Misschien handig om een profiel foto aan te maken bij je Fok! account. die bijvoorbeeld in de openingspost zijn gebruikt. Dat houdt een beetje een overzichtquote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Fluvie het volgende:
Poeh hey.....nog 1 keertje dan...Fluvo is Conchita en Fluvie is Simone...
Post eens je pic, ik heb je volgens mij nog nooit bij TMO gezien. In de OP staat er in ieder geval geen foto van jou!quote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Fluvie het volgende:
Poeh hey.....nog 1 keertje dan...Fluvo is Conchita en Fluvie is Simone...
\weet je nog die jongen die terugkwam voor die chick? die van de literatuur?quote:Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef kamikaze het volgende:
[..]
Post eens je pic, ik heb je volgens mij nog nooit bij TMO gezien. In de OP staat er in ieder geval geen foto van jou!
Of is er een reden dat jouw foto in de OP is gecensureerd?
oh...die ..... die van "extreme sporten" houdt....quote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef Fluvo het volgende:
[..]
\weet je nog die jongen die terugkwam voor die chick? die van de literatuur?
die chick is Simone
Jij niet?!quote:Op zondag 12 april 2009 20:57 schreef foxbow het volgende:
[..]
oh...die ..... die van "extreme sporten" houdt....
okquote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef Fluvie het volgende:
Extreem wil ik t niet noemen...maar golfsurfen,motorcross en boksen vind ik toch wel leuk...
Vergeet niet dat de tekstjes onder onze namen uit een door ons ingevulde vragenlijst geknipt worden zonder overleg.
wehehehquote:Op maandag 13 april 2009 13:13 schreef Fluvo het volgende:
ik ga ervan uit dat je het niet tegen mij hebt?
Pass mij dan de telefoonnummers van Oesha.quote:Op maandag 13 april 2009 13:13 schreef Fluvo het volgende:
ik ga ervan uit dat je het niet tegen mij hebt?
heb ik nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pass mij dan de telefoonnummers van Oesha.
Kutafghaan. Je maakt toch geen kans.quote:Op maandag 13 april 2009 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
Eey dushi hossel die nummer van jessy daaaaan
oja, zodra Jessy et woord turk/afghaan/iets wat al op arabisch lijkt, hoort haakt ze af,quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kutafghaan. Je maakt toch geen kans.
Jawel. Een aantal weken gelden toen die jongen (afro-kapsel) naar beneden kwam zag je haar glunderen van geluk. Totdat ze hoorde dat hij Soufian heette. Die gezicht ook.quote:Op maandag 13 april 2009 13:52 schreef Fluvo het volgende:
[..]
oja, zodra Jessy et woord turk/afghaan/iets wat al op arabisch lijkt, haakt ze af,
dat het niemand was opgevalle:P
quote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel. Een aantal weken gelden toen die jongen (afro-kapsel) naar beneden kwam zag je haar glunderen van geluk. Totdat ze hoorde dat hij Soufian heette.
quote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kutafghaan. Je maakt toch geen kans.
opkomst afro dudequote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel. Een aantal weken gelden toen die jongen (afro-kapsel) naar beneden kwam zag je haar glunderen van geluk. Totdat ze hoorde dat hij Soufian heette. Die gezicht ook.![]()
Check de aflevering van 13-03-2009 maar. Tussen 03:30 en 04:00 minuten.
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
daar kan ik nix over zeggen:Pquote:Op maandag 13 april 2009 13:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Snap die hele heisa om haar ook niet. Zo mooi is ze nou ook niet, integendeel.
Wahahaha idd, maar ze drukte niet weg!quote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel. Een aantal weken gelden toen die jongen (afro-kapsel) naar beneden kwam zag je haar glunderen van geluk. Totdat ze hoorde dat hij Soufian heette. Die gezicht ook.![]()
Check de aflevering van 13-03-2009 maar. Tussen 03:30 en 04:00 minuten.
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
Alstjeblieft niet. Bovendien zijn de meeste Iraanse chicks niet zo achterlijk en hoerig om aan een dergelijke show mee te doen.quote:Op maandag 13 april 2009 14:17 schreef Sala-adin het volgende:
Er moet een keer een iraanse chick komen!
quote:Op maandag 13 april 2009 14:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alstjeblieft niet. Bovendien zijn de meeste Iraanse chicks niet zo achterlijk en hoerig om aan een dergelijke show mee te doen.
Achterlijk en hoerig zijn is wat anders dan wraakacties van het mannelijk deel van de familie vrezen....quote:Op maandag 13 april 2009 14:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alstjeblieft niet. Bovendien zijn de meeste Iraanse chicks niet zo achterlijk en hoerig om aan een dergelijke show mee te doen.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Achterlijk en hoerig zijn is wat anders dan wraakacties van het mannelijk deel van de familie vrezen....
Kings of Leon - Four Kicksquote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef fespo het volgende:
ben benieuwd welke nummers dat dan waren.
Je kennis over bepaalde Oosterse volkeren is wonderbaarlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Achterlijk en hoerig zijn is wat anders dan wraakacties van het mannelijk deel van de familie vrezen....
Is ze lekker?quote:Op maandag 13 april 2009 17:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanaf morgen doet een vroegere klasgenoot van me mee: Sophie.
Ik ga wel even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |