1 van die meiden van LS dacht dat Hannibal met olifanten de alpen over was gegaan.Dame nr 2 zei"in de alpen kun je skien",dus hebben ze er sneeuwolifanten van gemaaktquote:Op maandag 13 april 2009 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
leg eens uit?want dit kan ik even niet volgen.... nu zijn mijn hersenen (voorzover ik die heb)
toch al overbelast vandaag.......
quote:Op maandag 13 april 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Of elders op internet:
http://www.gtaforum.nl/lofiversion/index.php/t56859.html
quote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Die HP Presario, Manu?
En daar moet ik natuurlijk ook los MS Office bij kopen, hè?
ah. jah da's precies hetzelfde probleem....... die website laat ik wel open staan voor die Griekquote:Op maandag 13 april 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Of elders op internet:
http://www.gtaforum.nl/lofiversion/index.php/t56859.html
Dat dusquote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
1 van die meiden van LS dacht dat Hannibal met olifanten de alpen over was gegaan.Dame nr 2 zei"in de alpen kun je skien",dus hebben ze er sneeuwolifanten van gemaaktSnappiehetnogdit antwoordkantochniemandverzinnen
Met het niveau van dat programma valt het me nog mee dat er tenminste 1 was die wist dat Hannibal met olifanten de alpen overgestoken was.quote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
1 van die meiden van LS dacht dat Hannibal met olifanten de alpen over was gegaan.Dame nr 2 zei"in de alpen kun je skien",dus hebben ze er sneeuwolifanten van gemaaktSnappiehetnogdit antwoordkantochniemandverzinnen
Hè? Je krijgt software voor 30 dagen proef en daarna vernietigt die software zichzelf?quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef Manu82 het volgende:
![]()
En voor Office is 30 dagen, maar daar valt wel een code voor te pm'en geloof ik
Jij weet tegen die tijd wel wie ik moet PM-en, schat ik zo inquote:Microsoft Works en Microsoft Office Home and Student 2007 (proefversie van 60 dagen)
ow nee ik heb niks illigaals hoor !quote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh oh, wie heeft er allemaal een illegale Windows??
Ik weet niet hoe het werkt, Norton begint iig nu al te zeiken, maar daar wordt ook al een code voor gezochtquote:Op maandag 13 april 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè? Je krijgt software voor 30 dagen proef en daarna vernietigt die software zichzelf?
...
En ik lees weer verder ...
[..]
Jij weet tegen die tijd wel wie ik moet PM-en, schat ik zo in.
Volgens mij op de desktop welquote:Op maandag 13 april 2009 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh oh, wie heeft er allemaal een illegale Windows??
Maar de vraag ging over Hannibal Lector en die had helemaal niets met bergen te makenquote:Op maandag 13 april 2009 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het niveau van dat programma valt het me nog mee dat er tenminste 1 was die wist dat Hannibal met olifanten de alpen overgestoken was.
[ afbeelding ]
Norton vind ik altijd zo kut. Bij mijn vorige vorige laptop zat ie jarenlang te janken om een updatequote:Op maandag 13 april 2009 21:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik weet niet hoe het werkt, Norton begint iig nu al te zeiken, maar daar wordt ook al een code voor gezocht
CC , ik heb geen Acer problemen, wel gehad.quote:Op maandag 13 april 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zit net te kijken naar een Sony Vaio. Op afbetaling.
In principe in vier maanden te betalen. In drie trouwens, want eind juni vakantiegeld en dan kan ik ´m meteen helemaal voldoen. En voor nog geen 25 Euro extra. Of mis ik weer eens een addertje onder het betalen in termijnengras?
![]()
Wel typisch, dat Liesje ook Acer problemen heeft.
Ik kan mij niet voorstellen dat je er geen recovery cd bij hebt Fan.quote:Op maandag 13 april 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah. jah da's precies hetzelfde probleem....... die website laat ik wel open staan voor die Griek
die heeft avonddienst dus kan hij vannacht even kijken, want ik heb het wel gehad voor vandaag
met dat ding...... pffffffff ben kapot
LOLquote:Op maandag 13 april 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de vraag ging over Hannibal Lector en die had helemaal niets met bergen te maken
volgens die Griek nietquote:Op maandag 13 april 2009 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat je er geen recovery cd bij hebt Fan.
Ja, tranen van het lachen hierquote:Op maandag 13 april 2009 21:33 schreef FANN het volgende:was grapje hoor van alloctoon
![]()
je weet het maar nooit hier
Ping! PMquote:Op maandag 13 april 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Norton vind ik altijd zo kut. Bij mijn vorige vorige laptop zat ie jarenlang te janken om een update.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, tranen van het lachen hier![]()
![]()
alloctonen zijn cool![]()
nah jah.. ik bedoel aloctoon maar ze kennen zelluf ook niet spellen dus.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
Go tell it to the pope!
Of tienheilige Cctjes
, is ook goed. Op je blote knietjes.
En uiteraard op blote voeten naar bed.
Nou het was echt precies hetzelfde als jij schreef. Dus soms dat acerscherm, en soms kwam hij nog 1 stapje verder tot het witte streepje. En dan viel hij compleet stil.quote:Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Ben trots op je, Lies! Zou het je iig niet nadoen.
En ik ga er gewoon vanuit dat de jouwe gewoon even de hik had. Of zo.
Hoiquote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Het opstarten ging soepel, maar ik word een beetje bang door de verhalen van Cc.
En in 1 kamer ligt al laminaat.![]()
En ik ben gesloopt.
Goedenavond
Hoezo, heb je ook een Acer?quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn laptop doet 't nog, en ja, blijkbaar is dat nieuws.
'avond
Ja maar ik had een klacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
KLB is ook de slechtste plek om daarmee te beginnen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik open NOOIT meer een topic
Ja, ik ook al, een beetje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach trek 't je niet aan, ook dat is FOK!, vandaag is iedereen 't alweer vergeten.
Ohwja. Fuck! Ik had het ook beter niet in de Sc kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nee, ook nogal dom van je om daar over te beginnen?
![]()
Nou ja, eigenlijk is het nét zo dom van Remlof als ik dat topic daar lees. Ik zei nog zo vorige week "Haal dat nu weg, daar gaan ze mee aan de haal!"quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja. Fuck! Ik had het ook beter niet in de Sc kunnen zeggen.
En ik bedoelde het goed
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef Noek het volgende:
Yo, wat een vreemd topic.
Kunnen we het daar nog even over hebben?
Oh.quote:
Ja maar bij jullie moet ik mopperen, zeiken, blij zijn, huppelen, zingen enzv.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, begin er dan ook niet over hè
mogguh Noekquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:08 schreef Noek het volgende:
Oh.
Dan begin ik er over 2 dagen wel weer over. Al is het alleen maar om te bewijzen dat Pietje het fout had.
Kreng!quote:
Zo werkt het hier toch niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Noekje, verklaar eerst je eigeste vreemde gedrag maar eens.
12:45 ziekenhuisquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
En wat gaat iedereen doen vandaag?
Zo weinig mogelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
En wat gaat iedereen doen vandaag?
Goed dat je het zegt, ik moet morgen ook de ochtend werken, want er was geen inval. Dat was ik alweer vergeten.quote:
Goed! Ik rook niet, moet zo solliciteren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kreng!![]()
Hoe is het? Ik zie je bijna niet meer, maar kom ook niet meer in de andere sc, ben je nog steeds gestopt met roken?
Fijn om te lezen Noek, dat heb je toch maar even mooi geflikt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed! Ik rook niet, moet zo solliciteren.![]()
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen.
Oh nee.
Wacht!
![]()
Verder mooi weer, buiten, lezen, niet roken, sporten en dingen doen.![]()
En het huisje? Bijna klaar? Wanneer ga je écht over?
You go girlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |