quote:Op maandag 13 april 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
MEREL!
Ik kijk net even in het Daten in het Donker topic, kijk nou wat ze daar ontdekt hebben!
Dat eerste meisje met dat lange blonde haar is een porrrrrnohoer bij Kim Holland!
Including heftige foto's. Wat zal die gast zich genaaid voelen als hij daar achter komt!![]()
Daten in het donker
quote:Op maandag 13 april 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
MEREL!
Ik kijk net even in het Daten in het Donker topic, kijk nou wat ze daar ontdekt hebben!
Dat eerste meisje met dat lange blonde haar is een porrrrrnohoer bij Kim Holland!
Including heftige foto's. Wat zal die gast zich genaaid voelen als hij daar achter komt!![]()
Daten in het donker
hihi wel tekenend, ik vind de leukste mannen tot nu toe degenen die - hun baan hebben opgezegd om vrijwiligerswerk in adfrika te doen - nog studeren - kunstacademie gaan doen en hun baan hebben opgezegd. kortom... blijkbaar val ik niet op millionaire material...quote:Op maandag 13 april 2009 22:37 schreef Merel het volgende:
Nu Millionaire Matchmaker op TV, misschien moeten Kwak en ik ons daar ook inschrijven
RTL5 is de tegenhanger van RTL8, waar alle jankwijven zitten te soppenquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Merel het volgende:
RTL5 doet tegenwoordig alleen nog maar programma's waar domme hoertjes in voorkomenTake me out, Beauty and the Nerd, Lekker Slim, Daten in het Donker... Lekker beeld van vrouwen geeft dat
inderdaad. En precies op het moment dat ik in bad stapte, belde het vriendje. En omdat ik in bad stapte nam ik niet op, en toen belde hij nog een keer, en nu hebben we even gezellig gekletst. Het er een andere keer maar over hebben...quote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik ook niet bellen, maar het gewoon een keertje afwachten. En het er dan op een ander moment over hebben als de situatie wat meer ontspannen is. Als ze vriendje er nu op aanspreekt krijg je er alleen maar ruzie van.
Sorry, ik zal geen relatie advies meer geven (denk altijd heel anders dan de meeste kennelijk)quote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
inderdaad. En precies op het moment dat ik in bad stapte, belde het vriendje. En omdat ik in bad stapte nam ik niet op, en toen belde hij nog een keer, en nu hebben we even gezellig gekletst. Het er een andere keer maar over hebben...
Zie je wel! Hij vergeet je echt niet hoorquote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
inderdaad. En precies op het moment dat ik in bad stapte, belde het vriendje. En omdat ik in bad stapte nam ik niet op, en toen belde hij nog een keer, en nu hebben we even gezellig gekletst. Het er een andere keer maar over hebben...
Oh nou dan stuur ik het jou even, als jij het dan weer doorstuurt naar Co?quote:
Prima!quote:Op maandag 13 april 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan stuur ik het jou even, als jij het dan weer doorstuurt naar Co?
en leuk dat jij terug bent, dat had ik nog helemaal niet gezegd, zo druk was ik met m'n eigen sores..quote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef Merel het volgende:
Fijn dat ie toch nog gebeld heeft!
En trusten!
Dat dusquote:Op maandag 13 april 2009 22:26 schreef cyclechick het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat die dood zou zijn? dat je daar al aan denkt vind ik wel grappig, en lief![]()
Goede optie, de zon schijnt, ik zou voor nummer 2 gaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Tinkepink het volgende:
Daph_: ik zie het probleem niet. Eén en één is twee toch? Je hebt geen zin, je hebt geen werkplek, dus je kan niet werken. Kan je mooi binnen het bedrijf iets anders doen wat je heel interessant lijkt maar wat nooit kon óf, eventueel, als je stagebegeleider er mee eens is, naar huis. Wat zei hij/zij er eigenlijk van?
Ik zal wel moeten, ik heb nog 3,5 week om mijn scriptie af te ronden (concept) en er staat nog bar weinig op papier. Ik heb genoeg gedaan in de afgelopen weken, maar er is ook nog genoeg wat nog gedaan moet worden. Als ik hier zit voel ik me in ieder geval gedwongen om iets te doen (zeker omdat ik uren moet schrijven en dus aan moet geven wat ik in die tijd heb gedaan). Als ik thuis zit ga ik vanalles doen, maar zit ik niet aan mijn scriptie. Geen idee waarom, sneller afgeleid ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Tinkepink het volgende:
Daph_: ik zie het probleem niet. Eén en één is twee toch? Je hebt geen zin, je hebt geen werkplek, dus je kan niet werken. Kan je mooi binnen het bedrijf iets anders doen wat je heel interessant lijkt maar wat nooit kon óf, eventueel, als je stagebegeleider er mee eens is, naar huis. Wat zei hij/zij er eigenlijk van?
Kom naar Utrecht, hier is zonquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Betterskip, Merel.
Het is alweer dinsdag. Maar de zon schijnt niet
.
Welkom terug...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
Hm balen Daph! Stap even op je stagebegeleider af en leg het probleem aan hem voor, misschien wist hij niet dat er vandaag geen werkplek zou zijn voor jou en kan hij wel een oplossing verzinnen?
Ik zit nu dus thuis, maar moet wel boodschappen doen enzo, dat krijg je als je alleen woont. Weet alleen nog niet hoe de Arbodienst van m'n werk werkt, dit is de eerste keer dat ik ziek ben. Straks staan ze opeens voor m'n deur ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |