quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:54 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Jij beweerde eerder dat bij CD alles tegelijk valt, exact recht naar beneden. Dat doet het niet.
Daarnaast beweer je dat er ruim voor de instorting explosies zijn gehoord. Dit zou best kunnen maar duid allerminst op CD, bij CD stort het gebouw direct met de explosies in en niet pas een stuk later. Het is dus veel waarschijnlijker dat er door de brand en pilaren die het begeven harde knallen te horen waren.
Maar blijf jij maar lekker in je droomwereld zitten....
als je nu ook nog eens op de rest van mijn post ingaat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik citeer..
"Ik ga er even van uit dat je de achterkant bedoelt..
Onmogelijk, aangezien die gedeeltelijk implodeerde/naar binnen toe stortte. Dan zou dat ervoor gezorgd moeten hebben dat de buitenkant ook omviel.. maar de andere kant (die je voornamelijk ziet in de filmpjes) zakte totaal naar beneden in... Fysiek klopt dit niet, en dat komt omdat de explosieven het zo timede dat de buitenste kanten naar binnen en beneden vielen."
Waar staat deze zin dan: Jij beweerde eerder dat bij CD alles tegelijk valt, exact recht naar beneden
Lezen
is moeilijk hè, iets uitleggen als je zelf al weet dat je bullshit aan het verkondigen bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
OMG, waarom heb jij hersens als je ze niet gebruikt?
Heb ik te doen met een kind van 10?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
is moeilijk hè, iets uitleggen als je zelf al weet dat je bullshit aan het verkondigen bent.
Laat dan eens artikelen o.i.d. zien waarin dat geboekstaafd wordt? Dat zou ik zelf kunnen gaan opzoeken, maar dat doe ik niet omdat jij beweert dat het zo is en dus ook met het bewijs moet kunnen komen
Laat dan eens artikelen o.i.d. zien waarin dat geboekstaafd wordt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh links valt eerst?
Ja bij controlled demoliton altijd rechts als eerste.. je hebt gelijk man, nu heb je het tegendeel bewezen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Ticker het volgende:
Laat dan eens artikelen o.i.d. zien waarin dat geboekstaafd wordt?
Zie het Nist rapport, stupid. Of anders deze:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geweldig, je komt met bewijs!?
Oh man, ik kan niet wachten tot je met de verklaring komt, hoe het nou toch kan dat een plaatselijke brand, hetzelfde desastreuse effect heeft als het plaatsen van explosieven op cruciale punten in het gebouw!
Ik kan niet wachten tot je met een echte verklaring komt waarom dit gebouw van top tot teen verpulverde, door een brand wat zich op bepaalde delen van dit gebouw woede. Wat niet alleen onwaarschijnlijk, maar ook totaal uniek is!
Ik kan niet wachten..!!
Dolletjes!
Wie zegt dat ik onder de indruk ben van de regering Bush? Dat verzin je weer helemaal zelf. Zoals je in jouw sprookjeswereld wel meer dingen ziet die er niet zijn. Het is ook niet de regering die een bepaalde visie heeft opgedrongen, de officiele lezing is het resultaat van alle ooggetuigen, hulpverleners, brandweermannen, en ingenieurs die de instorting hebben onderzocht.quote:[..]
Je hebt gelijk, ik vind dat je inderdaad je kop uit je kont moet trekken. Hoe kun je nou zo onder de indruk zijn van een regering die al keer op keer heeft bewezen niet in staat te zijn op een fatsoenlijke manier een land te runnen.
Gaat het er dan toch van komen, een stukje zelfreflectie?quote:[..]
Dat eerste zinnetje.. die vind ik heeeeeel toepasselijk.
'Dat jij vindt dat iets onmogelijk is betekent nog niet dat het ook onmogelijk is"
Argumentum ad poplulum. Er zijn helemaal niet 'te veel' getuigen die vinden dat er 'veel niet klopt'. Ook dat heb je weer volledig uit de lucht gegrepen. Ik heb je eerder in dit topic al lijsten met honderden getuigen gegeven die de reguliere lezing ondersteunen en een controlled demolition tegenspreken. Maar ja, daar reageer je niet op.quote:[..]Snap je nou zelf niet hoe je jezelf tegen spreekt. Te komisch voor woorden, maar je gaat het niet toe geven, dat geef je eigenlijk zelf al aan. Al zouden er 10.000 mensen zeggen dat ze explosieven gehoord hebben, je zal er altijd een draai aan geven zodat die mensen in twijfel getrokken worden.
Al zouden sommige mensen ervaring hebben met het creëren van lawines, dan heb je wel weer een antwoord. Man er is uitzending naar uitzending met diverse mensen hierover gepraat, er zijn te veel mensen die zeggen dat zij de omstandigheden van dichtbij hebben mee gemaakt en zeggen dat er veel niet klopt. Maar jij wilt beweren dat dit niet is. Overtuig jezelf lekker.
Het lijkt op een controlled demolition zeg je? Heb jij ooit wel eens een CD van een ongecontroleerd brandend gebouw gezien? Heb jij ooit wel eens een CD gezien met geruisloze explosieven? Heb jij ooit wel eens een CD gezien waar men het voorbereidende werk zo geniepig heeft gedaan dat niemand er iets van gemerkt heeft?quote:[..]
Scan je diploma in, speciaal voor Fok! misschien dat er gelijk wat meer mensen aan je lippen hangen. Dat wil je namelijk maar al te graag, intellectueel overkomen.
Het meest simpele feit dat het op een controlled demolition leek is nog wel dat je het gewoonweg ziet.
Geen smokes en mirrors, domweg je ogen gebruiken. Blijkbaar is strooien met aannames en het wegwuiven van getuigenverklaringen genoeg om jezelf de andere kant op te laten kijken. Bij mij zal je minstens met een visuele vergelijking komen, desnoods van een gebouw honder keer zo klein, wat op exact dezelfde manier ineen stort.
Ik zeg je nu al, kan je niet!!
Post dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor zin bij jou? Je hebt immers al voldoende bewezen totaal niks van de hele materie te (willen?) begrijpen.
De film is nogal zaligmakend in de ogen van demolition experts omdat in het begin van de vrije val is te zien een knik, oftewel een verzakking in het midden van het dak. Dat gebeurt helemaal in het begin met een lichte trilling als je het op de video bekijkt*(1)quote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarom verwacht je van mij dat ik die video's (weer) ga bekijken terwijl je zelf allerlei duidelijke onderzoeken naast je neer legt?
En waarom zijn die video's zaligmaken? Welke garantie hebben jij en ik dat daar wel de waarheid wordt gesproken?
En trouwens, nog steeds geen uitleg HOE die explosieven in de gebouwen zijn gekomen zonder dat het iemand is opgevallen.
Jij blijkbaar nog steedsquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Ticker het volgende:
"zeg ik lekker niet" deden we in groep 3.
Hulde voor deze post. Jammer dat Ticker het blijkbaar niet snapt en dit op lijkt te lossen door er gepassioneerd omheen te flamenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb voor WTC 7 een discreet crush-up model opgesteld, dwz dat het voor elke verdieping de waarden berekent. WTC7 heeft 47 verdiepingen, is 174 m hoog, de standaard zwaartekracht is 9.80665 m/s^2, E/m is constant, h is de hoogte van 1 verdieping: (174/47)m.
De instorting start met snelheid v0=0
De volgende snelheid wordt dan:
v1^2=v0^2+2(gh-E/47m)
De recursieve relatie geeft:
v2^2=v1^2+2(gh-E1/46m)=2(gh-E1/47m)+2(gh-E1/46m)
v3^2=v2^2+2(gh-E1/45m)=2(gh-E1/47m)+2(gh-E1/46m)+2(gh-E1/45m)
etc.
Dit betekent dat als we verdieping n bereiken we de volgende snelheid krijgen:
vn^2=2gh*n-2(E1/m)[1/(48-n)+...+1/47]
De totale instortingstijd wordt dan:
T=2h/(v0+v1)+2h/(v1+v2)+2h/(v2+v3)+...+2h/(v46+v47)
Met controle met behulp van ODEtool krijg ik de volgende uitkomsten:
E/m=0 J/kg -> T=5.96 sec
E/m=384 J/kg -> T=7.38 sec (maximum voordat de waarde complex wordt = instorting zal arresteren)
E/m staat voor de energie die per kg nodig is om WTC7 te doen laten instorten. Hieronder vallen o.a. luchtverplaatsing, warmtevorming, vergruizen van beton en interieur, knikverschijnselen en geluid. Als E/m=0 dan is er dus helemaal geen weerstand die overwonnen moet worden en hebben we een vrije val instorting. Volgens NIST duurde het zichtbare gedeelte van de instorting 5.4 seconden, dit betekent dat E/m aan de hoge kant ligt. Om te bepalen of de limiet van 384 J/kg de sterkte van een vloer overschrijdt moeten we kijken of de kolommen een dergelijke energie kunnen opvangen. Dit is uit te rekenen met:
E=F*ɛ*h
Waarin F de vloeigrens van het staal is, ɛ de maximale rek en h de verplaatsing = hoogte. Als we uitgaan van A36 staal dan is F = 250 MPa, ɛ = 0.02 en h = 174/47 m. De sterkte van een vloer wordt dan:
E=250E6*0.02*(174/47) = 1.85E7J
De minimale massa van een vloer zou dan 1.85E7/384 ~ 48000 kg moeten zijn. Dit is ruimschoots het geval.
Concluderend: het gebouw kan als het dermate verzwakt is in zichzelf imploderen. Gezien het feit dat staal bij 600°C 50% van z'n sterkte verliest, en volgens NIST deze temperaturen gehaald zijn, is brand + schade van het instorten van de andere WTC's voldoende om WTC 7 te doen laten instorten en was daar geen externe energiebron in de vorm van explosieven voor nodig.
Q.E.D.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hulde voor deze post. Jammer dat Ticker het blijkbaar niet snapt en dit op lijkt te lossen door er gepassioneerd omheen te flamen
1. Ze hebben getekend voor het feit dat ze een goed onafhankelijk onderzoek willen. Niet meer niet minder, en het zegt dus helemaal NIETS over het gebruik van CD.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef slackster het volgende:
[..]
Deze site NIET bezoeken mensen! NIET aan te raden, ik herhaal, NIET aan te raden!
Welcome to Architects & Engineers for 9/11 Truth!
http://www.ae911truth.org/
Ah, is dat niet de site waarop ze zelf zeggen dat ze niet de expertise hebben?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:19 schreef slackster het volgende:
[..]
Deze site NIET bezoeken mensen! NIET aan te raden, ik herhaal, NIET aan te raden!
Welcome to Architects & Engineers for 9/11 Truth!
http://www.ae911truth.org/
Dit is speculeren, maar het zou ook niet voor het eerst zijn dat mensen op een dergelijke site gequote worden terwijl ze daar niet van af weten of het gequote helemaal niet zo gezegt hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef arie_bc het volgende:
[..]
1. Ze hebben getekend voor het feit dat ze een goed onafhankelijk onderzoek willen. Niet meer niet minder, en het zegt dus helemaal NIETS over het gebruik van CD.
2. 670 mensen met een degree hebben het getekend, ten eerste is dit een zeeeeeeeeeeeer kleine groep onder de beroepsgroep en zijn er veeeeeeeeel meer die het officiele verhaal steunen. Ten tweede zitten er waarschijnlijk een berg mensen tussen die ooit eens een diploma gehad hebben en er zo goed als niks mee doen, die tellen nu wel mee.
Ja hulde dat hij kan rekenen hoe een gebouw van top tot teen in kan storten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hulde voor deze post. Jammer dat Ticker het blijkbaar niet snapt en dit op lijkt te lossen door er gepassioneerd omheen te flamen
Hier hebben we de 'gevestigde orde' weer van Fok!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ah, is dat niet de site waarop ze zelf zeggen dat ze niet de expertise hebben?
[ afbeelding ]
Jup, dat zijn zij!
Is dat ook niet de club waarvan de oprichter meent dat je met kartonnen dozen kunt aantonen dat het WTC wel opgeblazen moet zijn?
Jup, dat is hem!
Sorry slackster, maar deze club zijn een stelletje clowns.
`quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef Ticker het volgende:
Dus wat heeft dit te doen met de feiten?
De feiten zijn namelijk dat er een brand heeft gewoed op meerdere etages. Deze brand heeft op diverse plekken de steunpilaren (naar wat men beweerd of in dit geval aan wilt nemen) verzwakt en gebroken.
Waar lees ik terug dat het instorten van een van de pilaren zo'n effect heeft dat de steunpilaren aan de andere kant hier ook door instorten? Fictie en feiten onderscheiden. WTC7 heeft namelijk niet van top tot teen in lichte laaien gestaan, dus nee, deze berekening is totale flauwekul die maar al te graag geslikt wordt.
Nee knul, als dat namelijk de enige manier was om in te zien dat het een CD was, zou het inhouden dat onze ogen alleen maar getalletjes kunnen zien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
`
Er staat in die berekening toch ook niet dat alleen brand het instorten heeft veroorzaakt?.
Maar goed, kom maar met een tegenberekening waaruit blijkt dat het wel een CD geweest moet zijn, zou ik zeggen.
Ja, precies, nu heb je voor jezelf goed gepraat dat je niks hoeft te bewijzen, alleen maar hoeft te volharden in je eigen werkelijkheid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Ticker het volgende:
Nee knul, als dat namelijk de enige manier was om in te zien dat het een CD was, zou het inhouden dat onze ogen alleen maar getalletjes kunnen zien.
Jammer.. want het klonk best kickuh toen je zo zei van... kom dan met een tegenberekening he. He!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |