Goede optie, de zon schijnt, ik zou voor nummer 2 gaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Tinkepink het volgende:
Daph_: ik zie het probleem niet. Eén en één is twee toch? Je hebt geen zin, je hebt geen werkplek, dus je kan niet werken. Kan je mooi binnen het bedrijf iets anders doen wat je heel interessant lijkt maar wat nooit kon óf, eventueel, als je stagebegeleider er mee eens is, naar huis. Wat zei hij/zij er eigenlijk van?
Ik zal wel moeten, ik heb nog 3,5 week om mijn scriptie af te ronden (concept) en er staat nog bar weinig op papier. Ik heb genoeg gedaan in de afgelopen weken, maar er is ook nog genoeg wat nog gedaan moet worden. Als ik hier zit voel ik me in ieder geval gedwongen om iets te doen (zeker omdat ik uren moet schrijven en dus aan moet geven wat ik in die tijd heb gedaan). Als ik thuis zit ga ik vanalles doen, maar zit ik niet aan mijn scriptie. Geen idee waarom, sneller afgeleid ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Tinkepink het volgende:
Daph_: ik zie het probleem niet. Eén en één is twee toch? Je hebt geen zin, je hebt geen werkplek, dus je kan niet werken. Kan je mooi binnen het bedrijf iets anders doen wat je heel interessant lijkt maar wat nooit kon óf, eventueel, als je stagebegeleider er mee eens is, naar huis. Wat zei hij/zij er eigenlijk van?
Kom naar Utrecht, hier is zonquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Betterskip, Merel.
Het is alweer dinsdag. Maar de zon schijnt niet
.
Welkom terug...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
Hm balen Daph! Stap even op je stagebegeleider af en leg het probleem aan hem voor, misschien wist hij niet dat er vandaag geen werkplek zou zijn voor jou en kan hij wel een oplossing verzinnen?
Ik zit nu dus thuis, maar moet wel boodschappen doen enzo, dat krijg je als je alleen woont. Weet alleen nog niet hoe de Arbodienst van m'n werk werkt, dit is de eerste keer dat ik ziek ben. Straks staan ze opeens voor m'n deur ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |