Zeer verstandigquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb bij UPC al een verzoek ingediend om EL voor morgen een dag stop te zetten.
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je fluit bij die corner, dan moet die bal toch ook op de stip? Of niet dan?
Die AZ avatar heb je ook pas sinds AZ 99% zeker is van het kampioenschap he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeer verstandig
En ik ga voor 6,50 EUR een eenmalige ticket kopen om het in hoge resolutie ipv grote pixels te zien op de computer.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeer verstandig
En ik ga voor 6,50 EUR een eenmalige ticket kopen om het in hoge resolutie ipv grote pixels te zien op de computer.
Hear hear!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die AZ avatar heb je ook pas sinds AZ 99% zeker is van het kampioenschap he?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
-edit- Je club kan kampioen worden en dan ga je opscheppen over dat je 6,50 gaat betalen om het via internet te bekijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeer verstandig
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef denthemen het volgende:
Hoe zijn de voorbereidingen Dirk? Boterhammen al klaar? En je bivakmuts etc
Gewoon, op de kampioenswedstrijdagquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die AZ avatar heb je ook pas sinds AZ 99% zeker is van het kampioenschap he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |