abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67996829
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
Hm balen Daph! Stap even op je stagebegeleider af en leg het probleem aan hem voor, misschien wist hij niet dat er vandaag geen werkplek zou zijn voor jou en kan hij wel een oplossing verzinnen?

Ik zit nu dus thuis, maar moet wel boodschappen doen enzo, dat krijg je als je alleen woont. Weet alleen nog niet hoe de Arbodienst van m'n werk werkt, dit is de eerste keer dat ik ziek ben. Straks staan ze opeens voor m'n deur ofzo?
Er zijn twee plekken vrij op een ander kamer, daar gaan mijn collegaatje en ik dan maar naartoe.. De stagiaire wordt nu op de plek van haar begeleider geparkeerd.

Mijn collegaatje heeft net geklaagd bij de manager (ook mijn begeleider) en die zei dat ze er helaas niks aan konden doen.. Nou ja, dan gaan wij maar lekker op een andere plek zitten. Hoeft van mij ook niet meer.
pi_67996854
Goedemorgenn !

Zo, even een tijdje weggeweest, Pasen enzo. Hele weeken gelukkig bijna niets gesnackt, alleen gisteren chips gegeten.. vond dat dat wel mocht.

Lijstje voor vandaag:

O: special K met vanilleyoghurt
L: twee boterhammen met kaas
T: druiven
D: aardappeltjes met spitskool en een visschnitzel

S: vanavond even op de wii-fit, maar alleen als ik tijd heb (moet namelijk zo'n 4000 overhemden strijken ).
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:55:45 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67996907
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Welkom terug...

Denk je dat ze komen controleren of je wel echt ziek bent? Dat zou wel erg kinderachtig zijn toch, of gebeurt dat echt bij bedrijven? Maar dan nog, je belazert de boel toch niet dus je hoeft nergens bang voor te zijn.
Je kunt altijd nog zeggen dat je naar familie was gegaan om uit te zieken.
Nee, gewoon de waarheid vertellen natuurlijk!
Maar ik denk dat zo'n arbomeneer niet na 1 dag al langs komt, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:56:29 #154
331 Merel
Be here now.
pi_67996930
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
je belazert de boel toch niet
Maar zo voel ik me altijd wel als ik ziek ben Ik klink ook nooit ziek aan de telefoon, ik klink altijd als " Halló góéiemorgen, ik moet me heláás ziekmelden vandaag! ". Ik zou me niet geloven als ik mij aan de telefoon kreeg
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:56:49 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67996943
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgenn !

Zo, even een tijdje weggeweest, Pasen enzo. Hele weeken gelukkig bijna niets gesnackt, alleen gisteren chips gegeten.. vond dat dat wel mocht.

Lijstje voor vandaag:

O: special K met vanilleyoghurt
L: twee boterhammen met kaas
D: aardappeltjes met spitskool en een visschnitzel

S: vanavond even op de wii-fit, maar alleen als ik tijd heb (moet namelijk zo'n 4000 overhemden strijken ).
4000? Ik mag hopen dat dat overdreven is. Ik zal de voor de hand liggende opmerking (insiders weten wat ik bedoel ) trouwens maar niet maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_67996974
Lijstje:

O: Brinta
T: bruine boterham met leverworst
L: 2 boterhammen met Philadelphia
T: weer boterham met leverworst
S: als we tijd hebben fitness
D: restje witte bonen in tomatensaus en gekookte aardappels met jus
T: fruit
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:59:25 #157
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67997010
goeiemorgen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67997014
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

4000? Ik mag hopen dat dat overdreven is. Ik zal de voor de hand liggende opmerking (insiders weten wat ik bedoel ) trouwens maar niet maken .
Haha, uiteraard overdreven hoor . Maar door mijn tentamenweek vorige week heb ik hier niet zoveel uitgevoerd, dus loop een beetje achter, een stuk of 25 zijn het er wel .

En ben nu erg benieuwd naar die opmerking !

Als het iets is in de trant van 'vriendlief-kan-ook-zelf-overhemden-strijken', dan zeg ik vast dat hij de hele week heeft gestofzuigd e.d., en dat hij niet kan strijken
pi_67997039
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar zo voel ik me altijd wel als ik ziek ben Ik klink ook nooit ziek aan de telefoon, ik klink altijd als " Halló góéiemorgen, ik moet me heláás ziekmelden vandaag! ". Ik zou me niet geloven als ik mij aan de telefoon kreeg
Dat heb ik ook altijd. Ik vind ziek melden ook heel moeilijk! Je wilt niet te aanstellerig klinken, maar je wilt wel dat ze doorhebben dat je echt ziek bent. Het voelt dan inderdaad alsof je ze belazert.
Maar goed, uiteindelijk bén je toch echt ziek dus het zal wel goedkomen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:07:41 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67997256
Goedemorgen

O: 2 volkorenboterham 1 achterham/gekookt ei en 1 osseworst. Optimel framboos
L: volkorenboterham achterham 2 beschuit halvajam
D: Macaroni met sla

Straks nog 12 km wandelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:07:44 #161
331 Merel
Be here now.
pi_67997259
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:

Nouja, ik lig hier niet langzaam dood te gaan natuurlijk, ik voel me gewoon gammel. En ik voelde me heel vorige week ook al gammel, en het gaat blijkbaar niet zomaar weg. Toen ik vanochtend wakker werd dacht ik echt NEEEEEEEEEE. Zou vandaag gewoon niks nuttigs kunnen bijdragen, maar het is nou niet echt van me af te zien dat ik ziek ben.

Maargoed, 't wordt zo onderhand eens tijd voor ontbijt. Brinta!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_67997356
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd. Ik vind ziek melden ook heel moeilijk! Je wilt niet te aanstellerig klinken, maar je wilt wel dat ze doorhebben dat je echt ziek bent. Het voelt dan inderdaad alsof je ze belazert.
dat, en wat Merel zegt, heb ik dus ook altijd nou ja 'altijd', ik meld me nooit ziek, en als ik 't dan doe, dan ben ik altijd halfbakken, niet doodziek, maar halfbakken en futloos maar klink verder wel prima dan enzo
Ja doei.
pi_67997535
Als ik me al ziekmeld is het meestal vanwege migraine. Dan neem ik wel flink wat pijnstillers en dan verga je niet meer van de pijn ofzo, dan voel je je gewoon lamlendig en moe. Dan voel ik me wel altijd een aansteller want als je migraine zegt denken mensen meteen aan knallende koppijn en boven de wc hangen.
Maarja, je weet toch zelf het beste of je wel of niet productief zult zijn die dag, dat kunnen anderen niet beoordelen. Zolang je je niet ziekmeldt en dan de hort op gaat moeten ze je gewoon vertrouwen.
pi_67997555
Merel, anders laat je boodschappen komen??
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:42:51 #165
331 Merel
Be here now.
pi_67998371
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
Merel, anders laat je boodschappen komen??
Maar ik wil ook nog even langs de schoenmaker die naast de supermarkt zit
pi_67998456
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar ik wil ook nog even langs de schoenmaker die naast de supermarkt zit
herkenbaar...

vorige keer dat ik ziek thuis was (was echt te lamlendig om te werken) hebben we het hele huis schoongemaakt
Ja doei.
pi_67998665
Goedemorgen allen.

Welkom terug en beterschap, Merel!
pi_67998764
Hier gaat 't ook lekker. . M'n kamer op stage blijkt toch bezet te zijn terwijl ik dacht dat die ander die 'm gebruikt er alleen donderdag en vrijdag was. Ik zit nu ergens anders, maar kan niet bij m'n bestanden, en m'n begeleider is er ook niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67999018
Heel veel lijstjes.

Resultaat van vrijdag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: halve bak kwark
S: ca 15km wandelen
D: gebakken aardappels met sla

Resultaat van zaterdag:
O: 2 voloren boterhammen met ei
S: ca 15km wandelen
D: couscoussalade met ciabatta
T: restant ciabatta met blauwe kaas

Resultaat van zondag:
O: couscoussalade
T: chocolaatjes
D: asperges

Resultaat van gisteren:
O: couscoussalade
S: ca 10km wandelen
L: ijsje (1 bolletje yoghurt- en 1 bolletje bloedsinaasappelijs)
S: ca 5km wandelen
D: pizza met verse spinazie en mozarella

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 tomaten, halve komkommer, light mozarella
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met Linessa frischkäse
D: aardappeltjes, bloemkool met kaassaus
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:07:10 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67999037
beterschap Merel.

Heb net bij de Aldi weer pure choco ingeslagen, 4 x 200 gram

We gaan zo naar de juwelier, ringen uitzoeken, gewoon vriendschapsringen...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:08:52 #171
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67999089

Mijn presentatie ging wel ok, ik was alleen zo ontzettend zenuwachtig dat ik echt een heel deel van mijn tekst vergeten was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68000027
Ik zie niet helemaal in waarom, als er ergens anders gewoon plek is, er zo moeilijk wordt gedaan over het feit dat je van werkplek moet veranderen?
Je bent als stagiair maar te gast bij een bedrijf. Wat een gemiep om niks zeg.
Dan even buiten beschouwing gelaten dat dit voor DAD betekent dat ze niet bij haar bestanden kan want dat is irritant. Maar kan je niet op die andere pc inloggen en even je bestanden er vanaf trekken?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_68000055
Goeiemorgen

Beterschap Merel!

Blegh, ik baal echt. Ik had bij een instelling gesolliciteerd voor jaarstage. Na een paar weken nog niks gehoord, ik gebeld, bleek dat ze een speciaal e-mailadres hadden gemaakt voor die sollicitaties, maar dat die mailtjes niet werden doorgestuurd naar P&O. Ze hadden dus mijn mail niet gezien en toen heb ik hem opnieuw naar P&O gestuurd, maar nou kreeg ik net een mailtje dat ik niet meer mee kan solliciteren omdat de procedures al van start zijn gegaan Dus door hun fout loop ik nu 4 sollicitatieplekken mis

Vandaag vrij, vanmiddag maar eens boodschappen doen en vanavond naar de sportschool toe

Zo eerst maar eens douchen en een tosti eten
pi_68000100
bij ons is het een wónder als je nog op de plek kan zitten waar je zat twee dagen ervoor
als je dáár gaat zeuren over 'mijn werkplek' als flexpool-student dan kun je (terecht) optyften
Ja doei.
pi_68000354
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie niet helemaal in waarom, als er ergens anders gewoon plek is, er zo moeilijk wordt gedaan over het feit dat je van werkplek moet veranderen?
Je bent als stagiair maar te gast bij een bedrijf. Wat een gemiep om niks zeg.
Dan even buiten beschouwing gelaten dat dit voor DAD betekent dat ze niet bij haar bestanden kan want dat is irritant. Maar kan je niet op die andere pc inloggen en even je bestanden er vanaf trekken?
Ik zit eigenlijk vooral te zeuren over het feit dat m'n begeleider er niet is en ik niets te doen heb. Ik had in no time een andere plek en van de stagiair met wie ik die kamer deel mocht ik wel even inloggen om die bestanden naar mezelf te mailen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68000410
Bij ons zijn het officieel allemaal flexplekken, maar in de praktijk heeft iedereen gewoon zijn eigen plek (iedereen zit altijd op dezelfde plek). Daarom ben ik er ook pissig over dat wij weg moeten. Dat gedoe met die flexplekken wordt blijkbaar gewoon alleen maar genoemd wanneer het hun uitkomt. Als je op een plek "van iemand anders zit" krijg je te horen dat je wegmoet want het is zijn of haar plek, zit je altijd op dezelfde plek krijg je te horen dat het flexplekken zijn en dat je maar eens ergens anders moet gaan zitten.

Ik ben er altijd om half 8 dus ik kan kiezen waar ik kan gaan zitten.. Als dat toevallig op "iemand anders zijn plek" is dan heeft diegene imo maar pech gehad
pi_68000437
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Ewelina het volgende:

Mijn presentatie ging wel ok, ik was alleen zo ontzettend zenuwachtig dat ik echt een heel deel van mijn tekst vergeten was
Fijn dat je het gehad hebt in ieder geval, die presentatie! En was het heel erg, dat je een deel bent vergeten,of hebben ze dat niet gemerkt, denk je?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68000604
Het leven van een stagiair gaat niet over rozen...
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:55:05 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68000883
ik heb zojuist een falende student nog meer dwarsgezeten dan hij zichzelf al zat door hem definitief uit de cursus te kicken (hij was alleen in week 1 en week 9 geweest, terwijl werkgroepparticipatie een kernonderdeel van de cursus is, evenals blackboard activiteit, en aanwezigheid op zich)

ik heb gelijk, en hij had veel eerder aan de bel moeten trekken (eigen verantwoordelijkheid enzo) en toch voel ik me er rot over. ik ben te lief voor dit soort dingen
pi_68000949
Goed gedaan Kwak... Je hebt hem een dienst bewezen, anders leert hij het nooit.
pi_68000968
Ik ben zoooo blij met mijn eigen kantoor!! Het is wel een mazzeltje, toevallig had degene met wie ik een kantoor moest delen, net een andere baan gevonden. En wegens bezuinigingen wordt zijn functie niet meer opgevuld voorlopig. Dus heb ik het rijk alleen! Ik wordt wel 2x per dag mijn kamer uitgebonjourd voor 5 min. omdat een collega moet kolfen en de directeur mijn kamer daarvoor beschikbaar heeft gesteld. De held .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:57:59 #182
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68000970
Goedemorgen!
Prrrrr
pi_68001062
Oh kwak, soms moet je dat soort dingen doen, ga je alsjeblieft niet schuldig voelen over iets dat een student zelf veroorzaakt heeft. Meestal zijn de voorwaarden/aanwezigheidsplicht ed. toch van tevoren duidelijk? Ik ben ook wel eens een college 'uitgezet' omdat ik een ander vak nog niet afgerond had (het jaar daarvoor was dat vak nog geen ingangseis en ik had in de studiegids van dat jaar gekeken....).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68001520
Goed van je kwak dat je dat gedaan hebt! Ik heb het ook 1 keer meegemaakt dat iemand telkens niet op kwam dagen en zn taken niet deed en die is toen ook uit het groepje gezet. Daar moet je je echt niet schuldig over gaan voelen, hij is er zelf de oorzaak van.

Ik ga maar eens zoeken naar andere stageplekken, heb nog wel wat plekken open staan, maar beter even wat meer plekken zoeken nu die 4 van die ene instelling niet doorgaan...
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:22:10 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68001746
Maar kwak geeft werkcolleges toch? Daar hoor ik je nooit over Voor mijn gevoel zit je alleen maar op een kantoortje achter een computertje
Niet meer actief op Fok!
pi_68001882
boterhammen met pindakaas!
Ja doei.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:28:40 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68001995
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar kwak geeft werkcolleges toch? Daar hoor ik je nooit over Voor mijn gevoel zit je alleen maar op een kantoortje achter een computertje
jup, t is geen groepje waar hij is uitgezet, hij mag gewoon het vak dat ik met mijn collega geef niet meer volgen/geen afsluitend tentamen/essay doen...

ik geef 1 keer in de week een werkgroep dus t is ook niet zo heel ingrijpend...en het voorberieden van die lessen heb ik hier weleens uitgebreid zitten bespreken incl. paniek enzo, toen ik net terug kwam nu si t relaxter, voornamelijk presentaties en wat kleine introducties en wat vragen beantwoorden...
pi_68002215
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoor jou ook nooit meer over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68002311
Lijstje:

O: 3 rijstwafels
L: 2 boterhammen pindakaas met sambal
T: banaan
T: krentenbol
S: uur kickfit
D: risotto met groentes

Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 14 april 2009 @ 12:40:08 #190
70532 loveli
N
pi_68002361
Kwak, dat is gewoon een gevalletje oorzaak - gevolg. Jij kunt er niets aan doen dat hij er met de pet naat gooit, je hebt wel zelf gedaan wat je moest doen. Niet leuk, maar wel reeel.
crap in = crap out
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:42:28 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68002428
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hoor jou ook nooit meer over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:43:31 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68002468
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:

O: 3 rijstwafels
L: 2 boterhammen pindakaas met sambal
T: banaan
T: krentenbol
S: uur kickfit
D: risotto met groentes

Ik wil ook risotto, maar dat mislukt vast . Heb nog steeds een onaangebroken pak in de kast staan.

En ik kan zo zelf nog naar de supermarkt, want Mark wist niet wat rucola was ("Ik dacht dat je cola bedoelde" ). Het komt ook niet in hem op om het even te vragen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 april 2009 @ 12:45:33 #193
70532 loveli
N
pi_68002534
Een gewichtige vriend van me kwam erachter dat ik weleens hardloop, nu heeft 'ie gevraagd of we soms samen kunnen lopen. Vorige week zijn we voor het eerst gegaan en zijn conditie is niet zo goed, dus ik zei dat 'ie met me mocht doen wat 'ie wilde als hij een sprintje won. Natuurlijk heb ik de sprint gewonnen

En ik heb hem nog nooit zo hard z'n best zien doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 april 2009 @ 12:46:44 #194
70532 loveli
N
pi_68002577
O, en ik heb geen datingsite meer nodig, geloof ik
[/dagboek]
crap in = crap out
pi_68002676
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef loveli het volgende:
O, en ik heb geen datingsite meer nodig, geloof ik
[/dagboek]
Vertel?
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:50:38 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68002694
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vertel?
Omdat zij met de hardloopvriend mocht doen wat ze wilde als zij het sprintje won?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:51:09 #197
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68002706
oeh loveli, wat tof
  Vis een optie? dinsdag 14 april 2009 @ 12:55:42 #198
70532 loveli
N
pi_68002818
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat zij met de hardloopvriend mocht doen wat ze wilde als zij het sprintje won?
Niet die!! Die wil dingen met mij doen, waar ik geen interesse in heb.

't Is allemaal nog een beetje vaag, maar er is in ieder geval wederzijdse interesse. En dat is met iemand die ik al heel lang een warm hart toedraag.
crap in = crap out
pi_68003077
Love is in the air... *neuriet*
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:20:09 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68003560
Waar lente al niet goed voor is!

Net naar de wat grotere AH gefietst hier in de buurt en ook daar geen Optimel appeltaartkwark

Ga ze maar een mailtje sturen denk ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')