Kende hem nog niet, maar ben wel van plan hem aan te schaffen. Omschrijving klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:11 schreef Näsenbar het volgende:
Iemand deze toevallig gelezen? Lijkt me enorm interessant!
[ afbeelding ]
Ik vond het een zaadboek, ik ergerde me dood aan het feit dat het bijna volledig vanaf Hugo's point of view was.quote:
Dan had je je vooraf wel iets beter in kunnen lezen. Daar draait het hele boek om, zoals Robin ook al aangeeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vond het een zaadboek, ik ergerde me dood aan het feit dat het bijna volledig vanaf Hugo's point of view was.
Dat wist ik wel, maar ik begon mij tijdens het lezen er steeds meer aan te ergeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan had je je vooraf wel iets beter in kunnen lezen. Daar draait het hele boek om, zoals Robin ook al aangeeft.
Heb je hem al gelezen rubbereend? Las ergens dat het grotendeels materiaal is uit de eerdere twee boeken over Vitesse van Van Roosmalen.quote:
het is afgelopen seizoen met stukken uit eerdere boeken en columns ertussendoor ter aanvulling op spelers of voorvallen. Dat werkt best mooi en die stukken blijven mooi om te lezen. Ook de nieuwe verhalen zijn weer geweldig. Ben op de helft en tis genieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Heb je hem al gelezen rubbereend? Las ergens dat het grotendeels materiaal is uit de eerdere twee boeken over Vitesse van Van Roosmalen.
Ik had hetzelfde.. De kleffe houding van Borst ten opzichte van Van Gaal vond ik irritant. Borst had ooit een akkefietje met Van Gaal wat hij enorm opblaast en er een heel boek aan ophangt. Voor Van Gaal is Borst gewoon een doorsnee journalist, maar Borst doet voorkomen of het zijn beste vriend was en de obsessie met die man begrijp ik niet. Vervelend boek.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik begon mij tijdens het lezen er steeds meer aan te ergeren.
De boeken die Derksen uitgeeft zijn bijna allemaal volksverlakkerij.. het formaat is klein, groot lettertype waardoor je bijna denkt dat het een uitgeverij is voor slechtzienden en uiteindelijk zijn al die boekjes veel te duur als je ziet wat je ervoor krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Heb je hem al gelezen rubbereend? Las ergens dat het grotendeels materiaal is uit de eerdere twee boeken over Vitesse van Van Roosmalen.
Dat klopt wel ja, Gijp had ik in een uurtje uit geloof ik.quote:Op zondag 7 september 2014 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De boeken die Derksen uitgeeft zijn bijna allemaal volksverlakkerij.. het formaat is klein, groot lettertype waardoor je bijna denkt dat het een uitgeverij is voor slechtzienden en uiteindelijk zijn al die boekjes veel te duur als je ziet wat je ervoor krijgt.
En neem dat nieuwe boek over Vitesse.. de vorige boeken over Vitesse van Roosmalen waren van Hard Gras.. de prijs was iets van een tientje geloof ik. Maar Schijt wordt uitgegeven door VI, paar oude fragmenten erin, groot lettertype waardoor je het boek dikker kan maken en hoppa.. 20 euro. Vind het maar oplichterij.quote:Op zondag 7 september 2014 18:06 schreef RobinFriday het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, Gijp had ik in een uurtje uit geloof ik.
Wat mij betreft de biografie van Garrincha, door Ruy Castro.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:33 schreef Feyenoord035 het volgende:
Welk boek moet ik echt hebben gelezen? Het liefst een Engelse, heb pirlo gelezen en vond deze geweldig!
Ik ook.. hij vergeet dat de lezers Louis van Gaal interessanter vinden dan Hugo Borst.. vond het een goed geschreven maar enorm narcistisch boekwerkjequote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef opgezegd_06012015_01 het volgende:
[..]
Ik vond het een zaadboek, ik ergerde me dood aan het feit dat het bijna volledig vanaf Hugo's point of view was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |