Net toevallig niet, soms wel soms niet.quote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef sezten het volgende:
Vergeet de kleine maar mooie OP pic niet![]()
Kijk je wel eens naar Getafe, dos?
Ik hoop het, zou het jammer vinden als ze zouden degraderen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Zelfs Espanyol kan het nog steeds redden.
Oké, wist ik niet. Je bent hier ook nooitquote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Net toevallig niet, soms wel soms niet.
Ik ook, het is toch een traditierijke club. Weliswaar in veel aspecten een zeer foute traditie, maar toch zou het jammer zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou het jammer vinden als ze zouden degraderen.
Ik volg de Primera niet echt ik ben een echte fan van de premier league. Dus ik wil me ook geen fan noemen van Getafe of Barca meer een volgerquote:Op zondag 12 april 2009 21:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet. Je bent hier ook nooit
Inderdaad, al hadden ze vandaag echt goede zaken kunnen doen bij directe concurrent Numancia, toch de zwakste ploeg van de hele Liga, maar daar kwamen ze niet verder dan 0-0.quote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
Zelfs Espanyol kan het nog steeds redden.
Je beseft dat je nu in de RK-kerk komt vertellen dat je meer ziet in de Islamquote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik volg de Primera niet echt ik ben een echte fan van de premier league.
Bovendien is de derby altijd leuk.quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, het is toch een traditierijke club. Weliswaar in veel aspecten een zeer foute traditie, maar toch zou het jammer zijn.
Numancia voegt niets toe aan La Liga en moet er wat mij betreft sowieso uit. Recreativo mag er ook wel uit, maar Espanyol moet het redden. Persoonlijk zie ik dan het liefst Almeria of Getafe er als derde uitgaan.quote:Op zondag 12 april 2009 21:11 schreef WeebI het volgende:
Maar persoonlijk zou ik het perfect vinden als de ploegen die nu 18e, 19e en 20e staan eruit zouden vliegen aan het eind.
Wel op een stomme plek buiten de stad.quote:
Espanyol heeft ook niets in de stad te zoelen.quote:Op zondag 12 april 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel op een stomme plek buiten de stad.
Daar in 'the-middle-of-nowhere' naast het vliegveld heeft niemand wat te zoeken.quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Espanyol heeft ook niets in de stad te zoelen.
Wat heeft Depor dan voor band met Sevillaquote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef sezten het volgende:
Deportivo door de band met Sevilla,
Gewoon de harde kernen onder elkaarquote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heeft Depor dan voor band met Sevilla?
Apart. Het enige dat ik kan bedenken is dat Galicie en Andalusie in zekere zin soortgelijke regio's zijn. Ze hebben beiden weinig op met de centrale Spaanse staat, maar kennen ook weer niet het nationalisme van Baskenland en Catalonie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Gewoon de harde kernen onder elkaargoede vriendschap. (Geen idee hoe het tot stand is gekomen)
Toch nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Blijft 0-2 denk. Zowaar een degelijke overwinning voor Atletico.
3de bedoel je.quote:Op zondag 12 april 2009 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig drie punten. Vierde plaats kan nog wel.
Ga dus weer een Ziggo smartcard scoren zodat ik de eerste paar weken Sport1 kan kijken.....en misschien wel langer totdat het beeld weer op zwart gaat.quote:Op maandag 13 april 2009 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
De komende 5 weken in de primera division![]()
Hoe scoor je die?quote:Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef guapo het volgende:
[..]
Ga dus weer een Ziggo smartcard scoren zodat ik de eerste paar weken Sport1 kan kijken.....en misschien wel langer totdat het beeld weer op zwart gaat.
Er is een SD topic hequote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef BVO het volgende:
Al baal ik nog steeds dat bij een zakkenrol ook mijn kaartje voor Rayo Vallecano - CD Tenerife () gejat is. Het gaat krap worden daar aan de top, maar volgend jaar zitten we gewoon weer in de Primera
. Dit weekend een belangrijke uitwedstrijd bij Sociedad.
1. Deportivo Xerez 32 60
2. CD Tenerife 32 59
3. Rayo Vallecano Madrid 32 56
4. Hercules Alicante 32 56
5. Real Zaragoza 32 55
6. Real Sociedad de Fútbol 32 50
Segunda División - Liga Adelante #1 Estamos en Españaquote:Op donderdag 16 april 2009 20:33 schreef BVO het volgende:
Volgens mij lig die heel diep. Ik ga zoeken
.
Ondanks dat het een enorm zwaar programma is, is het natuurlijk welquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen spelen zij dus tegen Getafe (zat) Dinsdag is Sevilla aan de beurt, dan Valencia (zat), dan Chelsea (di of woe), dan Real op zaterdag, dan Chelsea, dan Villarreal. Wat een wedstrijden en wat een weken voor de voetballiefhebber![]()
Sevilla zal zo'n bedrag niet aan nemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:52 schreef jojomen4 het volgende:
Meeste clubs spelen nog ergens om, dat maakt het extra leuk en zwaar. Zelfs Depor (laatste speeldag) kan nog meedoen om de CL of UEFA cup plek.
Nog een detail is de jaarlijks terugkerende "motivatie"gelden. Stel je voor Real die bied Sevilla een bedrag aan van 1.000.000 euro als ze punten van Barca af kunnen snoepen.. maar, 1 week later speelt Real zelf tegen Sevilla. Als je het zo bekijkt komt "directe" omkoping wel heel erg dicht in de buurt vind ik. Naja, het maakt me verder weinig uit, het zal toch nooit naar buiten komen. Hopelijk doet Boluda dat wel goed en zorgt hij voor extra gemotiveerde tegenstanders tegen Barca en minder gemotiveerde tegen Real.
Messi-jaa?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:19 schreef venomsnake het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MESSIIIIIIII
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is gewoon een penalty, scheids.
In vergelijking met Braamhaar fluit die vent gewoon een prima wedstrijd.quote:
Haha, floot ie zo slecht?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In vergelijking met Braamhaar fluit die vent gewoon een prima wedstrijd.
Het doelpunt van NEC had afgekeurd mogen worden wegens een overtreding en in de laatste seconde van de blessuretijd wordt Cisse die alleen op Babos afging teruggefloten voor een veel lichtere duw.quote:
Een kleine troost: Die Belg die Groningen nu fluit bakt er ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het doelpunt van NEC had afgekeurd mogen worden wegens een overtreding en in de laatste seconde van de blessuretijd wordt Cisse die alleen op Babos afging teruggefloten voor een veel lichtere duw.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een kleine troost: Die Belg die Groningen nu fluit bakt er ook helemaal niks van.
Wat een topper he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een redding Valdes! Die gast is goud waard!
Na mijn positieve opmerking over Groningen vind je het vast niet heel erg als ik zeg dat ik daar mijn twijfels over hebquote:
Nee hoor.. Zijn maar weinig mensen die hem een toppert vinden vrees ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Na mijn positieve opmerking over Groningen vind je het vast niet heel erg als ik zeg dat ik daar mijn twijfels over heb?
Bloedirritant is 'ie. Zelfs de commentator zegt "doe normaal, Alves"quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Saviola het volgende:
Kreeg Alves daarvoor geel? Scheids toch
Dat is de Alves die ik ken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bloedirritant is 'ie. Zelfs de commentator zegt "doe normaal, Alves".
Sorry, heel flauwe opmerking, maar ik kon het niet latenquote:
Ik vind het wel een grappige speler.quote:
Voor hoelang Sneijder? Of nog niks bekend?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef jojomen4 het volgende:
Sneijder geblesseerd, Lass geschorst voor de volgende wedstrijd. Bied een kans aan Guti lijkt me zo, samen met Gago centraal. Of VdV moet die kans krijgen.
Sneijder stond vandaag geen basis. Tegen Sevilla is Lass niet meer geschorst, dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Voor hoelang Sneijder? Of nog niks bekend?
Als Guti gaat spelen voor Real tegen Sevilla wordt Real opgerold
Zag het ja, gelukkig maarquote:
Voor wat ik nu zie helaas tegen de verhoudingen inquote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef WeebI het volgende:
GOL del Sevilla, GOL de Escudé (Valencia 0-1 Sevilla)
Dat dus. Direct rood voor zo'n overtredingquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Gitanov het volgende:
Het is weer erger je aan de scheidsrechter tijd
Adriano kreeg helemaal geen geel hoor. Bij die eerste gele werd hij terechtgewezen door de grensrechter en gaf hij de gele kaart alsnog aan degene die hem echt verdiende (Squillaci dacht ik).quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Dat dus. Direct rood voor zo'n overtredingZijn eerste geel was al helemaal geen geel.
En Villa had daar ook geel moeten krijgen want hij vroeg nadrukkelijk om een geel kaart.
En nu komtie weer met een mongolide penalty
Oh nee toch? Nou in dat geval heeft de scheids weer een paar euro's bijverdiend door die rode kaartquote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Adriano kreeg helemaal geen geel hoor. Bij die eerste gele werd hij terechtgewezen door de grensrechter en gaf hij de gele kaart alsnog aan degene die hem echt verdiende (Squillaci dacht ik).
Ik vraag me af hoe ze in vredesnaam zo'n schuld op hebben kunnen bouwen. Het nieuwe stadion zal er wel een rol in spelen, maar dat verklaart nog lang niet alles.quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Chadi het volgende:
700 miljoen euro schuld bij valencia.. en de KNVB trekt licenties in als het gaat om een miljoen hier
Veel verschillende investeerders voor 35 miljoen, dan kom je er zo.quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze in vredesnaam zo'n schuld op hebben kunnen bouwen. Het nieuwe stadion zal er wel een rol in spelen, maar dat verklaart nog lang niet alles.
Wat een debiele actie inderdaad, het leek haast net of hij een dunk wilde maken.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Penalty Valencia, hij slaat die bal gewoon weg.
Krijg 't ook allemaal maar cadeauquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef venomsnake het volgende:
De trainer is er ook niet bij woensdag.
Van mij mag er nog wel iemand geschorst worden, Kanouté bijvoorbeeld.quote:
Zo voorspelbaarquote:
WAT?! Hij raakt de bal niet eens en hij krijgt een flinke duw in zijn rugquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Penalty Valencia, hij slaat die bal gewoon weg.
Kun je je Sevilla-bril afzetten aub, dat blijkt uit iedere post die je maaktquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Gitanov het volgende:
[..]
WAT?! Hij raakt de bal niet eens en hij krijgt een flinke duw in zijn rug
Koninklijke Sinaasappelen Voetbal Bond FTWquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Gitanov het volgende:
[..]
WAT?! Hij raakt de bal niet eens en hij krijgt een flinke duw in zijn rug
quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koninklijke Sinaasappelen Voetbal Bond FTW
Niks Sevilla bril, hij raakte de bal nieteens bleek uit iedere herhaling. Ook jij kon gewoon zien dat hij geduwt werdt.quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je je Sevilla-bril afzetten aub, dat blijkt uit iedere post die je maakt.
Nee sorry, niks gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef Gitanov het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks Sevilla bril, hij raakte de bal nieteens bleek uit iedere herhaling. Ook jij kon gewoon zien dat hij geduwt werdt.
Ze beginnen al met een achterstand na een paar minuten. 1-0 Betis dus.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef WeebI het volgende:
Sporting al 30 duels zonder gelijkspel. Zou wel leuk zijn als ze dat volhouden
Ah, je hebt je de haat tegenover die andere club uit Sevilla ook al eigengemaakt?quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef Gitanov het volgende:
Nu maar Betis zien verliezen tegen Gijon om de pijn te verzachten
quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, je hebt je de haat tegenover die andere club uit Sevilla ook al eigengemaakt?
ja duh die kreeg roodquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef venomsnake het volgende:
Ik lees net dat naast Palop en de coach ook Adriano geschorst is tegen Barcelona.
Oh, dat is me helemaal ontgaan.quote:
Wordt een mooi gala-partijtje danquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef venomsnake het volgende:
Ik lees net dat naast Palop en de coach ook Adriano geschorst is tegen Barcelona.
Overwinning met een doelpunt of 5 verschil.quote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt een mooi gala-partijtje dan.
Het was anders zwaar onterecht rood. En de eerste penalty was ook een lachertjequote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oh, dat is me helemaal ontgaan.
Maar ik had de eerste helft ook gemist.
In jouw ogen zijn alle beslissingen tegen Sevilla onterecht.quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Het was anders zwaar onterecht rood. En de eerste penalty was ook een lachertje
Wat doe jij hier, moet je de titel niet vieren?quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn alle beslissingen tegen Sevilla onterecht.
En wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, moet je de titel niet vieren?
Oh wacht even..
Dat jij hier bentquote:Op maandag 20 april 2009 09:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit topic te maken?
Ow want ik mag hier niet komen?quote:
Zou leuk zijn natuurlijk, maar met 1-0 ben ik ook tevreden hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt een mooi gala-partijtje dan.
Sneijder 4 weken eruit. Jammer voor hem.quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Van het weekend Barca en Real gekeken.
Real speelde erg matig, eigenlijk een saaie match, hoelang is sneijder er uit?
Barca was af en toe goed. Wel zwaar genaaid door die scheids
quote:Getafe-verdediger ging coach in rust te lijf
Voor het oog van de voltallige selectie van Getafe hebben verdediger Cosmin Contra en trainer Víctor Muñoz afgelopen zaterdag in de rust van het thuisduel met Barcelona (0-1 verlies) een hevige discussie gevoerd. Het was zelfs aan enkele oplettende spelers te danken dat Muñoz geen vuistslagen van de Roemeen in zijn gezicht kreeg.
Het incident vond plaats nadat Muñoz in de kleedkamer aan Contra meedeelde dat hij in het tweede bedrijf vervangen zou worden door Esteban Granero. Dat schoot bij Contra in het verkeerde keelgat. Onder toeziend oog van de spelersgroep kreeg Muñoz er verbaal van langs. Daarna gooide Contra zijn scheenbeschermers naar de trainer.
De woede van Contra was echter nog niet gestild. Hij stond op en wilde Muñoz te lijf gaan. Dankzij zijn ploeggenoten bleef het echter bij vuistslagen in de lucht. Muñoz hechtte maandag op een persconferentie geen waarde aan het incident. "Hij heeft vandaag tegenover iedereen zijn excuses aangeboden. We gaan over tot de orde van de dag."
quote:
Hopelijk laten ze dat straks tegen Madrid eens zien!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:30 schreef sezten het volgende:
Verklaart misschien ook de sportieve mindere prestaties bij Getafe. Want die kunnen wel beter imo.
Ze hebben dit seizoen al gewonnen van Madrid als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat straks tegen Madrid eens zien!
Ik ook, vanuit het stadionquote:
Woahh vet! Veel plezier!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, vanuit het stadion. Zin in
.
Zo maar eens langzaam richting Bernabeu, eerst ergens een caña doen en dan het stadion in.
Van Voetbalzone.nlquote:Barcelona-coach Pep Guardiola weet nog niet of hij woensdagavond in de wedstrijd tegen Sevilla een beroep kan doen op de genialiteiten van sterspeler Lionel Messi. De Argentijn heeft last van zijn buik, en pas op het laatste moment zal worden bekeken of El Pulga fit genoeg is voor de belangrijke ontmoeting in het Camp Nou.
Paar maagtabletten en hij voelt er niets meer vanquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Van Voetbalzone.nl
Aderlating voor Barca als hij echt niet zou spelen. Misschien toch nog hoop
Denk dat ze liever geen enkel risico nemen met hem, voor deze makkelijkste wedstrijd van de komende 5-6.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Paar maagtabletten en hij voelt er niets meer van
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb de traditionele pipas (zonnebloempitten) in ieder geval al klaar liggen!
Dat verbaasde me de keren dat ik bij Real was ook ja, haast iedereen vreet die dingen. Wat me daar trouwens ook opvalt is dat mannen vaak hun vrouw meenemen naar het stadion, dat is in Nederland veel minder gebruikelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, vanuit het stadion. Zin in
.
Zo maar eens langzaam richting Bernabéu, eerst ergens een caña doen en dan het stadion in.
Ik heb de traditionele pipas (zonnebloempitten) in ieder geval al klaar liggen!
Dat mag van mij voorlopig nog wel even zo blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar staat nu 3 wedstrijden droog geloof ik?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat mag van mij voorlopig nog wel even zo blijven.
Van mij mag Madrid vanavond wel winnen, dat maakt de klassieker volgende week des te mooier.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Godver, knal hem er dan in
Wat een kans voor getafe zeg.
Het was Soldado. Die doet dat niet tegen zijn cluppiequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef venomsnake het volgende:
Godver, knal hem er dan in
Wat een kans voor getafe zeg.
Je zou het bijna denken ja..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het was Soldado. Die doet dat niet tegen zijn cluppie
Jij bent zeker gewoon voor Real nu he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nu dus welquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar jouw optimisme op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
Weebl, wanneer ga jij nog eens geloven in hoe groot Real is?![]()
Robben komt er zo in, we winnen met 3-1 en morgen verliest Barca.
Hoop het ook, dat laatstequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:41 schreef jojomen4 het volgende:
Weebl, wanneer ga jij nog eens geloven in hoe groot Real is?![]()
Robben komt er zo in, we winnen met 3-1 en morgen verliest Barca.
Ja man, echt een briljant doelpunt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Gonzalo Higuaíntoch goed
Hij sleept hem nog net even 1 keer mee, dat zag je niet hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja man, echt een briljant doelpunt.
Ja, dat hij ondanks het geweldige verdedigen van Getafe wist te scoren toont echt zijn klasse aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eto'o had hem niet gemaaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo'n grote tv heb..lijkt me echt mooi om het daarop te zien. Bij voorkeur op een later tijdstip nadat het is opgenomen op mijn HDquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die Gonzalo Higuaíntoch goed
Wat een fucking geile foto van het stadion
50 inch was het toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo'n grote tv heb..lijkt me echt mooi om het daarop te zien. Bij voorkeur op een later tijdstip nadat het is opgenomen op mijn HD
En zodat je in de rust zonodig extra tijd hebt om de wedstrijd na te spelen met FIFA op de X360quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet zo'n grote tv heb..lijkt me echt mooi om het daarop te zien. Bij voorkeur op een later tijdstip nadat het is opgenomen op mijn HD
Barcelona heeft nooit zoveel mazzel nee.quote:
Krijgt Raffie een keer een kans..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef venomsnake het volgende:
Robben erin voor VD Vaart.
Die zal van de zomer wel weggaan. Ben benieuwd of hij in Spanje blijft.quote:
Als je de kans krijgt moet je hem grijpen. Zijn passing was slecht en hij pakte een domme gele kaart.quote:
Nee hoor. Eigenlijk zijn alleen Cazorla en Senna echte toppers, maar die spelen respectievelijk als rechtshalf en controlerende middenvelder. Van der Vaart zou daar perfect kunnen spelen. De vraag is alleen of hij dat zelf wel wil, want Villarreal is nu niet echt een ploeg die standaard Europees voetbal speelt. Een erg wisselvallige ploeg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Bij Villareal zou hij qua spel goed passen, maar daar lopen al genoeg klasbakken op het middenveld.
Ik vind Cani ook wel goed eigenlijk, maar zelfs dan zou het op zich nog wel kunnen. Vraag is idd of hij het zelf zou willen, maar het zou wel verstandig zijn. Als hij bij Villarreal alsnog zichzelf kan bewijzen komt hij vanzelf weer bij de echte top terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee hoor. Eigenlijk zijn alleen Cazorla en Senna echte toppers, maar die spelen respectievelijk als rechtshalf en controlerende middenvelder. Van der Vaart zou daar perfect kunnen spelen. De vraag is alleen of hij dat zelf wel wil, want Villarreal is nu niet echt een ploeg die standaard Europees voetbal speelt. Een erg wisselvallige ploeg wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |