Klinkt goed! Zoiets zou ideaal zijn en vrij makkelijk aan te passen lijkt mij!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:15 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb eens zoiets gehad met een EK of WK. Moet eens vragen aan een vriend van me, die heeft dat toen in elkaar gedraaid. Werkte perfect.
Ik zal hem vanavond eens aan zijn virtuele jas trekken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zoiets zou ideaal zijn en vrij makkelijk aan te passen lijkt mij!
had ik gedaan, maar waar ik mee begon was zo vreselijk slecht dat ik die wedstrijden evengoed verloorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Had je geen vaste basisopstelling kunnen maken dan?
Lekkere aankoop, 17K slechtsquote:Stanisław Dymała (242073446)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 03-08-2009
Polska
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: CF de Sabaai
(sinds 16-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 396 (330 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
PSICOTSI TERMINUS EDITION 1.0.19
Playmaking[Form=High]=6.82
Playmaking[Form=Average]=6.87
Playmaking[Form=Low]=6.94
Playmaking[Wage=¤]=6.65
This player is close to skill up or his secondary skills and/or form have a very high sublevel
Zou het dat waard zijn denk je?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Flappekz het volgende:
Als je daadwerkelijk wilt dat ie goed wordt, zul je inderdaad keepen moeten gaan trainen
Dat ligt er maar net aan. Heb je potentiele toppers in de linies die je nu traint?quote:
het gaat er niet om wat ie nu haalt...het gaat om zijn potentie!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Mijn hoogste mid haalt vier sterren.
Heb je ooit wel eens iets ingelezen erover?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Lyzio het volgende:
Weet ik niet, waar kan ik dat zien?
Ja, dit is mijn eerste speler die ik van een scout binnen mijn team heb. De rest van mijn team is nog altijd het startteam. Dus ik heb ook maar een rapport kunnen lezen, en dat is dus van die keeperquote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets ingelezen erover?
In het rapport toen je hem van je scouts kreeg. Tenzij hij in je start-jeugdteam begon, dan heb je geen rapport.
Alle spelers die er vanaf het begin in zitten kun je er uiteindelijk rucksichtlos uit gooien
In dat geval: Keepen trainen jij!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dit is mijn eerste speler die ik van een scout binnen mijn team heb. De rest van mijn team is nog altijd het startteam. Dus ik heb ook maar een rapport kunnen lezen, en dat is dus van die keeper
Ja baasquote:Op donderdag 16 april 2009 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval: Keepen trainen jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |