.NET, MSSQL, PHP, MySQL, HTML CSSquote:
Ook joahquote:
Misleidende fobofotoquote:
dat zijn veels te veel ingewikkelde dingen zo vroeg in de ochtendquote:
Das Hilary Duff johquote:
nee, dat harige onderstel van jou in sandalen is prettig om te zienquote:
Aah, valt wel mee, als je het eenmaal doorheb begrijp je het welquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn veels te veel ingewikkelde dingen zo vroeg in de ochtend
ik MS Dos en terminal in Linux iedereen eruitquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah, valt wel mee, als je het eenmaal doorheb begrijp je het wel
Hoe is het met je rijbewijs?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das Hilary Duff johMaar check de extra foto
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dat harige onderstel van jou in sandalen is prettig om te zien
Dat zeg ik je niet, want dan maak je het naquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dag mevrouw! Hoe maakt u het?
Mogguhquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
LL
je hebt het wel weer getroffen volgens mij met je nieuwe baan
format C:quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik MS Dos en terminal in Linux iedereen eruit
ik heb heul nergens aan meegedaan, vrijheid blijheid bij mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe is het met je rijbewijs?
[..]
Dat is jullie straf voor de antislipperrazzia die hier bezig was
Ik heb de eerste keer examen gedaan, maar was gezakt. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe is het met je rijbewijs?
Dir /pquote:
wat ik eigenlijk niet toe wil geven is dat ik een ouwe it nerd ben die zich de dag nog kan herinneren dat op het werk de eerste kleurenmonitor kwamquote:
Dan mag jij mijn harige been negerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb heul nergens aan meegedaan, vrijheid blijheid bij mij
Ik heb hem pas de derde keer gekregen dus succesquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer examen gedaan, maar was gezakt. Volgende keer beter
nadat je de examinator een flinke pijpbeurt had gegeven toch ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn harige been negeren
[..]
Ik heb hem pas de derde keer gekregen dus succes
de tijd dat er gezegd werd: die stomme computers, zijn toch veel te duur, dat ga ik noooooit kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk niet toe wil geven is dat ik een ouwe it nerd ben die zich de dag nog kan herinneren dat op het werk de eerste kleurenmonitor kwam
Ik heb ook nog m`n jeugd door gebracht met MS DOSquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk niet toe wil geven is dat ik een ouwe it nerd ben die zich de dag nog kan herinneren dat op het werk de eerste kleurenmonitor kwam
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
nadat je de examinator een flinke pijpbeurt had gegeven toch ?
Het heeft me tot nog toe al 2500 euro gekostquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb hem pas de derde keer gekregen dus succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |