Segunda División - Liga Adelante #1 Estamos en Españaquote:Op donderdag 16 april 2009 20:33 schreef BVO het volgende:
Volgens mij lig die heel diep. Ik ga zoeken
.
Ondanks dat het een enorm zwaar programma is, is het natuurlijk welquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen spelen zij dus tegen Getafe (zat) Dinsdag is Sevilla aan de beurt, dan Valencia (zat), dan Chelsea (di of woe), dan Real op zaterdag, dan Chelsea, dan Villarreal. Wat een wedstrijden en wat een weken voor de voetballiefhebber![]()
Sevilla zal zo'n bedrag niet aan nemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:52 schreef jojomen4 het volgende:
Meeste clubs spelen nog ergens om, dat maakt het extra leuk en zwaar. Zelfs Depor (laatste speeldag) kan nog meedoen om de CL of UEFA cup plek.
Nog een detail is de jaarlijks terugkerende "motivatie"gelden. Stel je voor Real die bied Sevilla een bedrag aan van 1.000.000 euro als ze punten van Barca af kunnen snoepen.. maar, 1 week later speelt Real zelf tegen Sevilla. Als je het zo bekijkt komt "directe" omkoping wel heel erg dicht in de buurt vind ik. Naja, het maakt me verder weinig uit, het zal toch nooit naar buiten komen. Hopelijk doet Boluda dat wel goed en zorgt hij voor extra gemotiveerde tegenstanders tegen Barca en minder gemotiveerde tegen Real.
Messi-jaa?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:19 schreef venomsnake het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MESSIIIIIIII
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is gewoon een penalty, scheids.
In vergelijking met Braamhaar fluit die vent gewoon een prima wedstrijd.quote:
Haha, floot ie zo slecht?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In vergelijking met Braamhaar fluit die vent gewoon een prima wedstrijd.
Het doelpunt van NEC had afgekeurd mogen worden wegens een overtreding en in de laatste seconde van de blessuretijd wordt Cisse die alleen op Babos afging teruggefloten voor een veel lichtere duw.quote:
Een kleine troost: Die Belg die Groningen nu fluit bakt er ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het doelpunt van NEC had afgekeurd mogen worden wegens een overtreding en in de laatste seconde van de blessuretijd wordt Cisse die alleen op Babos afging teruggefloten voor een veel lichtere duw.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een kleine troost: Die Belg die Groningen nu fluit bakt er ook helemaal niks van.
Wat een topper he?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een redding Valdes! Die gast is goud waard!
Na mijn positieve opmerking over Groningen vind je het vast niet heel erg als ik zeg dat ik daar mijn twijfels over hebquote:
Nee hoor.. Zijn maar weinig mensen die hem een toppert vinden vrees ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Na mijn positieve opmerking over Groningen vind je het vast niet heel erg als ik zeg dat ik daar mijn twijfels over heb?
Bloedirritant is 'ie. Zelfs de commentator zegt "doe normaal, Alves"quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:45 schreef Saviola het volgende:
Kreeg Alves daarvoor geel? Scheids toch
Dat is de Alves die ik ken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bloedirritant is 'ie. Zelfs de commentator zegt "doe normaal, Alves".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |