Door je haar zwart te verven, zwarte kringen om je ogen te tekenen, en al die andere dingen ga je er niet bepaald representatiever uitzien.quote:Op zondag 12 april 2009 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat beslis jij?
Laat ze lekker dragen wat ze willen, hypocriete poepkliko.
Doet iedere ouder.quote:Op zondag 12 april 2009 13:30 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Door je haar zwart te verven, zwarte kringen om je ogen te tekenen, en al die andere dingen ga je er niet bepaald representatiever uitzien.
Die ouders BESLISSEN toch ook dat dat kind net zo zal worden als zijzelf
Die heeft er ook niet veel in te zeggen
Tegen de tijd dat ie zich ergens van bewust wordt is het allemaal al gebeurd
Iedereen hoeft er niet hetzelfde bij te lopen, er genoeg keuzes in normale kledingsegment.quote:Op zondag 12 april 2009 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja, iedereen die er hetzelfde bij loopt.
Als jij normaal kan uitleggen, krijg je van mij een duim in een lichaamsghat naar jouw keuze.quote:Op zondag 12 april 2009 13:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iedereen hoeft er niet hetzelfde bij te lopen, er genoeg keuzes in normale kledingsegment.
Dan hebben ze tenminste een reden om te jankenquote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Elke dode emo is er 1![]()
Je doet ze er eigelijk gewoon een plezier mee.
En jij bent natuurlijk degene die bepaald wat normaal is.quote:Op zondag 12 april 2009 13:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Iedereen hoeft er niet hetzelfde bij te lopen, er genoeg keuzes in normale kledingsegment.
Wat ik normaal vindt? kleding waar het merendeel van de mensen in loopt, en daar ik keuze genoeg in.quote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als jij normaal kan uitleggen, krijg je van mij een duim in een lichaamsghat naar jouw keuze.
Ieder seizoen is weer iets anders 'normaal'.
Ik bepaal niet wat normaal is, ik kijk naar de mode, maak vervolgens een keuze en dat koop ik. Tevens kijk wat algemeen geacepteerd is. En dat is wat deze emo's/alto's en gotics figuren aantrekken niet.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk degene die bepaald wat normaal is.
Zou 40% van de mensen metal-shirts dragen, dan was dat de standaard.
Zo gaat het gewoon. Ik ga toch niet opeens een hele collectie streepjeskleding aanleggen, omdat het een half jaar in de mode is
Dude, zowat de complete modewereld is gebaseerd op 'Jou!! Het individu.' 'Be yourself!' en dat soort shit.quote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik bepaal niet wat normaal is, ik kijk naar de mode, maak vervolgens een keuze en dat koop ik. Tevens kijk wat algemeen geacepteerd is. En dat is wat deze emo's/alto's en gotics figuren aantrekken niet.
Deze relatief kleine groep maakt van zichzelf een uitzondering, dat doet de modewereld niet.
Een mannenlegging vindt ik ook niet normaal. Nogmaals, ik keur niks af, iedereen moet zelf maar weten wat hij/zij aantrekt. Maar dan niet lopen miepen als je continu wordt nagekeken.quote:Op zondag 12 april 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Neuh, de modewereld loopt doorgaans enorm in de pas met wat jij wil.
Heb je je mannenlegging al aan?
Dat ben ik met je eens, maar wees eerlijk, hoeveel normaal geklede mensen zie jij op een dag en hoeveel van dat soort alternatieve lui kom jij tegen? Wil wedden dat het aandeel normale mensen groter is.quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, zowat de complete modewereld is gebaseerd op 'Jou!! Het individu.' 'Be yourself!' en dat soort shit.
Eigenlijk zijn de mensen waar jij nu zo over loopt te zeiken (en geen last van hebt, overigens) de perfecte klanten.
Geef jouw definitie van 'normaal gekleed' eens?quote:Op zondag 12 april 2009 14:09 schreef cvboer het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar wees eerlijk, hoeveel normaal geklede mensen zie jij op een dag en hoeveel van dat soort alternatieve lui kom jij tegen? Wil wedden dat het aandeel normale mensen groter is.
Wat iedereen doet, jeweettog. En als die iedereen dan ineens iets anders doet, dan is dat het nieuwe normaalquote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef jouw definitie van 'normaal gekleed' eens?
Aangezien de modewereld alleen uit homo's en vrouwen bestaat lijkt me dat niet echt relevant.quote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Maar de mannenlegging wordt door de modewereld juist aangeprijsd als dé must-have van zomer 2009. Dus daar moet iedereen in lopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |