Turkije weten ze omdat ze er op vakantie heen gaan, dan onthouden ze het wel.quote:Op maandag 13 april 2009 13:25 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof wel dat ze dat niet allemaal op school leren. En niet alles wat je op school leert onthoud je ook.
Maar niet weten waar de VS ligt en wél weten waar Turkije ligt
Ja dat klopt maar vanaf de middelbare school doen ze daar weinig meer mee, en dan wordt het vergeten.quote:Op maandag 13 april 2009 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Maar topografie leren ze toch al op de basisschool?
Tenminste m'n nichtje van 10 is daar nu mee bezig....
Haha, nou dat staat weer op nul. Heb het gisteren maar even bij één glaasje wijn gehouden. En, her nog aangeschoten paaswild gesignaleerd?quote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, bij jou 't alcoholgehalte ook?
De overgave?Ik had die op schoot "en al een paar weken in huis"maar wilde geen leesbril opzetten . M'n ogen moeten ook bruin wordenquote:Op maandag 13 april 2009 18:01 schreef beequeen het volgende:
Ik heb bijna de hele dag in mijn tuintje gezeten, het was heerlijk. Arthur Japin bijna uit en nu is het wachten op de Indische rijsttafel.
Ik krijg een heel typisch beeld op mijn netvlies, Nmns!quote:Op maandag 13 april 2009 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gefietst door de bossen (met lange regenjas aan)
ik had een héél verhaal getypt maar die is nu weer wegquote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, Liesje en Cc hebben allebei probs met een Acer laptop...... heel vreemd, was de THT datum op dat model pasen 2009 ofzo?
leg eens uit?quote:Op maandag 13 april 2009 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de vandaag 3 slagen in de rondte gezocht naar sneeuwolifanten
Adviesquote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had een héél verhaal getypt maar die is nu weer wegik kan écht niet omgaan met die
laptop,,,, ben ik niet meer gewend
anyway er staat nu een zwart scherm met allemaal keuzemogelijkheden, opties die je kunt kiezen
ik heb ze allemaal geprobeerd maar niks help hij springt steeds terug naar een blauw scherm en dan staat
er
stop:cC000032a (onherstelbare systeemfout)
Het systeemproces windows logon process is onverwacht afgebroken
met de status; 0xcd0000034 (0x00000000 0x00000000).
Het systeem is afgesloten
honderd keer aan en uit gedaan F8 blijven klikken maar nee...... denk dat alle gegevens ook weg zijn op
dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |