Ik vind The Wire juist hardere actie (minder dat wel), waarschijnlijk omdat het zo akelig realistisch is.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Wire en The Shield heb ik beide gezien.
The Wire is meer een maatschappijkritische serie en The Shield is qua onderwerpen meer gevarieerd, en bevat tevens ook meer harde actie.
Matige afleverign zonder de normale cops.. vind dat zwarte wijf maar niks tbh.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Southland S01E04 HDTV XviD-DOT
Vond deze aflevering inderdaad ook maar niets. Zeker na de cliffhanger van aflevering 3.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Matige afleverign zonder de normale cops.. vind dat zwarte wijf maar niks tbh.
Die intro van deze show is wel geil btw.. heel erg catchy tune.
Dat de agenten in deze aflevering niet te zien waren was zeker een gemis.quote:NBC renews 'Southland' for a second season
NBC has renewed midseason drama "Southland" in what is expected to be a wave of pickups over the weekend as the network is getting ready to unveil its fall lineup to advertisers on Monday.
NBC on Friday night picked up 13 episodes from "Southland," exec produced by John Wells.
The Warner Bros. TV-produced cop drama, starring Ben McKenzie, was a late addition to NBC's midseason slate. It got off to a very strong start in "ER's" Thursday 10 p.m. slot. The ratings have since slipped, but the network brass have been high on "Southland's" creative potential and Wells' solid track record as a showrunner.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Dat de agenten in deze aflevering niet te zien waren was zeker een gemis.
De begin tune is zeker één van de betere nieuwe tunes die ik dit tv seizoen heb gehoord.
dit iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Forumgebruikert het volgende:
Dat zijn series die vanaf aflevering 1 bijzonder waren... vind ik hier niet echt het geval.
Het begint wel iets meer een eigen vibe te krijgen nu vind ik.. maar ik denk niet dat deze serie lang op de buis blijft, dus het heeft eigenlijk geen nut meer om te kijken. Er komt binnenkort nog een andere politieserie aan ook, Dark Blue, met grappig genoeg de acteur die in The O.C. de broer speelde van Ben McKenzie (Ryan in the OC, Ben Sherman in Southland).quote:
Ze deden in de VS altijd al netjes. Bepaalde scheldwoorden mogen niet op publieke zenders. Maar ik snap niet helemaal waarom ze het wel in de serie gestopt hebben aangezien het op een publieke zender wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
maar wat is het dat hij ( met schelden ) gecensureerd is? heb nu van diverse site gedownload, maar allemaal hetzelfde. Gaan ze in de VS nu ineens netjes doen?
Voor de DVD I guessquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ze deden in de VS altijd al netjes. Bepaalde scheldwoorden mogen niet op publieke zenders. Maar ik snap niet helemaal waarom ze het wel in de serie gestopt hebben aangezien het op een publieke zender wordt uitgezonden.
Southland wordt in de VS door NBC uitgezonden en alle zenders, behalve kabelzenders (Showtime en HBO oa.), moeten zich aan bepaalde regels van de FCC houden. Misschien moeten kabelzenders in de toekomst zich ook aan deze regels houden, maar daar moet eerst het Amerikaanse congres het OK woord geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
maar wat is het dat hij ( met schelden ) gecensureerd is? heb nu van diverse site gedownload, maar allemaal hetzelfde. Gaan ze in de VS nu ineens netjes doen?
Dat idee heb ik ook. Het censureren hoort er juist bij voor de 'echtheid'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:16 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ik weet niet of het voor de dvd's is. Ik had meer het idee dat het als een soort semi-documentaire wordt gefilmd, zoals COPS, en dat wij daar de beelden zogenaamd van te zien krijgen. Zo van, wat je ziet is allemaal echt, er is geen script want het is een documentaire (zogenaamd)dus het schelden is niet scripted en kunnen we er niet uit halen.
Nou baas, volhouden hoeft niet. Dit seizoen heeft maar 7 episodesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb de serie gisteren ontdekt! Dit hou ik nog wel effe vol, want de serie kijkt lekker weg idd. Ik ben bij ep 4 en ik hoop dat ze het allemaal een beetje kunnen volhouden..
Ja jochie, ik zag het ook net. Ik hoop iig dat ze een 2e season doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Nou baas, volhouden hoeft niet. Dit seizoen heeft maar 7 episodes
In sept gaan ze verder geloof ik.
Wel makker, seizoen 2 is reeds 2 weken terug besteld, 13 episodes geloof ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja jochie, ik zag het ook net. Ik hoop iig dat ze een 2e season doen
Kameraad, dat doet mij een genoegen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Wel makker, seizoen 2 is reeds 2 weken terug besteld, 13 episodes geloof ik.
Arghh, dus om de kijkcijfers van Jay Leno zeker te stellen cancellen ze Southland.quote:Southland canceled
Southland has been canceled with production being shut down after six episodes according to the Hollywood Reporter. NBC will continue to air Dateline on Fridays at 9pm.
I was a bit surprised by the quick renewal by NBC of the Warner Brothers produced show in May, and I am a bit surprised that it has been canceled before the second season premiere. After screening the early episodes NBC found them “too dark and gritty” for broadcast, particularly at 9pm.
No word on when/if the six episodes that were already filmed will air.
Friday is a night some believe has less competition for The Jay Leno Show, but Friday night is a night of less viewers on broadcast too. Last Friday, The Jay Leno Show only had a 1.4 adults 18-49 rating out of Dateline’s 1.8 rating. Though I do not blame Jay Leno for global warming and everything else wrong in the world, it is certainly conceivable that NBC was worried Southland would provide noticeably less of an 18-49 lead-in than Dateline.
Grrrrrrr, leren ze het nou nooit?quote:NBC found them “too dark and gritty” for broadcast
quote:hollywoodreporter.com
"Southland" is close to landing at TNT.
The cable network began conversations with corporate sibling Warner Bros. TV, which produces the cop drama, shortly after "Southland" was abruptly canceled by NBC earlier this month.
Though a deal has not been completed, it now appears likely.
...
http://justjared.buzznet.com/2009/11/02/tnt-picks-up-southland/quote:TNT Picks Up Southland
Southland is back! Yay, more Ben McKenzie!
After rumors of the show’s revival, it’s official: TNT has picked up Southland and will air episodes beginning January 12 on Tuesdays @ 10 PM ET/PT.
“We’re delighted that TNT has stepped forward to pick up Southland,” executive producer John Wells said. “We are all extremely proud of the show.”
The network has exclusive rights to air the first season’s seven episodes as well as six episodes shot for the second season.
The cop drama, which originally premiered on NBC last season to good ratings, was renewed for a second season and subsequently dropped by the network.
Ik weet niet eens meer wie Bryant is en waarom zijn vrouw irritant zou zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef BluesRebel het volgende:
Ik ben er ook mee begonnen. Inmiddels bij aflevering 5 dus nog maar 2 te gaan.
Vind het een leuke serie. Spannend, goed geacteerd en de camera-positie is ook weer eens wat anders
Die vrouw van Bryant is wel om je kapot aan te ergeren
Na de tentamens even weer beginnenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:21 schreef Jnk18 het volgende:
Hmm, wist helemaal niet dat deze show door TNT opgepicked was.
Fantastic.
@Rebel.. idd ik weet ook helemaal niks meer van deze show.
Dan komt de eerste nieuwe aflevering?quote:
bron?quote:
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Tim86 het volgende:
dacht ik hier gelezen te hebben..of anders series renewed/cancelled topic..
En nu is het officiëelquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Shoutland very close to being renewed!
http://insidetv.ew.com/2011/03/22/southland-perception/quote:fficial: TNT renews 'Southland,' orders 'Perception'
TNT has renewed Southland for a fourth season and picked up a new crime drama called Perception.
The network had ordered 10 more episodes of Southland, which averaged 2.9 million viewers this season, up 6% from last year.
jammer ditquote:
De serie blijft vol adrenaline zitten en blijft lekker grauw.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef Daskaar het volgende:
ik ben afgehaakt vorig seizoen halverwege, heb ik iets gemist?
als ik destijds ben afgehaakt is er inmiddels reden om de draad toch weer op te pakken?
quote:
quote:Cooper: This is a front row seat to the greatest show on earth
Southland returns Tuesday, February 13th at 10/9c!
O, ik wel degelijk verdomme!!!!!! Maar ik heb een beetje achterstand qua eps.quote:Op zondag 14 april 2013 00:01 schreef Ereinion het volgende:
![]()
De beste serie waar niemand naar kijkt.
Bizar, ja. Maar 1 topic voor echt een superserie. Blijft keer op keer genieten.quote:Op zondag 14 april 2013 00:01 schreef Ereinion het volgende:
![]()
De beste serie waar niemand naar kijkt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef yavanna het volgende:
Toch wel de beste cop show van de laatste jaren. De laatste aflevering was weer bijzonder indrukwekkend en ( in mijn leken ogen ) realistisch..![]()
Damn.
quote:Clear your schedules...TONIGHT is the season finale of Southland at 10/9c!
https://www.tvinnercircle(...)g&a=574&fromdetect=2quote:The season finale of TNT’s SOUTHLAND premiered recently and we want to hear your thoughts on the show. Did you watch? What did you think? Which characters and storylines did you enjoy most. Tell us what you liked and even what you didn’t like.
We look forward to hearing what you have to say!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |