Ik vind The Wire juist hardere actie (minder dat wel), waarschijnlijk omdat het zo akelig realistisch is.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Wire en The Shield heb ik beide gezien.
The Wire is meer een maatschappijkritische serie en The Shield is qua onderwerpen meer gevarieerd, en bevat tevens ook meer harde actie.
Matige afleverign zonder de normale cops.. vind dat zwarte wijf maar niks tbh.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Southland S01E04 HDTV XviD-DOT
Vond deze aflevering inderdaad ook maar niets. Zeker na de cliffhanger van aflevering 3.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Matige afleverign zonder de normale cops.. vind dat zwarte wijf maar niks tbh.
Die intro van deze show is wel geil btw.. heel erg catchy tune.
Dat de agenten in deze aflevering niet te zien waren was zeker een gemis.quote:NBC renews 'Southland' for a second season
NBC has renewed midseason drama "Southland" in what is expected to be a wave of pickups over the weekend as the network is getting ready to unveil its fall lineup to advertisers on Monday.
NBC on Friday night picked up 13 episodes from "Southland," exec produced by John Wells.
The Warner Bros. TV-produced cop drama, starring Ben McKenzie, was a late addition to NBC's midseason slate. It got off to a very strong start in "ER's" Thursday 10 p.m. slot. The ratings have since slipped, but the network brass have been high on "Southland's" creative potential and Wells' solid track record as a showrunner.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Dat de agenten in deze aflevering niet te zien waren was zeker een gemis.
De begin tune is zeker één van de betere nieuwe tunes die ik dit tv seizoen heb gehoord.
dit iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Forumgebruikert het volgende:
Dat zijn series die vanaf aflevering 1 bijzonder waren... vind ik hier niet echt het geval.
Het begint wel iets meer een eigen vibe te krijgen nu vind ik.. maar ik denk niet dat deze serie lang op de buis blijft, dus het heeft eigenlijk geen nut meer om te kijken. Er komt binnenkort nog een andere politieserie aan ook, Dark Blue, met grappig genoeg de acteur die in The O.C. de broer speelde van Ben McKenzie (Ryan in the OC, Ben Sherman in Southland).quote:
Ze deden in de VS altijd al netjes. Bepaalde scheldwoorden mogen niet op publieke zenders. Maar ik snap niet helemaal waarom ze het wel in de serie gestopt hebben aangezien het op een publieke zender wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
maar wat is het dat hij ( met schelden ) gecensureerd is? heb nu van diverse site gedownload, maar allemaal hetzelfde. Gaan ze in de VS nu ineens netjes doen?
Voor de DVD I guessquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ze deden in de VS altijd al netjes. Bepaalde scheldwoorden mogen niet op publieke zenders. Maar ik snap niet helemaal waarom ze het wel in de serie gestopt hebben aangezien het op een publieke zender wordt uitgezonden.
Southland wordt in de VS door NBC uitgezonden en alle zenders, behalve kabelzenders (Showtime en HBO oa.), moeten zich aan bepaalde regels van de FCC houden. Misschien moeten kabelzenders in de toekomst zich ook aan deze regels houden, maar daar moet eerst het Amerikaanse congres het OK woord geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
maar wat is het dat hij ( met schelden ) gecensureerd is? heb nu van diverse site gedownload, maar allemaal hetzelfde. Gaan ze in de VS nu ineens netjes doen?
Dat idee heb ik ook. Het censureren hoort er juist bij voor de 'echtheid'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:16 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ik weet niet of het voor de dvd's is. Ik had meer het idee dat het als een soort semi-documentaire wordt gefilmd, zoals COPS, en dat wij daar de beelden zogenaamd van te zien krijgen. Zo van, wat je ziet is allemaal echt, er is geen script want het is een documentaire (zogenaamd)dus het schelden is niet scripted en kunnen we er niet uit halen.
Nou baas, volhouden hoeft niet. Dit seizoen heeft maar 7 episodesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb de serie gisteren ontdekt! Dit hou ik nog wel effe vol, want de serie kijkt lekker weg idd. Ik ben bij ep 4 en ik hoop dat ze het allemaal een beetje kunnen volhouden..
Ja jochie, ik zag het ook net. Ik hoop iig dat ze een 2e season doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Nou baas, volhouden hoeft niet. Dit seizoen heeft maar 7 episodes
In sept gaan ze verder geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |