zeker wel, FOK is eigenlijk groot geworden tijdens de eerste big brother, dus TV heeft altijd een inpact hierquote:Op maandag 13 april 2009 18:06 schreef Fluvie het volgende:
Het blijft toch een interessant FOK!onderwerp he dit?
quote:Op maandag 13 april 2009 18:06 schreef Fluvie het volgende:
Het blijft toch een interessant FOK!onderwerp he dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Dat kan ik van jou ook zeggen over de westerse cultuur: Het zijn allemaal hoeren die mee doen!quote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je kennis over bepaalde Oosterse volkeren is wonderbaarlijk.
![]()
hehe, ja..., dat is dat je een scherpe spijker neemt en daarmee een foto in je vel zet...quote:En Oesha heeft "fotograveren" als hobby opgegeven op haar Hyves profiel
The seed 2.0quote:Op maandag 13 april 2009 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe heet het nummer wat die gast nou net gebruikte voor zijn opkomst?
Maar hij gaat wel weg met 1 van de leukstequote:Op maandag 13 april 2009 20:16 schreef laffer het volgende:
wat een ontzettende knulletjes zeg die 'MANNEN" in dit programma![]()
logisch dat ze massaal worden weggedrukt![]()
ze lijken allemaal wel uit een gaybar vandaan gehaald te zijn trouwens
Precies.quote:Op maandag 13 april 2009 20:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel weg met 1 van de leukste
Ja.quote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke aflevering is nu bezig? Diegene waar Oesha wordt meegenomen dus!?
Als ze de rollen omdraaien zullen de 30 mannen stuk voor stuk zelfverzekerde semi-fotomodellen met prima carriere moeten zijn die heerlijk kieskeurig kunnen zijn. Dan kunnen ook zij om de meest lullige dingen wegdrukken. Als het mannen zijn zoals deze 30 vrouwen, dan is het inderdaad: is het uiterlijk in orde? ok, niet meer drukken tot het eindquote:Op maandag 13 april 2009 20:30 schreef pindapower81 het volgende:
Was me trouwens aan het bedenken hoe dat programma er uit zou zien als de rollen waren omgedraaid: 1 vrouw en dan 30 mannen die haar mogen beoordelen. Volgens mij veranderd de score na ronde 1 niet veel meer en mogen er redelijk wat vrouwen in therapie na niet zo geheel zachtzinnig commentaar van mannelijke zijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef Fluvo het volgende:
die vent die met oesha er van door ging was wel lachen zat erna in de trein met em
quote:Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat outfit van Ellen accentueert niet bepaald haar niet zo'n slanke postuur.johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja best wel !quote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef Subversive het volgende:
[..]
was die toen wel wat meer relaxed, want op tv stond ie echt te shaken van de zenuwen.
Ik vind haar tanden wel geilquote:Op maandag 13 april 2009 19:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bij Daisy verdwijnt haar hele bovenlip als ze lacht
quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef Fluvo het volgende:
[..]
ja best wel !
heel down to earth enzo, volgens mij was ie idd gewoon zenuwachtig..
Hoe was hij in de trein?quote:Op maandag 13 april 2009 23:45 schreef Fluvo het volgende:
ja best wel !
heel down to earth enzo, volgens mij was ie idd gewoon zenuwachtig..
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef Friek_ het volgende:
Vond het wel heel typisch dat nadat het mannetje met die bril (dat 'schattige' knulletje dus) een terecht statement maakte ("Ze moeten niet verwachten dat ik na een etentje de rekening betaal.") drie golddiggers hem weg drukten. Volgens mij de grootste hoeren uit het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |