Dan heb je in Finland nog genoeg te doenquote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef Titus-Pullo het volgende:
Op dat moment stortte je je op dat kind om met grof geweld een einde aan zijn miserabele leven te maken.
Toch?
Dat klopt, maar is allebeide bagger, gedraag/kleed je normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.quote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef Ascendancy het volgende:
Emo en gothic zijn 2 heel verschillende werelden hoor
En jij houdt van...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Want wat de cvboer niet kent, dat blieft ie niet?quote:Op zondag 12 april 2009 13:19 schreef cvboer het volgende:
Dat klopt, maar is allebeide bagger, gedraag/kleed je normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.
Wtf zit je dan op internet te zeuren en alles? Doe gewoon normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.quote:Op zondag 12 april 2009 13:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar is allebeide bagger, gedraag/kleed je normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.
quote:Op zondag 12 april 2009 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Inderdaad, die metalheads zijn meestal van die pacifistische, sociaal actieve mensenZielig voor dat kind inderdaad.
Dat kun je ook zijn zonder die wanstaltige kleding edSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgesproken...
Mensen die denken iets van andere landen af te wetenquote:Op zondag 12 april 2009 13:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan heb je in Finland nog genoeg te doen
En dat beslis jij?quote:Op zondag 12 april 2009 13:22 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Dat kun je ook zijn zonder die wanstaltige kleding ed
Laten we allemaal in C&A kleding lopen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik hou wel van metal. En daar komt toch echt de meest obscure herrie vandaanquote:Op zondag 12 april 2009 13:22 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Mensen die denken iets van andere landen af te weten!!!
Dat is misschien wel zo, maar je moet niet doen alsof er hier superveel emo's rondlopen op straat want dat is gewoon niet waarquote:Op zondag 12 april 2009 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hou wel van metal. En daar komt toch echt de meest obscure herrie vandaan
Daarnaast is Finland gewoon een metal land. In verhouding tot andere landen.
Je kan beginnen met Lordi(hard rock, maar toch)
Dit is klaagbaak, mijn klacht is dat ik het niet normaal vindt, als dergelijke kleding normaal was geweest dan liepen er wel meer in.quote:Op zondag 12 april 2009 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wtf zit je dan op internet te zeuren en alles? Doe gewoon normaal. Iets wat normaal geacepteerd is.
Elke dode emo is er 1quote:Op zondag 12 april 2009 13:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar je moet niet doen alsof er hier superveel emo's rondlopen op straat want dat is gewoon niet waar
Zou leuk zijn ja, iedereen die er hetzelfde bij loopt.quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, mijn klacht is dat ik het niet normaal vindt, als dergelijke kleding normaal was geweest dan liepen er wel meer in.
Ik denk dat de kans groter is dat dat kind later juist een hekel aan dat soort kleding en muziek krijgt.quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef wannabeme het volgende:
Dat kind weet niet beter en wordt vanzelf net zoals zijn ouders.
Ik vind het een vorm van kindermishandeling
Door je haar zwart te verven, zwarte kringen om je ogen te tekenen, en al die andere dingen ga je er niet bepaald representatiever uitzien.quote:Op zondag 12 april 2009 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat beslis jij?
Laat ze lekker dragen wat ze willen, hypocriete poepkliko.
Doet iedere ouder.quote:Op zondag 12 april 2009 13:30 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Door je haar zwart te verven, zwarte kringen om je ogen te tekenen, en al die andere dingen ga je er niet bepaald representatiever uitzien.
Die ouders BESLISSEN toch ook dat dat kind net zo zal worden als zijzelf
Die heeft er ook niet veel in te zeggen
Tegen de tijd dat ie zich ergens van bewust wordt is het allemaal al gebeurd
Iedereen hoeft er niet hetzelfde bij te lopen, er genoeg keuzes in normale kledingsegment.quote:Op zondag 12 april 2009 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja, iedereen die er hetzelfde bij loopt.
Als jij normaal kan uitleggen, krijg je van mij een duim in een lichaamsghat naar jouw keuze.quote:Op zondag 12 april 2009 13:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iedereen hoeft er niet hetzelfde bij te lopen, er genoeg keuzes in normale kledingsegment.
Dan hebben ze tenminste een reden om te jankenquote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Elke dode emo is er 1![]()
Je doet ze er eigelijk gewoon een plezier mee.
En jij bent natuurlijk degene die bepaald wat normaal is.quote:Op zondag 12 april 2009 13:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iedereen hoeft er niet hetzelfde bij te lopen, er genoeg keuzes in normale kledingsegment.
Wat ik normaal vindt? kleding waar het merendeel van de mensen in loopt, en daar ik keuze genoeg in.quote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als jij normaal kan uitleggen, krijg je van mij een duim in een lichaamsghat naar jouw keuze.
Ieder seizoen is weer iets anders 'normaal'.
Ik bepaal niet wat normaal is, ik kijk naar de mode, maak vervolgens een keuze en dat koop ik. Tevens kijk wat algemeen geacepteerd is. En dat is wat deze emo's/alto's en gotics figuren aantrekken niet.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk degene die bepaald wat normaal is.
Zou 40% van de mensen metal-shirts dragen, dan was dat de standaard.
Zo gaat het gewoon. Ik ga toch niet opeens een hele collectie streepjeskleding aanleggen, omdat het een half jaar in de mode is
Dude, zowat de complete modewereld is gebaseerd op 'Jou!! Het individu.' 'Be yourself!' en dat soort shit.quote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik bepaal niet wat normaal is, ik kijk naar de mode, maak vervolgens een keuze en dat koop ik. Tevens kijk wat algemeen geacepteerd is. En dat is wat deze emo's/alto's en gotics figuren aantrekken niet.
Deze relatief kleine groep maakt van zichzelf een uitzondering, dat doet de modewereld niet.
Een mannenlegging vindt ik ook niet normaal. Nogmaals, ik keur niks af, iedereen moet zelf maar weten wat hij/zij aantrekt. Maar dan niet lopen miepen als je continu wordt nagekeken.quote:Op zondag 12 april 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Neuh, de modewereld loopt doorgaans enorm in de pas met wat jij wil.
Heb je je mannenlegging al aan?
Dat ben ik met je eens, maar wees eerlijk, hoeveel normaal geklede mensen zie jij op een dag en hoeveel van dat soort alternatieve lui kom jij tegen? Wil wedden dat het aandeel normale mensen groter is.quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, zowat de complete modewereld is gebaseerd op 'Jou!! Het individu.' 'Be yourself!' en dat soort shit.
Eigenlijk zijn de mensen waar jij nu zo over loopt te zeiken (en geen last van hebt, overigens) de perfecte klanten.
Geef jouw definitie van 'normaal gekleed' eens?quote:Op zondag 12 april 2009 14:09 schreef cvboer het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar wees eerlijk, hoeveel normaal geklede mensen zie jij op een dag en hoeveel van dat soort alternatieve lui kom jij tegen? Wil wedden dat het aandeel normale mensen groter is.
Wat iedereen doet, jeweettog. En als die iedereen dan ineens iets anders doet, dan is dat het nieuwe normaalquote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef jouw definitie van 'normaal gekleed' eens?
Aangezien de modewereld alleen uit homo's en vrouwen bestaat lijkt me dat niet echt relevant.quote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Maar de mannenlegging wordt door de modewereld juist aangeprijsd als dé must-have van zomer 2009. Dus daar moet iedereen in lopen!
De meeste vinden het helemaal niet erg om nagekeken te worden. Daarnaast zijn veel van die emo's en goths die er extreem uitzien nog vrij jong en niet serieus bezig met het zoeken van een baan. Veel van hen gaan dan ook na hun 20e minder extreem bijlopen of op z'n minst bij sollicitatiegesprekken hun kledingstijl aanpassen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een mannenlegging vindt ik ook niet normaal. Nogmaals, ik keur niks af, iedereen moet zelf maar weten wat hij/zij aantrekt. Maar dan niet lopen miepen als je continu wordt nagekeken.
Mee eens. Kansloos inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef wannabeme het volgende:
Een jong gezin:
- Vader: een jaar of 23, lang zwart haar, lange zwarte leren jas met een afbeelding van één of andere griezel die op hem leek (of hij op hem), veel te wijde zwarte leren broek en kisten aan.
- Moeder: een jaar of 19, idem haar, idem jas, een band om haar keel met lange spikes, idem broek en idem schoenen.
- En dan het kindje: ik schat net 2 jaar of nog niet eens, zwarte t-shirtje, legerbroek, grove metalhead bergschoentjes en en lang haar.
Nu is het punt: Dat kan je je kind toch niet aandoen?! (letterlijk en figuurlijk)
Ik vind het een vorm van kindermishandeling
Dus cvboer loopt achter homo's aanquote:Op zondag 12 april 2009 14:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Aangezien de modewereld alleen uit homo's en vrouwen bestaat lijkt me dat niet echt relevant.
Pubertijd is een fase. De belangrijkste vorming is tot de pubertijd.quote:Op zondag 12 april 2009 15:01 schreef padlarf het volgende:
TS vergeet dat kinderen zich afzetten tegen hun ouders in de puberteit. De ouders van dat kind hebben er dus voor gezorgd dat het kind nooit of te nimmer een emo/gothic gaat worden.
Niet voor, tijdens. In de puberteit leren mensen zelf hun plaats in de maatschappij te vinden en zich te vormen als individu. Dat betekent dat je dingen uit gaat proberen, sommigen daarvan blijven na de puberteit, anedren niet.quote:Op zondag 12 april 2009 16:23 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Pubertijd is een fase. De belangrijkste vorming is tot de pubertijd.
Dus
Helaas gaat deze theorie niet op
Het topic gaat over die kinderen, die solliciteren niet op hun tweedequote:Op zondag 12 april 2009 16:43 schreef onderscheid het volgende:
belachelijk inderdaad. en dat tuig gaat dan solliciteren met lang haar, sik en metalshirt en kijkt raar op al hij niet wordt aangenomen..
Denk je dat een kind van 2 last heeft van wat voor kleding hij aan heeft dan?quote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het topic gaat over die kinderen, die solliciteren niet op hun tweedeDe rest mag het zelf weten, of heb jij er last van?
Ze zijn anders allebei compleet wereldvreemd...quote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef Ascendancy het volgende:
Emo en gothic zijn 2 heel verschillende werelden hoor
Nee. Zei ik dat?quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Denk je dat een kind van 2 last heeft van wat voor kleding hij aan heeft dan?
Nee hoor, de meeste hebben gewoon een grafkop. Het zijn eigenlijk gewoon allemaal tieners.quote:Op zondag 12 april 2009 19:23 schreef finsdefis het volgende:
Wel apart dat die metalheads/gothics/emo's weetikveel wat het zo lang volhouden met die stijl. De meeste enigszins volwassen mensen kleden zich wel wat normaler/representatiever op vooral 24 jarige leeftijd dan. Darwin-fail
Figuren op Fok ook.quote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ze zijn anders allebei compleet wereldvreemd...
Het is geen stijl als in "Ik draag nu Bjorn Borg en G-star maar over paar jaar is dat over". Het is een leefwijze. Er zijn ook veel metalheads die gewoon meegaan met de samenleving. Ik ken een gast die die al sinds de jaren 80 (zijn jaren) in de scene zit maar doordeweeks geeft hij les op een basisschool voor speciaal onderwijs waar hij gewoon netjes erbij loopt.quote:Op zondag 12 april 2009 19:23 schreef finsdefis het volgende:
Wel apart dat die metalheads/gothics/emo's weetikveel wat het zo lang volhouden met die stijl. De meeste enigszins volwassen mensen kleden zich wel wat normaler/representatiever op vooral 24 jarige leeftijd dan. Darwin-fail
pubertijd!quote:Op zondag 12 april 2009 16:23 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Pubertijd is een fase. De belangrijkste vorming is tot de pubertijd.
Dus
Helaas gaat deze theorie niet op
Normaal ram ik mensen liever niet zo met hun neus op de feiten, maar metalheads zijn meestal de wat snuggerdere mensen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:13 schreef Shadowlyse het volgende:
Als dat kind dan gaat puberen kan het leuk worden. Opeens polo's dragen, naar klassieke muziek luisteren en op hockey gaan puur om zich af te zetten tegen zijn ouders.
(en natuurlijk een WO opleiding gaan doen, dan wordt het pas echt een fatsoenlijk mens)
Mensen die naar klassieke muziek luisteren vaak ook wel.quote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Normaal ram ik mensen liever niet zo met hun neus op de feiten, maar metalheads zijn meestal de wat snuggerdere mensen.
De mensen die het oprecht kunnen waarderen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mensen die naar klassieke muziek luisteren vaak ook wel.
Sommigen zeggen het te waarderen voor hun imago idd, maar dat geldt ook voor metalliefhebbers. 'Posers'quote:Op maandag 13 april 2009 01:20 schreef Quir het volgende:
[..]
De mensen die het oprecht kunnen waarderen.
Ja, want kinderen gaan zich nooooooooooit tegen hun ouders afzetten. Dat gebeurt gewoon niet.quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef wannabeme het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Inderdaad, die metalheads zijn meestal van die pacifistische, sociaal actieve mensenZielig voor dat kind inderdaad.
Gij vuige paupersatansaanbidder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zeker? omdat hij Turk is.quote:Op maandag 13 april 2009 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier hou jij zeker van?
[ afbeelding ]
Normalite houden Turken daar van. Dat heeft niets meer vooroordelen of racisme te maken, volstrekte onzin dus.quote:Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom zeker? omdat hij Turk is.
Ik ben Turk en ik luister metal, dus je vooroordeel heeft gefaald.
ga maar is een keer naar ankara, daat heb je meer gothics/metalheads dan al die andere rare trommels of whatever.quote:Op maandag 13 april 2009 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Normalite houden Turken daar van. Dat heeft niets meer vooroordelen of racisme te maken, volstrekte onzin dus.
Ik woon in een netjes vrijstaand huis, en nee niet in een tokkie buurtje. En op welke verdieping woon jij, en heb jij een mooi uitzicht op almere stad?quote:Op maandag 13 april 2009 15:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ga maar is een keer naar ankara, daat heb je meer gothics/metalheads dan al die andere rare trommels of whatever.
Dat jij in een tokkiebuurt woont met mensen uit het oosten
vierde verdieping, aka. fok pimp abbo.quote:Op maandag 13 april 2009 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon in een netjes vrijstaand huis, en nee niet in een tokkie buurtje. En op welke verdieping woon jij, en heb jij een mooi uitzicht op almere stad?![]()
Epic fail
Jij wordt niet eens uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, naar aanleiding van je brief.quote:Op zondag 12 april 2009 13:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat ik normaal vindt? kleding waar het merendeel van de mensen in loopt, en daar ik keuze genoeg in.
Wil nu werkelijk gaan beweren dat dit--->[ afbeelding ] normaal is? dit figuur ziet eruit als een levend lijk.
succes gegarandeerd bij een solicitatie.
Ik vindt dit [ afbeelding ] er gewoon niet normaal uitzien.
Als je er zo bij wilt lopen prima, maar dan niet lopen janken dat je continu wordt aangekeken/uitgelachen.
Aangezien ik een eigen bedrijf heb hoef ik ook niet te solliciterenquote:Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij wordt niet eens uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, naar aanleiding van je brief.
Overigens vind ik dergelijke kleding ook niet mooi.
Aandoenlijk dat dan wel weerquote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
vierde verdieping, aka. fok pimp abbo.
EPIC FAAL.stomme pauper
Ik wist niet dat almere hier in de achterhoek was
quote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef wijsneus het volgende:
...maar je kinderen relgieus opvoeden is wel ok?
Dat doet dat kind uiteindelijk zelf wel.quote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef Titus-Pullo het volgende:
Op dat moment stortte je je op dat kind om met grof geweld een einde aan zijn miserabele leven te maken.
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |