Opgegroeid in een Gristelijk gezin?quote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef BrandX het volgende:
Als je 'het' thuis gaat doen en je wilt geen vragende blikken van je te ongeruste moeder, zou ik zorgen voor de nodige handdoeken. Dan hoef je niet je beddengoed de wasmand in te mikken terwijl je moeder dat net twee dagen daarvoor verschoond heeft
Oh en dan de handdoeken? Elke dag eentje de wasmand in mikken, onder het mom van, heb er twee gebruikt ipv een met douchen
Nee, verre van gelovig zelfs. Maar laten we het er op houden dat er een generatiekloof tussen ons zit, en ik had daarbij ook nog eens oude oudersquote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgegroeid in een Gristelijk gezin?.
yep, anders ga je het ruiken, zeker als ze net bruine bonen heeft gegetenquote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Steek hem in het goede gat!
Ik hoop dat je niet serieus bent met deze post.quote:Op zondag 12 april 2009 18:07 schreef robblo het volgende:
Ja precies... au betekend absulute onbenul en gewoon doorgaan
Precies.quote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ze ''au'' zegt, moet je daar niks van aantrekken.
hoezo contradictiequote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef robblo het volgende:
Remsjo ik maak maar een geintje hoor...
wou dat meer mensen hier sirrieus waren...
Of gewoon gelijk de donkey punch, geheid succes!quote:Op zondag 12 april 2009 17:54 schreef gers het volgende:
onthoudt de falcon punch voor als het onverhoopt mis gaat
gezien je taalgebruik zou ik als ik jou was nog maar niet aan neuken beginnenquote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef robblo het volgende:
weetje ik vraag hier sirrieus om advies omdat ik van er hou...
en als ik dan een opmerking maak is et opeens van... ik hoop dat je een geintje maakt...
en als ik er dalijk pijn doe ben ik een ** hufter... door mensen zoals jullie bestaat die mongole dus...
HULP geen ** ZOOI
Juist jaquote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef robblo het volgende:
en als ik dan een opmerking maak is et opeens van... ik hoop dat je een geintje maakt...
en als ik er dalijk pijn doe ben ik een ** hufter... door mensen zoals jullie bestaat die mongole dus...
HULP geen ** ZOOI
Zie je eigen sig.quote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef robblo het volgende:
HULP geen ** ZOOI
zelfs ik dacht dat in eerste instantie.quote:
Welkom op FOK!quote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef robblo het volgende:
HULP geen ** ZOOI
welkom op fokquote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef robblo het volgende:
HULP geen ** ZOOI
ach ja, een beetje plagen hoort erbijquote:
Ga huilen!quote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef robblo het volgende:
HULP geen ** ZOOI
quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef laffer het volgende:
[..]
ach ja, een beetje plagen hoort erbij![]()
en ik sluit me geheel aan bij de post van brandx
Solliciteer jij ook naar Blauw? Heb ik serieuze concurrentie dusquote:Op zondag 12 april 2009 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
BrandX heeft al het nuttige gezet dus SLOTJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |