quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:29 schreef Blawh het volgende:
Hup NEC, al vrees ik een 3tje. NEC is de weg een beetje kwijt en Roda heeft op papier een sterker elftal staan vind ik, al zegt dat ook niet alles.
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef Blawh het volgende:
Garcia gepasseerd?
idd. weg met Corruptquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef sjeppert het volgende:
scoor eens nec
Hup Rodaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:38 schreef Rots het volgende:
Saaie kutwedstrijd zeker? Achja, was wel te verwachten.
Desondanks blijft het een matig elftal, waar wij normaal gesproken van moeten winnen. Ik ben benieuwd...quote:
Idd. Vind het echt mooie shirtsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Hopelijk speelt Groningen volgend seizoen weer in het paars.
oopsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef Rots het volgende:
Waarom qoute je mij?![]()
Maar inderdaad laat Grunn maar verliezen.Berg mag wel even scoren voor mijn Profcoach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
De echte wedstrijd begint natuurlijk pas om 20:45.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef Dos37 het volgende:
er gebeurd nog weinig op de velden volgens mij
Dalijk. Ik heb 2 Euro ingezet op je ploegje, dus hup Twente, anders steek ik die Twente-sjaal in de fik die ik vorig jaar van een collega cadeau kreeg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:08 schreef Dos37 het volgende:
er gebeurd nog weinig op de velden volgens mij
Ben zo benieuwdquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
De echte wedstrijd begint natuurlijk pas om 20:45.
FCG neem ik aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |