En mij in 't donker laten zitten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik hier maar weer eens het licht uit doen dan?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 04:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen
Vandaag maar eens op het vliegtuig stappen. 50 minuten vliegen maar, maar toch..
quote:
quote:
quote:
Die zou er hier ook wel in fietsenquote:Op dinsdag 14 april 2009 06:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mogguh
Zo koffie, nu eerst een
[ afbeelding ]
Mogguhquote:
* KapiteinGasthof treetje Red Bull in KSC neerzetten doetquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die zou er hier ook wel in fietsen
*Muck die stinktroep naar een hoek duwtquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
* KapiteinGasthof treetje Red Bull in KSC neerzetten doet
graagquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:09 schreef Muck het volgende:
[..]
graag
Ik word echt haske misselijk van de geur van dat spul
Dag mevrouw! Hoe maakt u het?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
vers gezet, vers gemalen kopje koffie...![]()
Mn baas is door zn rug gegaan, dus die komt vandaag niet
Alleen het werk doen wat dus binnenkomt en alle probleemgevallen kunnen wachten tot morgen
* KapiteinGasthof buiging maaktquote:
.NET, MSSQL, PHP, MySQL, HTML CSSquote:
Ook joahquote:
Misleidende fobofotoquote:
dat zijn veels te veel ingewikkelde dingen zo vroeg in de ochtendquote:
Das Hilary Duff johquote:
nee, dat harige onderstel van jou in sandalen is prettig om te zienquote:
Aah, valt wel mee, als je het eenmaal doorheb begrijp je het welquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn veels te veel ingewikkelde dingen zo vroeg in de ochtend
ik MS Dos en terminal in Linux iedereen eruitquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah, valt wel mee, als je het eenmaal doorheb begrijp je het wel
Hoe is het met je rijbewijs?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das Hilary Duff johMaar check de extra foto
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dat harige onderstel van jou in sandalen is prettig om te zien
Dat zeg ik je niet, want dan maak je het naquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dag mevrouw! Hoe maakt u het?
Mogguhquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
LL
je hebt het wel weer getroffen volgens mij met je nieuwe baan
format C:quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik MS Dos en terminal in Linux iedereen eruit
ik heb heul nergens aan meegedaan, vrijheid blijheid bij mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe is het met je rijbewijs?
[..]
Dat is jullie straf voor de antislipperrazzia die hier bezig was
Ik heb de eerste keer examen gedaan, maar was gezakt. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe is het met je rijbewijs?
Dir /pquote:
wat ik eigenlijk niet toe wil geven is dat ik een ouwe it nerd ben die zich de dag nog kan herinneren dat op het werk de eerste kleurenmonitor kwamquote:
Dan mag jij mijn harige been negerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb heul nergens aan meegedaan, vrijheid blijheid bij mij
Ik heb hem pas de derde keer gekregen dus succesquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer examen gedaan, maar was gezakt. Volgende keer beter
nadat je de examinator een flinke pijpbeurt had gegeven toch ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn harige been negeren
[..]
Ik heb hem pas de derde keer gekregen dus succes
de tijd dat er gezegd werd: die stomme computers, zijn toch veel te duur, dat ga ik noooooit kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk niet toe wil geven is dat ik een ouwe it nerd ben die zich de dag nog kan herinneren dat op het werk de eerste kleurenmonitor kwam
Ik heb ook nog m`n jeugd door gebracht met MS DOSquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk niet toe wil geven is dat ik een ouwe it nerd ben die zich de dag nog kan herinneren dat op het werk de eerste kleurenmonitor kwam
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
nadat je de examinator een flinke pijpbeurt had gegeven toch ?
Het heeft me tot nog toe al 2500 euro gekostquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* Juicyhil denkt erover na om zielig te gaan doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Nee het was net uit met mn ex, die had mn theoriebewijs meegenomen dus ik zat zonder theorie en toen was ik zielig en vond de examinator dat ik wel moest slagen, omdat die trut met dr poten van mn theorie af moet blijven
(Zijn woorden).
tot op de dag van vandaag geen idee of ze hem inderdaad had of dat ik hem zelf ben kwijtgeraakt, maar het heeft geholpen
Sadist!quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
ff iemand uit bed schoppen, werkeloos ok maar half 9 nog niet wakker terwijl ik op tijd boodschappen wil doen dat is teveel
Gelukkig hoef je hem bij het luisteren niet te zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
het nieuwe album van Prince is trouwens zalig
is ie zo erg tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je hem bij het luisteren niet te zien
Whehehe arme Klonkettequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
ff iemand uit bed schoppen, werkeloos ok maar half 9 nog niet wakker terwijl ik op tijd boodschappen wil doen dat is teveel
Ik vind hem gewoon eng.quote:
nou maar hopen op goed weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof in ieder geval hele maand mei werkloos gaat zijn
mijn huis, mijn regelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe arme Klonkette
Ik ga eens de post open doen, mn loopjongen kwam hem net brengen
hoop factuurtjes dus weer wat te doen
je had hem sneller dan ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn harige been negeren
[..]
zweep erover, anders krijgt ze een meningquote:
Wat is een mening?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zweep erover, anders krijgt ze een mening
niet bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zweep erover, anders krijgt ze een mening
Ik heb het ook maar van horen zeggenquote:
het is maar goed dat je dat soort meningen niet bij mij thuis hebtquote:
quote:
Een BR33Z4H Site!quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
https://www.lotusflow3r.com/th3b0mb.html
wel een toffe website
Is dat een prestatie? Je had gewoon zieliger moeten doenquote:
Dag Meneer. Hoe maakt u het?quote:
Hoi Leannequote:
Mwoa. Kut.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dag Meneer. Hoe maakt u het?
Wat is er aan de hand knul?quote:
quote:
quote:
Jullie kunnen elkaar wel aanvullenquote:
Ik zag werkelijk niks op de snelwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |