Hey qonquote:Op maandag 13 april 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoi Majo![]()
Zou goed kunnen met dat zonnetje, omdat het daar wat minder zonnig toegaat
Gok ik nog op Algerije
Ja ..weekje Portugal geweest . met jou ook ?quote:
Het gaat in het land dat ik zoek er ook niet zonnig aan toe. Nu gaat het nog wel, maar zeker in de jaren '90 wilde je daar niet zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zou goed kunnen met dat zonnetje, omdat het daar wat minder zonnig toegaat
Dan denk ik Oegandaquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het gaat in het land dat ik zoek er ook niet zonnig aan toe. Nu gaat het nog wel, maar zeker in de jaren '90 wilde je daar niet zijn.
Nog geen goed antwoord geweest
Oeh wat fijnquote:Op maandag 13 april 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja ..weekje Portugal geweest . met jou ook ?
wat leuk. je komt nog eens ergensquote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh wat fijnJa wel druk aan het werk en studie maar ik ga volgende week naar IJsland
quote:Op maandag 13 april 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
Rwanda
Ik heb een tijdje terug de film Hotel Rwanda gezien.Die heeft echt een diepe indruk achtergelaten.quote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het gaat in het land dat ik zoek er ook niet zonnig aan toe. Nu gaat het nog wel, maar zeker in de jaren '90 wilde je daar niet zijn.
Nog geen goed antwoord geweest
Qou Vadis ?quote:Op maandag 13 april 2009 23:38 schreef ScottTracy het volgende:
Poeh, wat een reizigers hier! Ik moet nog tot de zomer wachten
Die was snelquote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Yann Tiersen
Ga in juli interrailen door Europa, o.a. naar Praag en Italië. Heb er veel zin in!! Maar moet nog wel ff aan school werken tot die tijdquote:
De soundtrack van Amelie draait hier bijna elke dag.Had nooit gedacht dat ik zelf van dat soort muziek zou houden.Echt een talentvolle musicus die Yann Tiersen.quote:
Zat het ook net te luisteren, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 13 april 2009 23:43 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De soundtrack van Amelie draait hier bijna elke dag.Had nooit gedacht dat ik zelf van dat soort muziek zou houden.Echt een talentvolle musicus die Yann Tiersen.
Jep de scene met Salma Hayek.quote:
Vlak voordat iedereen in een zombie veranderdquote:
Vermakelijke film.Ik weet nog was toen bijna van de bank gevallen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vlak voordat iedereen in een zombie veranderd
quote:Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef MaJo het volgende:
Juliette and the Licks
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:
non fictie en sterft op het eind ?
Dan heb ik het boek gelezen maar ken de film niet (ook de schrijver niet meer)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:05 schreef Zeroku het volgende:
Heet die regisseur niet Sean penn?
Ja, na topic 1500 worden de scores gereset.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:06 schreef Zeroku het volgende:
Tell btw topic 1500 nog mee vóór de reset?
Inderdaad..quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:07 schreef MaJo het volgende:
Wel een beetje vreemde reactie overigens, net alsof je sean penn niet kent?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:07 schreef MaJo het volgende:
Wel een beetje vreemde reactie overigens, net alsof je sean penn niet kent?
Dat heet niet op de naam komen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
Vind het wel wat verdacht jaZiet er uit als iemand die het gegoogled heeft en geen idee heeft wie Sean Penn is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |