Hoe dan...?quote:Op maandag 13 april 2009 02:28 schreef static het volgende:
Vrijwel iedere DVD speler is redelijk simpel regio-vrij te maken volgens mij.
Dat is een beetje veel moeite om een originele DVD af te spelen. denk je niet?quote:Op maandag 13 april 2009 08:07 schreef PeZu het volgende:
gewoon de dvd bestanden die je hebt gedownload in dvd shrink gooien et volia je kan hem branden zodat ie gewoon af te spelen is
als je geen regio vrije dvd speler hebt is er geen andere optie, gewoon je pv dvd drive veranderen van regio (dit mag 5x), in dvd shrink laden en regio vrij branden maar hee je kan je dvd ook lekker niet gaan kijken, das is ook leukquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een beetje veel moeite om een originele DVD af te spelen. denk je niet?
Maar de volgende keer dus een regiovrije DVD-speler kopen, of zijn die illegaal in Nederland?
quote:Op maandag 13 april 2009 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg, zelfs ik heb mijn DVD speler regiovrij kunnen maken, en ik als meisje ben echt een n00b op dat gebied
Ja ja, gebruik je geslacht maar weer als excuus om ergens minder goed in te zijnquote:Op maandag 13 april 2009 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg, zelfs ik heb mijn DVD speler regiovrij kunnen maken, en ik als meisje ben echt een n00b op dat gebied
Je moet toegeven dat jongens daar meer verstand van hebben hoor, op dat gebiedquote:Op maandag 13 april 2009 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja ja, gebruik je geslacht maar weer als excuus om ergens minder goed in te zijn![]()
kwestie van interesse heh, er zijn zat piemel dragers die er echt geen ballen verstand van hebben of het ooit gaan begrijpenquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat jongens daar meer verstand van hebben hoor, op dat gebiedEn ik gebruik het niet als excuus, want ook al had ik nu een piem0l dan had ik er waarschijnlijk nog geen verstand van gehad.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef PeZu het volgende:
btw de enige keer dat bill cosby leuk is als eddie murphy hem nadoet_!
enigstequote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Snap ik, maar over het algemeen.. al kijk je bijvoorbeeld in mijn informatica klas, ik ben met nog een meisje het enigste meisje daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |