Hé, wie denk je dat je voor je hebt?quote:Op maandag 13 april 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Is het wel een rookmelder? Is het geen CO-melder?
Is de melder niet gewoon leeg? Dan gaan ze ook piepen namelijk
Jawel, als je ketel niet goed verbrandquote:Op maandag 13 april 2009 13:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Hé, wie denk je dat je voor je hebt?![]()
En een CO-melder kan niet als hij ook afgaat tijdens het douchen.
Dan piept ie af en toe, niet constant achter elkaar.quote:Op maandag 13 april 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Is de melder niet gewoon leeg? Dan gaan ze ook piepen namelijk
Batterijen vervangenquote:Op maandag 13 april 2009 13:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Het is gewoon een goedkoop prutsding dat de aannemer er neergehangen heeft.
Wij hadden precies dezelfde probleem, alleen hebben wij de rookmelder nu iets verder waardoor ik niet word gestoord, hey misschien wonen we in dezelfde straat, zelfde huisquote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef DaanA het volgende:
Situatie 3: TS staat lekker te douchen met de deur open. Rookmelder (hangt in de gang vlak voor de ingang van de badkamer): TUUUUUUUUUT TUUUUUUUT TUUUUUUUUT! (keihard) TS:
Ohja, dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 13 april 2009 13:15 schreef eNaSnI het volgende:
Optische rookmelders gaan op alles af wat er maar doorheen zweeft, erg irritant.
wat kopen die aardappels precies?quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef DaanA het volgende:
Situatie 4: TS kookt aardappelen, maar vergeet het vuur laag te zetten zodra ze kopen. Rookmelder: .... (niks dus) TS zit lekker in de woonkamer, maar ruikt ineens aangebranden aardappelen. Rookmelder: *niks) TS loopt naar de keuken om te ontdekken dat zijn lekkere aardappelen helemaal aangebrand zijn en dat de pan van binnen helemaal zwart is. Rookmelder: ... (nog steeds niks dus)
Kan wel als je de CO-melder in de keuken hebt hangen en daar ook de geiser hangt en je niet ventileert. Om eens een scenario te noemen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Je stinkt!quote:Op maandag 13 april 2009 14:26 schreef Isaidboom het volgende:
Die van mij hebben ze laatst vervangen. 2 dagen later ging het onding af toen ik op de bank ging zitten
Klacht: Rookmelders.
Proest! Ik moest lachenquote:Op maandag 13 april 2009 13:08 schreef HowardStern het volgende:
TS kan niet koken
quote:Op maandag 13 april 2009 13:12 schreef Titus-Pullo het volgende:
Lijkt me duur, kopende aardappelen. Kom je thuis, staat je hele huis vol zooi waar je geen fuck mee kunt
ja koken is inderdaad levensbedreigend als je er niet continu in de buurt bentquote:Op maandag 13 april 2009 17:37 schreef rockstah het volgende:
Mensen die tijdens het koken in de woonkamer gaan zitten.![]()
Levensgevaarlijk.
dat is bij mij ook 1x gebeurt, ik pakte een hamer en sloeg het ding meteen stukquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef Florian_ het volgende:
Dat ding van mij ging ook vaak af. Niet overdag ofzo, neeee, alleen om 5 uur 's nachts, als ik net lekker lag te slapenAl iets vier keer gehad. Nu heb ik de batterijen eruit gesloopt, en kan ik weer rustig slapen.
Ik weet niet veel van koken, maar volgens mij moeten aardappels gekookt zijn voor ze de frituur in mogen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
Je straf voor het eten van gekookte aardappelen. De aziatische keuken is er niet voor niets, de frituur ook niet. Daar horen aardappelen in, en voor de rest niet!
Plus dat je geen rookmelder in de keuken moet hangen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef tas_koffie het volgende:
TS moet gebruiksaanwijzing lezen van rookmelder
als ie afgegaan is, moet je hem vervangen, de sensor is nu namelijk vuil geworden.
Je hebt die andere twee keer nog geluk gehad.
Wat nou als je huis morgen af fikt?quote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef Florian_ het volgende:
Dat ding van mij ging ook vaak af. Niet overdag ofzo, neeee, alleen om 5 uur 's nachts, als ik net lekker lag te slapenAl iets vier keer gehad. Nu heb ik de batterijen eruit gesloopt, en kan ik weer rustig slapen.
Dan is het overdag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat nou als je huis morgen af fikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |