Waar spelen die dan, op de Underachievers Open?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef wimderon het volgende:
Stond Gulbis niet 6-2 3-1 voor tegen Kiefer?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef wimderon het volgende:
Zovko![]()
Naar het schijnt een walkover moeten geven tegen Veic (quali's Belgrado) omdat ie dronken was
Da's wel dubieus inderdaad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
Had Vassallo zichzelf weer gebacked?
In Barcelona bij 2-5 opgegeven tegen Berdych en nu bij 1-5 tegen Gremelmayr.
En niet heel verrassend 6-2 4-6 6-0 voor Djokovic. Twee Serven in Belgrado, wat wil je...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Tips wint de tweede set van Djokovic.2-6 6-4 is het daar nu vanuit het perspectief van Tips.
quote:Becker online te bewonderen
Voortaan kan iedereen met een internetverbinding het reilen en zeilen van tennislegende Boris Becker online volgen. De Duitser krijgt zijn eigen TV-kanaal op Bild.de.
Het kanaal is in samenwerking met de Duitse krant Bild ontstaan en is volledig gratis.
Een cameraman volgt Becker op de voet tot zijn huwelijk met Lilly Kerssenberg, een 31-jarig Nederlands model. Het huwelijk vindt op 12 juni plaats in St Moritz, Zwitserland.
Becker zelf zegt geen geheimen te hebben over zijn persoon. "Ik ben een publiek figuur. Ik sta altijd centraal in de media. Nu wil ik via Boris-Becker.tv laten zien wie ik werkelijk ben, wie mijn familie is, hoe mijn karakter is en de zakenman in Boris Becker op de voorgrond brengen", aldus de tennisveteraan.
Boris Becker heeft zijn bijnaam Boem Boem Becker niet gestolen. Hij staat bekend als een rokkenjager pur sang. Afwachten of deze escapades ook online te bewonderen zullen zijn.
Brands inmiddels gewonnen in de tiebreakquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Chriz2k het volgende:
Benneteau en Brands hebben elkaar allebei al 3x gebroken in de 3e set, 5-5 nu.
Ja, hij stond 3-0 voor. Inmiddels is het 3-3 en gamepoint voor Hewitt.quote:
Djokotron Jr. had in de Q nog met 6-1 6-0 verloren van Hrbatyquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Chriz2k het volgende:
Marko Djokovic/Madjarovski - Nestor/Zimonjic 7-6 2-6 10-6![]()
Fix or Jinkxquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Djokotron Jr. had in de Q nog met 6-1 6-0 verloren van Hrbaty
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Chriz2k het volgende:
Marko Djokovic/Madjarovski - Nestor/Zimonjic 7-6 2-6 10-6![]()
Fix.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |