Tuurlijk. Lastig om een echo te maken zonder haar erbij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Van harte
Weet de a.s. moeder het ook al?
hahaha, gefeliciteerd meneer! uw nierstenen zijn nu 10 weken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lastig om een echo te maken zonder haar erbij.
Ja, we hebben inderdaad al iets gezien dat op een mensje lijkt. Het leek alleen nog niet op mij, maar dat komt npg wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohdus je hebt al een knurpske gezien!? Leuk! Fokt de moeder ook?
Hebben die van mij ook last van en mijn hondje wil de hele tijd met zijn hoofd erop liggen hahaha. Maar ppfff ben nu 33 weken en dan wil ik niet meer hahaha. Al dat gewicht op mijn buikquote:[b]Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Ow ja, 2 van onze katten willen steeds op mijn buik liggen en onze honden zijn flieft op mij, ze blijven me continue aanstaren met zo'n verliefde blik![]()
![]()
Herkenbaar voor andere huisdiereigenaren? En ik vroeg me ook af of de poezen en/of de honden de beeb mss kunnen horen?
Gefeliciteerd, collega van mijn manquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Aanstaande vader meldt zich.14 november zijn we uitgerekend.
andere kapster ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van dat jasje lijkt mij heel sterk hoor. Althans, het kan best gebeurd zijn, maar als je een anere verpleegster hebt is er mss niks aan de hand.
bewegen is leuk!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Succes en have fun bij de echo vandaag Kersjes!
Hier begint ons kindje steeds meer en meer voelbaar te bewegen, toch wel erg fijn hoor, regelmatig die bevestiging dat hij er toch echt zit en dat alles ok is.
leuk huup.. begrijp volkomen dat er nu een hele last van je is afgevallen.. en nu terug genieten meidquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
Lunastar leuke echomet je beschrijving erbij valt er wel wat van te maken hoor
![]()
Fijn miss_sly dat het allemaal zo goed voelde![]()
Nou wij zijn thuis en we zijn helemaal 100% goedgekeurd![]()
ik voel me 10 kilo lichter en 10 jaar ouder maar dat mag niet uitmakenHij heeft de hersenkamer opnieuw gemeten en kwam nu op een keurige 6.4 cm, ruim binnen de 10 cm grens dus en helemaal passend bij het kleine hoofdje van ons meisje. Wel een forse afname ten opzichte van vorige keer maar dat was niet erg volgens hem. Ik mag gewoon bij de vk blijven en rond de 30 weken krijgen we nog een groei-echo om alles nog es na te meten.
Al met al, opluchting en blijdschap hier
Zeg Miss-Sly, het klinkt alsof je op een rose wolk bent belandquote:Op woensdag 15 april 2009 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Vervelende dingen die hormonen, soms
Ik wilde gewoon even jubelen, omdat ik zwanger ben en me fijn voel en het mooi weer is en ik Senna lekker veel voelen het leven mooi is
Schaap is het gelukkig met me eens dat ik best naar de vk kan (zolang ik maar wel in het ziekenhuis beval, dat vindt hij wel prettig, maar dat wil ik zelf ook). Ik voel me echt zoveel beter ineens, echt veel meer zwanger. In het ziekenhuis is het toch meer alsof je iets mankeert ofzo? Ik vind het moeilijk uitleggen, maar dit is gewoon een fijner gevoel.
Nou, misschien is dat ook wel zo. Ik voel me ineens zo gelukkig, zo zwanger, zo bijzonder. Mijn lichaam, mijn buik is het veilige nestje van ons meisje, dat is toch geweldig en bijzonderquote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Zeg Miss-Sly, het klinkt alsof je op een rose wolk bent beland
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:48 schreef Noli. het volgende:
Wat als hij nu ineens wel besluit om zich te melden als het niet echt warm is? Straks krijgen we haar niet mee uit het ziekenhuis
Daar waren ze toch per ongeluk achter gekomen!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |