Eensquote:Op zondag 12 april 2009 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Demouge heeft zijn vraagprijs na vandaag naar 60 miljoen opgeschroefd.
Wat een domme toeschouwert. Er hangt toch gewoon een scorebord in de Arena?quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
toeschouwer: keeper, hoeveel staat het?
Kenneth: 7-0 voor
Of dat ze eindelijk eens in een goede flow zitten.quote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef DirkZz het volgende:
Hoop dat ze het daar in Amsterdam weer lekker hoog in de bol krijgen.
Blijf jij maar mooi kankeren op Ajax.quote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef DirkZz het volgende:
Hoop dat ze het daar in Amsterdam weer lekker hoog in de bol krijgen.
Ik vind jouw gebabbel gedurende deze dag in de verscheidende 'live-topics' uiterst vervelend. Je pretendeert een echte FC Twente supporter te zijn, maar dat afgeven op andere clubs en dat vervelende 'kijk mij eens alle anderen napraten'-gedrag is ook stuitend.quote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef DirkZz het volgende:Hoop dat ze het daar in Amsterdam weer lekker hoog in de bol krijgen.
Hij is ook alleen maar op Fok te vinden sinds het weer goed gaat met Twente.quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik vind jouw gebabbel gedurende deze dag in de verscheidende 'live-topics' uiterst vervelend. Je pretendeert een echte FC Twente supporter te zijn, maar dat afgeven op andere clubs en dat vervelende 'kijk mij eens alle anderen napraten'-gedrag is ook stuitend.
Jij bent het type supporter dat er de afgelopen jaren is bijgekomen en daarvoor, in de jaren met Coolen, van 't Schip en Vandereyken niks geen binding met de club had.
Pff.. dat moest er even uit
Je moet gewoon eens je bek houden, stomme kuttrol.quote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef DirkZz het volgende:Hoop dat ze het daar in Amsterdam weer lekker hoog in de bol krijgen.
7-0 tegen Willem II wil nog niks zeggen, ik word er niet warm of koud van.quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of dat ze eindelijk eens in een goede flow zitten.
Sowieso: Twente supportersquote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik vind jouw gebabbel gedurende deze dag in de verscheidende 'live-topics' uiterst vervelend. Je pretendeert een echte FC Twente supporter te zijn, maar dat afgeven op andere clubs en dat vervelende 'kijk mij eens alle anderen napraten'-gedrag is ook stuitend.
Jij bent het type supporter dat er de afgelopen jaren is bijgekomen en daarvoor, in de jaren met Coolen, van 't Schip en Vandereyken niks geen binding met de club had.
Ik zit gewoon elke wedstrijd van FC Twente op de tribune, kan ik van veel "supporters" hier niet zeggen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
quote:
Wat ben je toch ook een dom kuuk'n, echt serieusquote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zit gewoon elke wedstrijd van FC Twente op de tribune, kan ik van veel "supporters" hier niet zeggen.
Dat vind ik een loze discussie, ik ben zelf ook FC Twente supporter en moet toegeven dat ik zelf niet over een seizoenskaart beschik omdat ik zelf in Groningen studeer en met werk/geld zit. Ik ben er over het algemeen wel bij bij de belangrijke wedstrijden, maar ging vroeger (periode 98-2006) wel erg vaak naar Twente. Vind die hele rits nieuwe supporters die Twente er de afgelopen jaren heeft bijgekregen ook onvervalste oppurtunisten, die als Twente onverhoopt eens een potje wat minder speelt al lopen te joelen. Dan moet je nog niet eens voorstellen wat er zou gebeuren als Twente een jaartje onverhoopt 11e zou worden, dan is er van al die zogenaamde 'clubliefde' weinig meer overquote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zit gewoon elke wedstrijd van FC Twente op de tribune, kan ik van veel "supporters" hier niet zeggen.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een dom kuuk'n, echt serieus
quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dat vind ik een loze discussie, ik ben zelf ook FC Twente supporter en moet toegeven dat ik zelf niet over een seizoenskaart beschik omdat ik zelf in Groningen studeer en met werk/geld zit. Ik ben er over het algemeen wel bij bij de belangrijke wedstrijden, maar ging vroeger (periode 98-2006) wel erg vaak naar Twente. Vind die hele rits nieuwe supporters die Twente er de afgelopen jaren heeft bijgekregen ook onvervalste oppurtunisten, die als Twente onverhoopt eens een potje wat minder speelt al lopen te joelen. Dan moet je nog niet eens voorstellen wat er zou gebeuren als Twente een jaartje onverhoopt 11e zou worden, dan is er van al die zogenaamde 'clubliefde' weinig meer over
Ik zei het veel beter, met Jezus enzo.quote:Op zondag 12 april 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
DirkZz en de rest, kap eens met dat oeverloos gelul.
Dan ben ik jammergenoeg een 'mindere' (quote:Op zondag 12 april 2009 18:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]Ben anders al Twente supporter toen ze nog rond de 10e plek aan het hangen waren.
europees ga ik ook regelmatig mee als het kan, het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Samenvatting: geflateerde overwinning voor Ajax
En wij moeten het niet te hoog in de bol krijgen? Je bent 1 grote grapquote:Op zondag 12 april 2009 18:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
7-0 tegen Willem II wil nog niks zeggen, ik word er niet warm of koud van.
Als ze volgende week ook PSV met 5-0 oprollen dan krijg ik het mischien wat benauwd.
Helaaschquote:Op zondag 12 april 2009 18:54 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Postbode uit Hengelo, die volgens hyves ook nog voor ajax is.
Spannend onderin..quote:
Hopelijk blijft Volendam in de eredivisie. Die verdienen het op basis van de laatste weken (ook de cruciale weken) verreweg het meest.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Volendam in de eredivisie. Die verdienen het op basis van de laatste weken (ook de cruciale weken) verreweg het meest.
Opkankeren met Ado en Roda.
Jij hebt al helemaal niks te zeggenquote:
Eens.quote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Volendam in de eredivisie. Die verdienen het op basis van de laatste weken (ook de cruciale weken) verreweg het meest.
Opkankeren met Willem II en Roda.
Toch hoop ik elk jaar weer dat die club degradeert.quote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Willem II ook d'r maar bij ja.
Oh wacht dat kan helaas niet.
100% mee eens.quote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
en dan vergeten we de eerste seizoenshelft waarin Volendam helemaal niets verdiende even?quote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Willem II eruit vliegt dan ADOquote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Willem II ook d'r maar bij ja.
Oh wacht dat kan helaas niet.
De stad wel, de supporters nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Willem II eruit vliegt dan ADO
Groningen heeft het altijd lastig daar in Tilburg.![]()
Een stad als Den Haag hoort gewoon vertegenwoordigd te zijn in de eredivisie.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijdag 20:45:
Heracles Almelo - NAC Breda
Come on Heracles
Lekker snuiven in Volendamquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:31 schreef Rots het volgende:
Joh ADO blijft er gewoon in, en die palingboeren mogen er wat mij betreft uit, smerig volk.![]()
Heracles - NAC is niet echt de moeite waard om voor thuis te blijven, 0-0'tje.
quote:
Who gives a flying shit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
en dan vergeten we de eerste seizoenshelft waarin Volendam helemaal niets verdiende even?
Heracles = kunstgras voordeel = competitievervalsingquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:04 schreef Superheld het volgende:
Ik zie het al, gaat een kut avond worden.
Het zit diep hé om dit seizoen twee keer op kunstgras te verliezen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heracles = kunstgras voordeel = competitievervalsing
En het was nog wel 1 van je favoriete clubsquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heracles = kunstgras voordeel = competitievervalsing
bedankt voor de spoilerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Met de bekerwedstrijd.quote:
Veilig voor wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Rots het volgende:
Wtf?
Waarom wissel je dan ook een verdediger voor een aanvaller, gaat helemaal fout dit bij NAC. Maar voor hun boeit het toch niet meer, ze zijn al veilig en richten zich inderdaad op de beker.
Voor morgen alvast.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:13 schreef TC03 het volgende:
Nice. Als Feyenoord wint van Twente nog maar één puntje achtter op NAC.
Één puntje? Wat zijn die gekken daar in Breda aan het doen, dacht dat die allang veilig stonden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:13 schreef TC03 het volgende:
Nice. Als Feyenoord wint van Twente nog maar één puntje achtter op NAC.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Één puntje? Wat zijn die gekken daar in Breda aan het doen, dacht dat die allang veilig stonden.
Als we nou van Volendam wonnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Rots het volgende:
Zo te zien komt Feyenoord nog naar die 7e plek toe dan.![]()
NAC, imbecielen.
Hopen dat jullie weer terug gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef JeffreyADO het volgende:
Nou Heracles is dus veilig..
Blijven lekker veel ploegen over onderin..
Maar dan zul je zien dat we van ADO, Utrecht of Roda verliezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Ahjoh eenmalig, kan gebeuren. We rollen Twente gewoon op zaterdag.4-0
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Billy_Talent het volgende:
5 euro dat Penders de 90 45 minuten niet vol maakt
Geen takers helaas jongequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Billy_Talent het volgende:
5 euro dat Penders de 90 minuten niet vol maakt![]()
Beter scoort Boukhari nog een paar keer zometeen
En een note. Kwajongen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Superheld het volgende:
Joehoe lekker editten, pfffffff ik ga de kroeg wel opzoeken
Verander eerst die walgelijke signature van jou eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Superheld het volgende:
Joehoe lekker editten, pfffffff ik ga de kroeg wel opzoeken
Parisquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Maarrrr, maar Maaskant had vertrouwen in een goed resultaat.
[ afbeelding ]
Zeer verstandigquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb bij UPC al een verzoek ingediend om EL voor morgen een dag stop te zetten.
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je fluit bij die corner, dan moet die bal toch ook op de stip? Of niet dan?
Die AZ avatar heb je ook pas sinds AZ 99% zeker is van het kampioenschap he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeer verstandig
En ik ga voor 6,50 EUR een eenmalige ticket kopen om het in hoge resolutie ipv grote pixels te zien op de computer.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeer verstandig
En ik ga voor 6,50 EUR een eenmalige ticket kopen om het in hoge resolutie ipv grote pixels te zien op de computer.
Hear hear!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die AZ avatar heb je ook pas sinds AZ 99% zeker is van het kampioenschap he?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
-edit- Je club kan kampioen worden en dan ga je opscheppen over dat je 6,50 gaat betalen om het via internet te bekijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeer verstandig
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef denthemen het volgende:
Hoe zijn de voorbereidingen Dirk? Boterhammen al klaar? En je bivakmuts etc
Gewoon, op de kampioenswedstrijdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die AZ avatar heb je ook pas sinds AZ 99% zeker is van het kampioenschap he?
Waarom dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat Heracles won, gun ze wel degradatie
Ook iets met een perskaart toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
arrogante fans, kunstgras. Niet echt mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Moet ik je de tussenstanden enzo smsen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Feyenoord![]()
Ben helaas naar een verjaardag vanavond, 2e keer dit seizoen dat ik Feyenoord mis, tegen AZ uit ook
Ik heb internet op me mobielquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik je de tussenstanden enzo smsen?
Heeft hij alquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wil jij het telefoon nummer van Jojo niet
Zal ie wel paar keer van verloren hebben met FIFAquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:11 schreef denthemen het volgende:
Jorien, waarom opeens die haat richting Heracles? Jaar of 2 terug stonden ze nog in je signature, heeft de voorzitter je betast of zo?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:29 schreef Blawh het volgende:
Hup NEC, al vrees ik een 3tje. NEC is de weg een beetje kwijt en Roda heeft op papier een sterker elftal staan vind ik, al zegt dat ook niet alles.
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef Blawh het volgende:
Garcia gepasseerd?
idd. weg met Corruptquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef sjeppert het volgende:
scoor eens nec
Hup Rodaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:38 schreef Rots het volgende:
Saaie kutwedstrijd zeker? Achja, was wel te verwachten.
Desondanks blijft het een matig elftal, waar wij normaal gesproken van moeten winnen. Ik ben benieuwd...quote:
Idd. Vind het echt mooie shirtsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Hopelijk speelt Groningen volgend seizoen weer in het paars.
oopsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef Rots het volgende:
Waarom qoute je mij?![]()
Maar inderdaad laat Grunn maar verliezen.Berg mag wel even scoren voor mijn Profcoach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
De echte wedstrijd begint natuurlijk pas om 20:45.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef Dos37 het volgende:
er gebeurd nog weinig op de velden volgens mij
Dalijk. Ik heb 2 Euro ingezet op je ploegje, dus hup Twente, anders steek ik die Twente-sjaal in de fik die ik vorig jaar van een collega cadeau kreeg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef Dos37 het volgende:
er gebeurd nog weinig op de velden volgens mij
Ben zo benieuwdquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
De echte wedstrijd begint natuurlijk pas om 20:45.
FCG neem ik aan.quote:
WTF gebeurd er in die avatar van jou met Obama?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Eensh, van mij mag die bundesliga club degraderen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
WTF gebeurd er in die avatar van jou met Obama?
?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
doe eens even normaal stom ajax-trutje.
Kunnen we ze niet inruilen voor St. Pauli? Dat vind ik wel een leuke Duitse club.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Eensh, van mij mag die bundesliga club degraderen.
Haha en dan gelijk de 1-1 erachteraan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
doe eens even normaal stom ajax-trutje.
Nee, actie -> reactiequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Haha en dan gelijk de 1-1 erachteraan.
Priceless!
Leuk voor NEC, ze moeten weer in de winning mood komen.quote:
Ik heb ook verstand van voetbal hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar ja, je hebt het zwaar hier als je als enige verstand hebt van voetbal...
Je mag dan wel 38.073 posts hebben op dit forum, maar enig verstand is bij jou ver te zoeken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar ja, je hebt het zwaar hier als je als enige verstand hebt van voetbal...
Het zijn er dan ook een stuk of 38000 te veel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag dan wel 38.073 posts hebben op dit forum, maar enig verstand is bij jou ver te zoeken.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Retteketet Vitesse.
PIquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Hou het gezellig mensen.
Je moet even voor Feijenoord zijn, Twente moet verliezenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet bij god niet voor wie ik moet zijn. Ik neig toch naar Twente en Vitesse.
(AZ mag wel thuis kampioen worden)
Ben jij dan morgen voor Ajax?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je moet even voor Feijenoord zijn, Twente moet verliezen
is het tegenwoordig al 6 euro?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:50 schreef Jasza het volgende:
Toch maar even 6 euro neergelegd om Twente tegen de kakkies te zien.
Jammer dit soort berichten elke week. En jullie noemen jezelf voetbalfans. Neem gewoon EL.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:50 schreef Jasza het volgende:
Toch maar even 6 euro neergelegd om Twente tegen de kakkies te zien.
Meldt zichquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jammer dit soort berichten elke week. En jullie noemen jezelf voetbalfans. Neem gewoon EL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |