Wat heeft Depor dan voor band met Sevillaquote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef sezten het volgende:
Deportivo door de band met Sevilla,
Gewoon de harde kernen onder elkaarquote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heeft Depor dan voor band met Sevilla?
Apart. Het enige dat ik kan bedenken is dat Galicie en Andalusie in zekere zin soortgelijke regio's zijn. Ze hebben beiden weinig op met de centrale Spaanse staat, maar kennen ook weer niet het nationalisme van Baskenland en Catalonie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Gewoon de harde kernen onder elkaargoede vriendschap. (Geen idee hoe het tot stand is gekomen)
Toch nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Blijft 0-2 denk. Zowaar een degelijke overwinning voor Atletico.
3de bedoel je.quote:Op zondag 12 april 2009 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig drie punten. Vierde plaats kan nog wel.
Ga dus weer een Ziggo smartcard scoren zodat ik de eerste paar weken Sport1 kan kijken.....en misschien wel langer totdat het beeld weer op zwart gaat.quote:Op maandag 13 april 2009 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
De komende 5 weken in de primera division![]()
Hoe scoor je die?quote:Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef guapo het volgende:
[..]
Ga dus weer een Ziggo smartcard scoren zodat ik de eerste paar weken Sport1 kan kijken.....en misschien wel langer totdat het beeld weer op zwart gaat.
Er is een SD topic hequote:Op donderdag 16 april 2009 20:23 schreef BVO het volgende:
Al baal ik nog steeds dat bij een zakkenrol ook mijn kaartje voor Rayo Vallecano - CD Tenerife () gejat is. Het gaat krap worden daar aan de top, maar volgend jaar zitten we gewoon weer in de Primera
. Dit weekend een belangrijke uitwedstrijd bij Sociedad.
1. Deportivo Xerez 32 60
2. CD Tenerife 32 59
3. Rayo Vallecano Madrid 32 56
4. Hercules Alicante 32 56
5. Real Zaragoza 32 55
6. Real Sociedad de Fútbol 32 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |