thanksquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef miss_sly het volgende:
huup wat fijn
ik heb zo aan je moeten denken, ben zooo blij dat het allemaal goed is
En nu genieten
Ja, lekker he! Het is nu ook de hoogste tijd om alleen nog maar te genieten. alles is goed met jullie meisjequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
thankshaha nu heb ik helemaal zin om met een fles sjampoepel je kant op te komen
lekker vieren en genieten idd.
Ik ben tien weken McLaura, probleem is niet alleen het hartje. Het hele vruchtje is bij ruim 7 weken gestopt met groeien. Nét na de vorige echo dus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef McLaura het volgende:
Flugel, ik wéét dat ze een uitzondering was, maar een vroegere vriendin van me heeft hetzelfde gehad (met 10 weken, ik weet niet hoe ver je bent), óók bij de gyn, en twee weken later konden ze wèl een hartje vinden.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben tien weken McLaura, probleem is niet alleen het hartje. Het hele vruchtje is bij ruim 7 weken gestopt met groeien. Nét na de vorige echo dus.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben tien weken McLaura, probleem is niet alleen het hartje. Het hele vruchtje is bij ruim 7 weken gestopt met groeien. Nét na de vorige echo dus.
Oh, sorry, dan heb ik het niet goed gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huup, wat enorm fijn dat alles in orde is!
Wat leuk voor je! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Aanstaande vader meldt zich.14 november zijn we uitgerekend.
Van hartequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tuurlijk. Lastig om een echo te maken zonder haar erbij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Van harte
Weet de a.s. moeder het ook al?
hahaha, gefeliciteerd meneer! uw nierstenen zijn nu 10 weken!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lastig om een echo te maken zonder haar erbij.
Ja, we hebben inderdaad al iets gezien dat op een mensje lijkt. Het leek alleen nog niet op mij, maar dat komt npg wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohdus je hebt al een knurpske gezien!? Leuk! Fokt de moeder ook?
Hebben die van mij ook last van en mijn hondje wil de hele tijd met zijn hoofd erop liggen hahaha. Maar ppfff ben nu 33 weken en dan wil ik niet meer hahaha. Al dat gewicht op mijn buikquote:[b]Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Ow ja, 2 van onze katten willen steeds op mijn buik liggen en onze honden zijn flieft op mij, ze blijven me continue aanstaren met zo'n verliefde blik![]()
![]()
Herkenbaar voor andere huisdiereigenaren? En ik vroeg me ook af of de poezen en/of de honden de beeb mss kunnen horen?
Gefeliciteerd, collega van mijn manquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
andere kapster ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van dat jasje lijkt mij heel sterk hoor. Althans, het kan best gebeurd zijn, maar als je een anere verpleegster hebt is er mss niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |