* Juicyhil denkt erover na om zielig te gaan doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Nee het was net uit met mn ex, die had mn theoriebewijs meegenomen dus ik zat zonder theorie en toen was ik zielig en vond de examinator dat ik wel moest slagen, omdat die trut met dr poten van mn theorie af moet blijven
(Zijn woorden).
tot op de dag van vandaag geen idee of ze hem inderdaad had of dat ik hem zelf ben kwijtgeraakt, maar het heeft geholpen
Sadist!quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
ff iemand uit bed schoppen, werkeloos ok maar half 9 nog niet wakker terwijl ik op tijd boodschappen wil doen dat is teveel
Gelukkig hoef je hem bij het luisteren niet te zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
het nieuwe album van Prince is trouwens zalig
is ie zo erg tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je hem bij het luisteren niet te zien
Whehehe arme Klonkettequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
ff iemand uit bed schoppen, werkeloos ok maar half 9 nog niet wakker terwijl ik op tijd boodschappen wil doen dat is teveel
Ik vind hem gewoon eng.quote:
nou maar hopen op goed weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof in ieder geval hele maand mei werkloos gaat zijn
mijn huis, mijn regelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe arme Klonkette
Ik ga eens de post open doen, mn loopjongen kwam hem net brengen
hoop factuurtjes dus weer wat te doen
je had hem sneller dan ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn harige been negeren
[..]
Ik heb hem pas de derde keer gekregen dus succes
zweep erover, anders krijgt ze een meningquote:
Wat is een mening?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zweep erover, anders krijgt ze een mening
niet bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zweep erover, anders krijgt ze een mening
Ik heb het ook maar van horen zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |