Huup van harte met de goede resultaten van het meten, goh wat een opluchting moet je hebben gevoeld
Alle andere dames van harte met de mooie kloppende hartjes en echo's!!!
Ziggy van harte met je aankomend vaderschap ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap mogen doormaken!
Miss_sly fijn dat je je zo goed voelde bij de vk, en bevallen met vk erbij in het ziekenhuis kan altijd hé dat hoeft geen reden te zijn om bij een gyn te blijven, alles kan of je moet een medische indicatie krijgen op het einde dan is de keuze wat beperkt (
en soms is er dan niets meer te kiezen, kan je je daar vast op voorbereiden
) .
Hier vandaag weer tante geworden van een wolk van een meid

Emma is de naam en 3650 gram zwaar na 37 weken en 2 dagen zwangerschap in de buik van mijn schoonzus.
en ze is in een woord PRACHTIG! Nu hopen dat ze snel naar huis mogen de bevalling was namelijk nog al een lang verhaal met een onverwacht snel einde.
3 dagen een scheurtje in de vliezen en uiteindelijk na gisteren 2x gellen zonder resultaat, vandaag met ween opwekkers gehaald en na 3 uur bevallen geboren.
Ben nu wel blij dat alle zwangeren in onze directe omgeving bevallen zijn en allemaal andere namen gekozen hebben als ons.... Had ik het van de week nog over het gevoel van herkenning van de zwangerschap bij Isa..... nou ik heb nou iets dat ik liever niet herken en dat zijn enkels zo dik als olifanten poten
Van de week maar eens urine inleveren bij de gyn denk ik want als er straks weer die galstuwing enz komt dan ben ik mooi de sigaar