Er zijn twee plekken vrij op een ander kamer, daar gaan mijn collegaatje en ik dan maar naartoe.. De stagiaire wordt nu op de plek van haar begeleider geparkeerd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
Hm balen Daph! Stap even op je stagebegeleider af en leg het probleem aan hem voor, misschien wist hij niet dat er vandaag geen werkplek zou zijn voor jou en kan hij wel een oplossing verzinnen?
Ik zit nu dus thuis, maar moet wel boodschappen doen enzo, dat krijg je als je alleen woont. Weet alleen nog niet hoe de Arbodienst van m'n werk werkt, dit is de eerste keer dat ik ziek ben. Straks staan ze opeens voor m'n deur ofzo?
Nee, gewoon de waarheid vertellen natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom terug...
Denk je dat ze komen controleren of je wel echt ziek bent? Dat zou wel erg kinderachtig zijn toch, of gebeurt dat echt bij bedrijven?Maar dan nog, je belazert de boel toch niet dus je hoeft nergens bang voor te zijn.
Je kunt altijd nog zeggen dat je naar familie was gegaan om uit te zieken.
Maar zo voel ik me altijd wel als ik ziek benquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
je belazert de boel toch niet
4000?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgenn !
Zo, even een tijdje weggeweest, Pasen enzo. Hele weeken gelukkig bijna niets gesnackt, alleen gisteren chips gegeten.. vond dat dat wel mocht.
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: twee boterhammen met kaas
T: druiven
D: aardappeltjes met spitskool en een visschnitzel
T: druiven
S: vanavond even op de wii-fit, maar alleen als ik tijd heb (moet namelijk zo'n 4000 overhemden strijken).
Haha, uiteraard overdreven hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
4000?Ik mag hopen dat dat overdreven is. Ik zal de voor de hand liggende opmerking (insiders weten wat ik bedoel
) trouwens maar niet maken
.
Dat heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar zo voel ik me altijd wel als ik ziek benIk klink ook nooit ziek aan de telefoon, ik klink altijd als "
![]()
![]()
Halló
góéiemorgen,
ik
moet
me
heláás
ziekmelden
vandaag!
![]()
![]()
". Ik zou me niet geloven als ik mij aan de telefoon kreeg
Nouja, ik lig hier niet langzaam dood te gaan natuurlijk, ik voel me gewoon gammel. En ik voelde me heel vorige week ook al gammel, en het gaat blijkbaar niet zomaar weg. Toen ik vanochtend wakker werd dacht ik echt NEEEEEEEEEE. Zou vandaag gewoon niks nuttigs kunnen bijdragen, maar het is nou niet echt van me af te zien dat ik ziek ben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar goed, uiteindelijk bén je toch echt ziek dus het zal wel goedkomen.
dat, en wat Merel zegt, heb ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd.Ik vind ziek melden ook heel moeilijk! Je wilt niet te aanstellerig klinken, maar je wilt wel dat ze doorhebben dat je echt ziek bent. Het voelt dan inderdaad alsof je ze belazert.
Maar goed, uiteindelijk bén je toch echt ziek dus het zal wel goedkomen.
Maar ik wil ook nog even langs de schoenmaker die naast de supermarkt zitquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
Merel, anders laat je boodschappen komen??
herkenbaar...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik wil ook nog even langs de schoenmaker die naast de supermarkt zit
Ik zit eigenlijk vooral te zeuren over het feit dat m'n begeleider er niet is en ik niets te doen heb. Ik had in no time een andere plek en van de stagiair met wie ik die kamer deel mocht ik wel even inloggen om die bestanden naar mezelf te mailen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie niet helemaal in waarom, als er ergens anders gewoon plek is, er zo moeilijk wordt gedaan over het feit dat je van werkplek moet veranderen?
Je bent als stagiair maar te gast bij een bedrijf. Wat een gemiep om niks zeg.
Dan even buiten beschouwing gelaten dat dit voor DAD betekent dat ze niet bij haar bestanden kan want dat is irritant. Maar kan je niet op die andere pc inloggen en even je bestanden er vanaf trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |