Sorry, heel flauwe opmerking, maar ik kon het niet latenquote:
Ik vind het wel een grappige speler.quote:
Voor hoelang Sneijder? Of nog niks bekend?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:55 schreef jojomen4 het volgende:
Sneijder geblesseerd, Lass geschorst voor de volgende wedstrijd. Bied een kans aan Guti lijkt me zo, samen met Gago centraal. Of VdV moet die kans krijgen.
Sneijder stond vandaag geen basis. Tegen Sevilla is Lass niet meer geschorst, dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Voor hoelang Sneijder? Of nog niks bekend?
Als Guti gaat spelen voor Real tegen Sevilla wordt Real opgerold
Zag het ja, gelukkig maarquote:
Voor wat ik nu zie helaas tegen de verhoudingen inquote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef WeebI het volgende:
GOL del Sevilla, GOL de Escudé (Valencia 0-1 Sevilla)
Dat dus. Direct rood voor zo'n overtredingquote:Op zondag 19 april 2009 19:29 schreef Gitanov het volgende:
Het is weer erger je aan de scheidsrechter tijd
Adriano kreeg helemaal geen geel hoor. Bij die eerste gele werd hij terechtgewezen door de grensrechter en gaf hij de gele kaart alsnog aan degene die hem echt verdiende (Squillaci dacht ik).quote:Op zondag 19 april 2009 19:48 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Dat dus. Direct rood voor zo'n overtredingZijn eerste geel was al helemaal geen geel.
En Villa had daar ook geel moeten krijgen want hij vroeg nadrukkelijk om een geel kaart.
En nu komtie weer met een mongolide penalty
Oh nee toch? Nou in dat geval heeft de scheids weer een paar euro's bijverdiend door die rode kaartquote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Adriano kreeg helemaal geen geel hoor. Bij die eerste gele werd hij terechtgewezen door de grensrechter en gaf hij de gele kaart alsnog aan degene die hem echt verdiende (Squillaci dacht ik).
Ik vraag me af hoe ze in vredesnaam zo'n schuld op hebben kunnen bouwen. Het nieuwe stadion zal er wel een rol in spelen, maar dat verklaart nog lang niet alles.quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Chadi het volgende:
700 miljoen euro schuld bij valencia.. en de KNVB trekt licenties in als het gaat om een miljoen hier
Veel verschillende investeerders voor 35 miljoen, dan kom je er zo.quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze in vredesnaam zo'n schuld op hebben kunnen bouwen. Het nieuwe stadion zal er wel een rol in spelen, maar dat verklaart nog lang niet alles.
Wat een debiele actie inderdaad, het leek haast net of hij een dunk wilde maken.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Penalty Valencia, hij slaat die bal gewoon weg.
Krijg 't ook allemaal maar cadeauquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef venomsnake het volgende:
De trainer is er ook niet bij woensdag.
Van mij mag er nog wel iemand geschorst worden, Kanouté bijvoorbeeld.quote:
Zo voorspelbaarquote:
WAT?! Hij raakt de bal niet eens en hij krijgt een flinke duw in zijn rugquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Penalty Valencia, hij slaat die bal gewoon weg.
Kun je je Sevilla-bril afzetten aub, dat blijkt uit iedere post die je maaktquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Gitanov het volgende:
[..]
WAT?! Hij raakt de bal niet eens en hij krijgt een flinke duw in zijn rug
Koninklijke Sinaasappelen Voetbal Bond FTWquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Gitanov het volgende:
[..]
WAT?! Hij raakt de bal niet eens en hij krijgt een flinke duw in zijn rug
quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koninklijke Sinaasappelen Voetbal Bond FTW
Niks Sevilla bril, hij raakte de bal nieteens bleek uit iedere herhaling. Ook jij kon gewoon zien dat hij geduwt werdt.quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je je Sevilla-bril afzetten aub, dat blijkt uit iedere post die je maakt.
Nee sorry, niks gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef Gitanov het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks Sevilla bril, hij raakte de bal nieteens bleek uit iedere herhaling. Ook jij kon gewoon zien dat hij geduwt werdt.
Ze beginnen al met een achterstand na een paar minuten. 1-0 Betis dus.quote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef WeebI het volgende:
Sporting al 30 duels zonder gelijkspel. Zou wel leuk zijn als ze dat volhouden
Ah, je hebt je de haat tegenover die andere club uit Sevilla ook al eigengemaakt?quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef Gitanov het volgende:
Nu maar Betis zien verliezen tegen Gijon om de pijn te verzachten
quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, je hebt je de haat tegenover die andere club uit Sevilla ook al eigengemaakt?
ja duh die kreeg roodquote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef venomsnake het volgende:
Ik lees net dat naast Palop en de coach ook Adriano geschorst is tegen Barcelona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |