Toch hoop ik elk jaar weer dat die club degradeert.quote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Willem II ook d'r maar bij ja.
Oh wacht dat kan helaas niet.
100% mee eens.quote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Volendam in de eredivisie. Die verdienen het op basis van de laatste weken (ook de cruciale weken) verreweg het meest.
Opkankeren met Ado en Roda.
en dan vergeten we de eerste seizoenshelft waarin Volendam helemaal niets verdiende even?quote:Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Volendam in de eredivisie. Die verdienen het op basis van de laatste weken (ook de cruciale weken) verreweg het meest.
Opkankeren met Ado en Roda.
Ik heb liever dat Willem II eruit vliegt dan ADOquote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Willem II ook d'r maar bij ja.
Oh wacht dat kan helaas niet.
De stad wel, de supporters nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Willem II eruit vliegt dan ADO
Groningen heeft het altijd lastig daar in Tilburg.![]()
Een stad als Den Haag hoort gewoon vertegenwoordigd te zijn in de eredivisie.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijdag 20:45:
Heracles Almelo - NAC Breda
Come on Heracles
Lekker snuiven in Volendamquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:31 schreef Rots het volgende:
Joh ADO blijft er gewoon in, en die palingboeren mogen er wat mij betreft uit, smerig volk.![]()
Heracles - NAC is niet echt de moeite waard om voor thuis te blijven, 0-0'tje.
quote:
Who gives a flying shit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
en dan vergeten we de eerste seizoenshelft waarin Volendam helemaal niets verdiende even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |