drie maanden supporter.
Gaan we [GAM] vervuilen met wéér een ander HT topic. Zo zijn we langzamerhand toe aan een eigen subforum!.
Nee, dan krijgt ie een appart subforum lijkt mij!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Lyzio het volgende:
Kan gewoon in het Award-topic, die is er toch?
Mijn ICT kennis rijkt niet verder dan Excel, maar ik denk dat ik daar nog wel vrij ver mee kan komen, zolang de voorspellingen overzichtelijk in een eigen topic gepost worden en het aantal deelnemers niet al te erg uit de hand loopt...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is al super!!Al enig idee hoe bij te houden etc. ?
Realbizkit heeft hier ook al eens ideetje over geventileerd, ik weet niet of die zich er nog in verdiept heeft of al concreter plannen had ?
ik wil er anders wel eens mijn php en database kennis overheen laten gaatquote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn ICT kennis rijkt niet verder dan Excel, maar ik denk dat ik daar nog wel vrij ver mee kan komen, zolang de voorspellingen overzichtelijk in een eigen topic gepost worden en het aantal deelnemers niet al te erg uit de hand loopt...
Toch lijkt het me verre van ideaal dat elke week handmatig in te gaan vullen! Het mooiste is dat elke deelnemer 5 wedstrijden ziet en een 1, 2 of 3 kan aanvinken en de organisatie enkel uitslagen hoeft in te vullen en de rest 'vanzelf' gaat!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn ICT kennis rijkt niet verder dan Excel, maar ik denk dat ik daar nog wel vrij ver mee kan komen, zolang de voorspellingen overzichtelijk in een eigen topic gepost worden en het aantal deelnemers niet al te erg uit de hand loopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |