Ja, gewoon de hele zomer in een lange spijkerbroek lopen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Korte broekenAnders word je eens een keer volwassen
Als het warm is trek ik een korte broek aan klaarquote:Op maandag 13 april 2009 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Korte broekenAnders word je eens een keer volwassen
Dus jouw benen/ballen gaan opeens in de zomer heel erg zweten als je een lange broek aan hebt? Gast!quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het warm is trek ik een korte broek aan klaarwat boeit mij het nou wat andere daar van vinden, ga jij maar lekker je klamme ballen uit je broek zweten met je dure spijkerbroek
TS heeft geschoren benen en ballen zoals echte wielrenners het hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jouw benen/ballen gaan opeens in de zomer heel erg zweten als je een lange broek aan hebt? Gast!
FOK! hèquote:
Het boeit je wel degelijk wat anderen daar van vinden, anders liep je wel in je nakende reet rond, dat ben je definitief verlost van klamme ballen.quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het warm is trek ik een korte broek aan klaarwat boeit mij het nou wat andere daar van vinden, ga jij maar lekker je klamme ballen uit je broek zweten met je dure spijkerbroek
* Afwazig checkt FoBo.quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannen in een korte broek is het mannelijke equivalent van vrouwen met een pittig kapsel.
Echte mannen lopen inderdaad in ninjabroeken!quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannen in een korte broek is het mannelijke equivalent van vrouwen met een pittig kapsel.
Dat ben ik helemaal nietquote:Op maandag 13 april 2009 13:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig checkt FoBo.
[ afbeelding ]
Heul welquote:
Dat is helemaal geen broekquote:Op maandag 13 april 2009 13:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Echte mannen lopen inderdaad in ninjabroeken!
[ afbeelding ]
Ja, want waar ik woon is het in de zomer warmer van in de winter.quote:Op maandag 13 april 2009 12:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus jouw benen/ballen gaan opeens in de zomer heel erg zweten als je een lange broek aan hebt? Gast!
PWNDquote:Op maandag 13 april 2009 13:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig checkt FoBo.
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n chille broek net over de knieen. Ik weeet precies wat je bedoeltquote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooi even in navolging van dit topicMannen met korte broeken
Het gaat weer warm worden en met oog op de zomer wil ik natuurlijk lekker wel m'n korte broek rondbaggeren, dus maar eens in de stad kijken of ze wat hebben. Maarneeje hebt alleen maar van die hele korte gay broekjes daar zit ik ook niet op te wachten ik wil geoon iets wat in ieder geval relax over m'n knieen zit en niet zo'n kort onding.
En ook bij iedere winkel hetzelfdeHet zal vast niet meer "hip" (
! ) zijn maarja boeiend ik wil ze gewoon hebben
maar echt nergens fatsoenlijke te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |