Misschien handig om een profiel foto aan te maken bij je Fok! account. die bijvoorbeeld in de openingspost zijn gebruikt. Dat houdt een beetje een overzichtquote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Fluvie het volgende:
Poeh hey.....nog 1 keertje dan...Fluvo is Conchita en Fluvie is Simone...
Post eens je pic, ik heb je volgens mij nog nooit bij TMO gezien. In de OP staat er in ieder geval geen foto van jou!quote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef Fluvie het volgende:
Poeh hey.....nog 1 keertje dan...Fluvo is Conchita en Fluvie is Simone...
\weet je nog die jongen die terugkwam voor die chick? die van de literatuur?quote:Op zondag 12 april 2009 20:03 schreef kamikaze het volgende:
[..]
Post eens je pic, ik heb je volgens mij nog nooit bij TMO gezien. In de OP staat er in ieder geval geen foto van jou!
Of is er een reden dat jouw foto in de OP is gecensureerd?
oh...die ..... die van "extreme sporten" houdt....quote:Op zondag 12 april 2009 20:16 schreef Fluvo het volgende:
[..]
\weet je nog die jongen die terugkwam voor die chick? die van de literatuur?
die chick is Simone
Jij niet?!quote:Op zondag 12 april 2009 20:57 schreef foxbow het volgende:
[..]
oh...die ..... die van "extreme sporten" houdt....
okquote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef Fluvie het volgende:
Extreem wil ik t niet noemen...maar golfsurfen,motorcross en boksen vind ik toch wel leuk...
Vergeet niet dat de tekstjes onder onze namen uit een door ons ingevulde vragenlijst geknipt worden zonder overleg.
wehehehquote:Op maandag 13 april 2009 13:13 schreef Fluvo het volgende:
ik ga ervan uit dat je het niet tegen mij hebt?
Pass mij dan de telefoonnummers van Oesha.quote:Op maandag 13 april 2009 13:13 schreef Fluvo het volgende:
ik ga ervan uit dat je het niet tegen mij hebt?
heb ik nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pass mij dan de telefoonnummers van Oesha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |