abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67994686
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67995057
Goedemorgen

Ik heb het idee dat dit een waardeloze dag gaat worden Ik zit op stage maar heb er geen zin in en net komt ook nog even een supervisor zeggen dat we wegmoeten hier (we zitten op flexplekken ) omdat hij op onze plekken een project wil runnen. Dat is allemaal leuk en aardig, maar er is verder geen plek en bovendien waren wij hier eerder.. Hij zegt het ook op een manier dat je het idee hebt dat er geen andere optie mogelijk is.

Maargoed, over naar eten.

O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + 2 appels/2 kiwi's
L: 3 bruine boterhammen + 2 x gekookt ei + 1 x ander beleg + optimel
T: thee + water + ontbijtkoek + 2 appels
D: geen idee nog

Héél misschien vanavond nog S (hardlopen) maar nu heb ik daar echt geen puf voor dus ik denk niet dat het erin zit..
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:33:35 #128
331 Merel
Be here now.
pi_67995326
Ik heb me ziekgemeld vandaag. Was heel vorige week al gammel en doodmoe, maar ik hoopte dat ik door het lange paasweekend een beetje zou kunnen bijkomen. Niet gelukt dus, heb besloten dat ik vandaag niks nuttigs zou kunnen bijdragen op m'n werk, dus ik blijf nog een extra dagje thuis.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:35:57 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67995358
Daph_: ik zie het probleem niet. Eén en één is twee toch? Je hebt geen zin, je hebt geen werkplek, dus je kan niet werken. Kan je mooi binnen het bedrijf iets anders doen wat je heel interessant lijkt maar wat nooit kon óf, eventueel, als je stagebegeleider er mee eens is, naar huis. Wat zei hij/zij er eigenlijk van?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:38:15 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67995391
Goeiemorgen allemaal!

Beterschap Merel .

Vandaag weer op het werk, weer in het normale ritme en geen verleidingen en dus durf ik wel weer een lijstje te posten!

O: 2 crackers met halvajam en 30+ milner
T: appel
L: 250 gr optimel kwark
T: 2 kiwi's
D: ? In m'n lunchpauze eens ff kijken. Van Sonja mag ik een bord vol witte bonen in tomatensaus. Thanks but no thanks
T: ?

Ondanks m'n terugval na de RPM van vorige week, ga ik het morgen toch maar weer proberen. Moet wat!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:40:31 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67995423
@Merel: dat is naar, ziekzijn. Beterschap!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 08:42:58 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67995452
Goedemorgen .

Betterskip, Merel.
Het is alweer dinsdag . Maar de zon schijnt niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_67995469
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Tinkepink het volgende:
Daph_: ik zie het probleem niet. Eén en één is twee toch? Je hebt geen zin, je hebt geen werkplek, dus je kan niet werken. Kan je mooi binnen het bedrijf iets anders doen wat je heel interessant lijkt maar wat nooit kon óf, eventueel, als je stagebegeleider er mee eens is, naar huis. Wat zei hij/zij er eigenlijk van?
Goede optie, de zon schijnt, ik zou voor nummer 2 gaan

Morning y'all
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67995477
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zal wel moeten, ik heb nog 3,5 week om mijn scriptie af te ronden (concept) en er staat nog bar weinig op papier. Ik heb genoeg gedaan in de afgelopen weken, maar er is ook nog genoeg wat nog gedaan moet worden. Als ik hier zit voel ik me in ieder geval gedwongen om iets te doen (zeker omdat ik uren moet schrijven en dus aan moet geven wat ik in die tijd heb gedaan). Als ik thuis zit ga ik vanalles doen, maar zit ik niet aan mijn scriptie. Geen idee waarom, sneller afgeleid ofzo.

Ik weet niet of mijn begeleider er iets van weet, aangezien die supervisor het gewoon tegen ons zei. Er is nog één plek vrij hier en die wordt zometeen ook ingenomen. *zucht* Als ie zometeen nou nog een keer komt zeg ik wel dat we blijven zitten. Anders moet ik ook nog alles oppakken en verhuizen (duurt ook weer een kwartier).

[/klaagpost]
pi_67995485
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Betterskip, Merel.
Het is alweer dinsdag . Maar de zon schijnt niet .
Kom naar Utrecht, hier is zon
pi_67995490
Hier schijnt de zon ook (Amsterdam)
pi_67995532
Ik ga ook maar weer eens van tevoren plannen wat ik ga eten:

O: brinta
T: yoghurt met appel & kaneel
L: 2x boterham kipfilet, komkommer, tomaat & mosterd
T: amandelen
S: beetje met een omweggetje rustig naar huis peddelen (kan niet te lang, want er komt *iemand* eten
D: ik heb nog: kipfilet, groene pesto,. champignons, tomaat & pasta.
pi_67995644
Hier schijnt de zon nog niet echt, die probeert nu door de wolken heen te komen. En ik moet nog maar een paar opdrachten, dan heb ik eindelijk 1 vak bijgewerkt. Hele paasweekend mee bezig geweest en nu nog 2 te gaan .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:01:48 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67995743
Scheveningen meldt ook zon!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:02:37 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67995752
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:48 schreef cyclechick het volgende:

er komt *iemand* eten
Nee hoor, zo graag wil ik ook weer geen zon .
Niet meer actief op Fok!
pi_67995881
Nu ben ik echt chagrijnig. Ik zit hier vanaf half 8 vanmorgen, maar aangezien er een nieuwe stagiaire is zullen wij moeten verhuizen. Meneer de supervisor wil namelijk "een vaste plek creëren". Oftewel; of wij even willen opzouten. Als ze er dan iedere dag zou zitten was het tot daar aan toe, maar dat nieuwe meisje zit de helft van de tijd op het secretariaat :S

*mompelt onaardige verwensingen*

Als ik hier dus weg moet ga ik toch maar vragen of ik thuis kan werken ofzo
pi_67996106
hoi!
Ja doei.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:26:27 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67996206
hoi!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67996371

Ja doei.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:35:55 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67996405
Ik weet m'n lijstjes niet meer, maar ik heb best gezond gegeten met de paasdagen Zit ondanks de broodjes kroket en de burrito en nacho's van vorige week dan ook weer op het gewicht uit het lijstje .

Lijstje voor vandaag:

O: twee bammetjes met pindakaas
T: bammetje met pindakaas
L: yoghurt met banaan
T: appel ofzo
T: glaasje verse sap
D: salade
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:37:11 #146
331 Merel
Be here now.
pi_67996432
Hm balen Daph! Stap even op je stagebegeleider af en leg het probleem aan hem voor, misschien wist hij niet dat er vandaag geen werkplek zou zijn voor jou en kan hij wel een oplossing verzinnen?

Ik zit nu dus thuis, maar moet wel boodschappen doen enzo, dat krijg je als je alleen woont. Weet alleen nog niet hoe de Arbodienst van m'n werk werkt, dit is de eerste keer dat ik ziek ben. Straks staan ze opeens voor m'n deur ofzo?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_67996539
Goeiemorgen...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67996633
Hoi!

Ik geloof dat ik bijna 10 topics heb gemist! Maar ik las dat Merel en Sylvana terug zijn, dus WB en succes!
Kwak, wat stoer dat je je hebt ingeschreven bij een datingsite, spannend!!

Ik heb een leuk weekend gehad, familie op bezoek gehad, lekker gekookt (en niet alles even gezond) en gister nog 12 km. gewandeld. En het weer Heerlijk in de zon gezeten, zo fijn!

Vandaag maar weer wat netter eten:
O: brinta
T: snack komkommertjes
L: 2 boterhammen met filet A, glas verse jus
T: vitalinea, nootjes
D: Balinese soep met tauge en sperziebonen

S: cardiotraining in de sportschool
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67996692
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
Hm balen Daph! Stap even op je stagebegeleider af en leg het probleem aan hem voor, misschien wist hij niet dat er vandaag geen werkplek zou zijn voor jou en kan hij wel een oplossing verzinnen?

Ik zit nu dus thuis, maar moet wel boodschappen doen enzo, dat krijg je als je alleen woont. Weet alleen nog niet hoe de Arbodienst van m'n werk werkt, dit is de eerste keer dat ik ziek ben. Straks staan ze opeens voor m'n deur ofzo?
Welkom terug...

Denk je dat ze komen controleren of je wel echt ziek bent? Dat zou wel erg kinderachtig zijn toch, of gebeurt dat echt bij bedrijven? Maar dan nog, je belazert de boel toch niet dus je hoeft nergens bang voor te zijn.
Je kunt altijd nog zeggen dat je naar familie was gegaan om uit te zieken.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:49:38 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67996731
Zo'n arbomeneer snapt ook wel dat als jij alleen woont, je zelf even je appelsapje + druifjes moet halen denk ik hoor. Wat ik weet is dat ze een briefje achterlaten als ze je niet thuis troffen met het verzoek om even te bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')