quote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
Go tell it to the pope!
Of tienheilige Cctjes
, is ook goed. Op je blote knietjes.
En uiteraard op blote voeten naar bed.
Nou het was echt precies hetzelfde als jij schreef. Dus soms dat acerscherm, en soms kwam hij nog 1 stapje verder tot het witte streepje. En dan viel hij compleet stil.quote:Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Ben trots op je, Lies! Zou het je iig niet nadoen.
En ik ga er gewoon vanuit dat de jouwe gewoon even de hik had. Of zo.
Hoiquote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Het opstarten ging soepel, maar ik word een beetje bang door de verhalen van Cc.
En in 1 kamer ligt al laminaat.![]()
En ik ben gesloopt.
Goedenavond
Hoezo, heb je ook een Acer?quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn laptop doet 't nog, en ja, blijkbaar is dat nieuws.
'avond
Ja maar ik had een klacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
KLB is ook de slechtste plek om daarmee te beginnen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik open NOOIT meer een topic
Ja, ik ook al, een beetje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach trek 't je niet aan, ook dat is FOK!, vandaag is iedereen 't alweer vergeten.
Ohwja. Fuck! Ik had het ook beter niet in de Sc kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nee, ook nogal dom van je om daar over te beginnen?
![]()
Nou ja, eigenlijk is het nét zo dom van Remlof als ik dat topic daar lees. Ik zei nog zo vorige week "Haal dat nu weg, daar gaan ze mee aan de haal!"quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja. Fuck! Ik had het ook beter niet in de Sc kunnen zeggen.
En ik bedoelde het goed
Neequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef Noek het volgende:
Yo, wat een vreemd topic.
Kunnen we het daar nog even over hebben?
Oh.quote:
Ja maar bij jullie moet ik mopperen, zeiken, blij zijn, huppelen, zingen enzv.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, begin er dan ook niet over hè
mogguh Noekquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:08 schreef Noek het volgende:
Oh.
Dan begin ik er over 2 dagen wel weer over. Al is het alleen maar om te bewijzen dat Pietje het fout had.
Kreng!quote:
Zo werkt het hier toch niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Noekje, verklaar eerst je eigeste vreemde gedrag maar eens.
12:45 ziekenhuisquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
En wat gaat iedereen doen vandaag?
Zo weinig mogelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
En wat gaat iedereen doen vandaag?
Goed dat je het zegt, ik moet morgen ook de ochtend werken, want er was geen inval. Dat was ik alweer vergeten.quote:
Goed! Ik rook niet, moet zo solliciteren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kreng!![]()
Hoe is het? Ik zie je bijna niet meer, maar kom ook niet meer in de andere sc, ben je nog steeds gestopt met roken?
Fijn om te lezen Noek, dat heb je toch maar even mooi geflikt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed! Ik rook niet, moet zo solliciteren.![]()
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen.
Oh nee.
Wacht!
![]()
Verder mooi weer, buiten, lezen, niet roken, sporten en dingen doen.![]()
En het huisje? Bijna klaar? Wanneer ga je écht over?
You go girlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |