Oh god wat happen jullie snelquote:
Neem de tijdquote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
ok, ik heb een vraag, maar ik zal ff een reut over moeten typen, kan het niet vinden op het net, dus ff geduld, kan een minuut of 10 duren, bear with me guys, pak een pilsje rook een sigaret, maak een vluggertje met het buurmeisje, de vraag komt eraan.
Ga je gang. We hebben alle tijd.quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
ok, ik heb een vraag, maar ik zal ff een reut over moeten typen, kan het niet vinden op het net, dus ff geduld, kan een minuut of 10 duren, bear with me guys, pak een pilsje rook een sigaret, maak een vluggertje met het buurmeisje, de vraag komt eraan.
Ik ben bang dat ik dan een heel erg lange celstraf riskeerquote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
quote:
Heeft ze geen moeder?quote:Op zondag 12 april 2009 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan een heel erg lange celstraf riskeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |